rozisangdewi rozisangdewi

9412 posts   164641 followers   278 followings

Rozi Abdul Razak  Order Sambal Hitam, mesej di 014-968 4715.( 3a,Bangunan CMC,Giant,Tmn Connaught,Cheras) Office:SNP (03-91019555, ctnurhalizaproductions@gmail.com)

NOTA: Sabtu ini, 27 Mei- Restoran kami bercuti dan Ahad juga cuti seperti biasa. Isnin akan dibuka semula. Kami ingin mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan dan Selamat Berpuasa yang bakal menjelang kepada pelanggan serta seluruh muslimin muslimat.
Restoran kami akan beroperasi pada hari Isnin-Sabtu, bermula jam 4 petang sehingga jam 9-930 malam.
Anda boleh membuat tempahan meja untuk berbuka puasa sehari lebih awal (ada nombor tertera di bawah) dan juga tempahan untuk sambal hitam untuk dipos kepada anda.
Resipi Sangdewi, 3a, Bangunan CMC (Giant), Taman Connaught, Cheras. Isnin-Sabtu. Ahad cuti. 930am-7pm. No. Tel: 03-89589684, HP: 019 945 2525 ( Bob) dan Halimah ( 60 14 9684 715) utk pertanyaan atau pesanan sambal hitam/tempahan meja di restoran.#restoranresipisangdewi #menuberbukapuasa #menubersahur #sambalhitamasli #sambalhitamsedap

#Repost @ctdk (@get_repost)
・・・
Berita Baik Buat orang Bangi & Shah Alam...πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘#Repost @creacionbysitinurhaliza
・・・
Ramai sangat yang sabar menantikan pembukaan cawangan baru butik Creacion by Siti Nurhaliza di Bangi dan Shah Alam kan? Sis pun taknak berteka-teki lagi dah.
.
Jadi orang-orang Bangi dan Shah Alam jangan lepaskan peluang untuk datang ke majlis pembukaan cawangan terbaru Creacion by Siti Nurhaliza, sambil membeli belah sambil beramah mesra dengan pengasas Creacion iaitu Dato' Siti Nurhaliza.
.
26 Mei 2017 (Bangi)
3-25-1, Jalan Medan Pusat Bandar 8, Bangi Sentral 43650, Bandar Baru Bangi
(Bersebelahan Zawara Coffee)
.
27 Mei 2017 (Shah Alam)
6-G Jalan Plumbum P7/P, Seksyen 7 40000, Shah Alam.
(Berdekatan Wisma Jakel Shah Alam)
.
Butik akan mula beroperasi dari pukul 10 pagi. Jemput datang beramai-ramai 😍

#Repost @ctdk (@get_repost)
・・・
Terima kasih tak terhingga buat DS Syed Zainal di atas usaha & kerjasama Simplysiti & WSMall .com

#Repost @ctdk (@get_repost)
・・・
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘. @ctdk Alhamdullillah .. selesai upacara menandatangani persefahaman (MOU) dengan wsmall.com dengan Simplysiti ... Semoga Terus Berjaya πŸ‘πŸ‘

Semalam sempat bertemu Kak Yong ( bertudung merah jambu) di RTM. Siapa yang tak kenal Kak Yong walaupun ramai yang lebih mengenali nama dan suaranya tetapi semalam saya sekali lagi dapat bertemu beliau di RTM. Kak Yong selain pernah menjadi juruhebah dan pengacara pelbagai rancangan radio/tv RTM, beliau sangat dikenali ketika mengendalikan rancangan kanak-kanak. Alhamdulillah, semalam berkesempatan bertemu beliau dan menyerahkan album #simetrisiti #albumdct2017

Jemput datang ya..#Repost @ctdk (@get_repost)
・・・
Jumpa ct esok di pembukaan butik @creacionbysitinurhaliza di Bangi Sentral , Bandar Baru Bangi .. jam 10.30 pagi ye..

Resipi Sangdewi, 3a, Bangunan CMC (Giant), Taman Connaught, Cheras. Isnin-Sabtu. Ahad cuti. 930am-7pm. No. Tel: 03-89589684, HP: 019 945 2525 ( Bob) dan Halimah ( 60 14 9684 715) utk pertanyaan atau pesanan sambal hitam/restoran.#restoranresipisangdewi

Anda dah bersarapan ke? @cteafairuz paksa saya ambil gambar dengan dia yang sedang makan nasi lemak, katanya @mohdhafizmoh_ pun suka. Sepadanlah tu...

Terima kasih kepada peminat-peminat @ctdkdi Indonesia yang sudah mendapatkan album SimetriSiti. Alhamdulillah sudah dipasarkan di kedai-kedai menjual CD dan juga @lazada_id juga. #simetrisiti #albumdct2017

Terima kasih @yatiekitchen sebab masakkan bubur ayam yang sangat sedap ni. Masa saya kat hospital Januari lalu, bubur inilah yang membuatkan saya ada selera makan. Yatie masakkan untuk saya sempena hari lahir saya katanya, walaupun dah berlalu tetapi saya faham kesibukan Yatie. Terima kasih Yatie, sesiapa nak buat pesanan, ada nombor tertera pada gambar di atas. πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Sitizoners Indonesia jangan lupa dapatkan SimetriSiti, dah di pasaran Indonesia.#Repost @ct_khumairah (@get_repost)
・・・
Kepada sesiapa yg suka minat dgn lagu2 kak @ctdk ,, khususny yg ada di Indonesia..
Album terbaru SIMETRISITI kini sdh bisa beli di Lazada.co.id & juga di toko CD ..
ingat yaa beli yg ORIGINAL!! 😁😁
semua lagu2 yg ada dalam album nii terbaik, sedap didengar, dan meremang syahdu hihihi.... ada beberapa dr musisi Indonesia jg yg mencipta lagu di album ini.. mekasih buat kak @ivanlahardika @ade_govinda @opick_tomboati semua lagu2nya best πŸ‘πŸ‘
.
jangan lupa segera dapatkan ya, jom jom!! πŸ˜ŠπŸ˜‰
#SitiNurhaliza #sitizonerindonesia #albumdct2017 #simetrisiti #segalaperasaan #takperluragu #akubukanmalaikat
_______________________________________
#BAMA2017DiamondEdition_SitiNurhalizaTarudin #Bama2017 #USA
#Dafbama2017_SitiNurhaliza #Dafbama2017 #SitiNurhaliza

Haluan-Sangdewi. 23.5.17 #rozisangdewi

Most Popular Instagram Hashtags