rusakuning rusakuning

742 posts   845 followers   636 followings

helly b. isaiah  wanderlust, amateur travelers... (เธ‡ย ห™ฯ‰ห™)เธง your guardian Angel i already do and that's what scared me.

.
nih, biar kalian tau tjantiknya pitta kalo dari depan.
ga perlu pake sedotan ๐Ÿ˜—

.
because sometimes,
alone will teach you
how to live
how to accept
how to be yourself

.
lampaui rasa takutmu.
be fearless. ๐Ÿ˜—

.
Pasar Jumat (malam)
di setiap desa jadwal pasar berbeda2, dan hebatnya para pedagang di sini beneran hafal muka para pembelinya.
beberapa kali saya dikenali sebagai orang "baru". Wow, entah memang penduduknya yang sedikit atau solidaritasnya tinggi, soalnya jarak rumah ke pasar lumayan jauh. Kalaupun sedikit, itu pasar sampe lumayan desek2an soalnya. Mau foto pas malemnya itu agak sungkan, makanya ambil foto pas siang ngambil glorious sky aja ehehe ๐Ÿ˜†

.
hello, young lady. Pardon me, i can't give you the glorious sky like i promise to you. Those clouds already gathered to make a rain. And even a single rainbow didn't showing off. But, let me make a few words for you, not as good as the skyline maybe.

These words are not made up, or just a pick up line. I just wanna say something to you. Something that i burried deep down in my heart. Words that will answer you question ''will you keep loving me like the way you breathe?''
Let me tell you. "Yes, i did love you. You're my present. A gift."
All you have to do is accepting that there's no limit for it. Stop denying your thought.
I just keep wondering.

.
a little reminder.
i was there.
for you.
me.
us.

oh, just forget it.

.
we share, we care, we dare.

So,
it's already thursday.
Tomorrow will be friday i guess.

and why?
nothing.

i just say it.
have a nice day~

.
fear about everything will bite you a second before you realize how much life give you anything.
or maybe not.
Beat your fear and take your chance to live happy. ๐Ÿ˜„

.
The handsome, sidekick and the tamers.
๐Ÿ˜†

.
hey, nona manis.
selamat pagi.
๐Ÿ˜†

.
di sini, punya motor itu kebutuhan, ga punya ini, ya cuma diem di rumah atau ke mana2 harus jalan.
di sini kebanyakan orang ga bilang bensin, tapi minyak.
harga premium semakin masuk ke pelosok semakin mahal.
di tempatku Opa, harganya 9rb per liter.
di sini aku jarang nemu motor keluaran 2014 ke atas.
mungkin sayang aja kali ya, medan di sini gila sih.
cocok buat latian off road.
hebatnya bocah2 di sini bisa ngebut kalo sambil naik motor.
pernah aku liat bocah nyetir motor, awalnya tu motor masih pake standar, dia naikin, trus distarter pake kaki. Mesin udah nyala, tu motor digoyang men sambil standarnya dia naikin.
ngebut lah dia.
aku cuma bengong. ๐Ÿ˜ฎ

.
Namanya Kevin, rusuhnya hampir setara Bo.

Most Popular Instagram Hashtags