[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

rozisangdewi rozisangdewi

9605 posts   166177 followers   280 followings

Rozi Abdul Razak  Order Sambal Hitam, mesej di 014-968 4715.( 3a,Bangunan CMC,Giant,Tmn Connaught,Cheras) Office:SNP (03-91019555, ctnurhalizaproductions@gmail.com)

Menu berbuka puasa di kampung saya hari ini..anda dah sampai ke kampung, belum? Moga selamat perjalanan kalian ke destinasi dan bertemu keluarga tersayang.

Sebelum kita makan menu raya dua hari lagi, saya masak spagetti bolognese ala Sangdewi untuk berbuka puasa hari ini.

Setibanya di kampung, membeli barang2 persediaan memasak untuk berbuka puasa dan beraya.

Memandangkan esok dah nak balik kampung, saya sediakan menu ringkas saja untuk berbuka puasa hari ini. Kalau dalam bahasa saya, tak hendak merenyahkan dapur, kiranya nak kosongkan saja peti ais. Alhamdulillah, untuk hari ini saya masak nasi ayam untuk berbuka puasa dan bersahur juga nanti.

Terjumpa pula kakak @zetty_domok dan adik @dayang_fazal kat Jalan Tar tadi dan kami pun memutuskan untuk minum bersama. Hehhehe...

Gelagat peniaga dan pengunjung di Jalan Tar malam ini.

Kami dah selesai berbuka puasa, barulah @marrmohamad sampai.

Terima kasih Sitizoners yang menjadi pelanggan2 setia #restoranresipisangdewi selama ini.

Alhamdulillah, penuh malam ni, bertambah2 meja di luar kawasan restoran. Kebanyakannya memang para pelanggan yang selalu datang ke sini sama ada untuk berbuka puasa atau pada bulan-bulan biasa. Terima kasih semua, jumpa lagi selepas cuti raya nanti.#restoranresipisangdewi

Berbuka puasa bersama @cteafairuz @ddoia08 dan abg Alud hari ni, @marrmohamad je tak sampai lagi.

Kiranya tak dietlah malam ni ya sebab kalau makan kat #restoranresipisangdewi ni memang nak ambil macam2. Lauk wajib saya mestilah ikan kerisi goreng dan sambalnya serta daging goreng. Ada bubur kepit hidung, badak berendam dan bingka pisang, semuanya kegemaran saya. Alhamdulillah.

Kuih muih di #restoranresipisangdewi hari ini. Kami akan mula bercuti esok sehingga lepas hari raya nanti (akan diberitahu kelak).

Most Popular Instagram Hashtags