rojakakibukit rojakakibukit

179 posts   277 followers   809 followings

ROJAK BUAH (b.malawati@K.SEL)  ROJAK KAKI BUKIT(SINCE 1998) @bukitmalawati.shop @vintagestylela 📲018-3879342 Sheeda/011-37964565 hana 300g Rm10 1Kg Rm30 5Kg Rm120

Terima kasih awak beli lagi...tadi pergi dah beli balik beli sekali dgn kuahnya...#sekalirasateringat2 yer dak...😁😉

Yessss 👍giteww....sis ni belum rasa tau lagi dia dah buat good....kenapa buat good dan kenapa beli byk....sbb ramai yg beratur tadi nak beli rojakbuah...#itukatamereka #sekalirasateringat2

Yq sayang2 semua...datang khas nak makan rojak kita .....#rojakakibukitlakukeras😘😘 #sekalirasateringat2

Tadi saya makan rojakbuah ini sosnya .... kalau bergitu aku mahu 2botol ini....hahhaha....yesss i like this rojak🤣🤣#filiphine #filipinemarisatubas.#rojakakibukitlakukeras😘😘

Tak yah suara lah yer ...biar gambar berbicara hahhaha....yesss i like this rojak🤣🤣#filiphine #filipinemarisatubas.#rojakakibukitlakukeras😘😘

Ni jer yg ok....@atiqah_elias lain hampeh....🤣🤣....mekasih awak sudi datang.ntisinggah lagi yer...

Tq uol ber 2....chines pun suka rojakakibukit....#sekalirasateringat2 #sekalirasarepeatberkali2

Biar tulisan berbicara....so korang tu...tak naknrasa ker...
#rojakbuahbuahantempatan
#rojakbuah #rojakkakibukit

Cik adik manis buat org terperanjat ...suruh potong cili padi 4 biji cili merah uol...kata org rojakakibukit pedas ...tgok ni...tak cukup pedas lagi katanya...
#sekalirasateringat2 #rojakbuahkualaselangor

Tq awak jadi custemer tetap kita tu laaa penangan rojakakibukit ....#sekalirasateringat2 ...gitew👍

Tq awak @yongzarina sudi merasa mangga cili asamboi dan rojakbuah kita...kemain suka laki awak yer...takpa demi awak tgh2 malam pun kita sanggup antorkan...🤣hahahha... n yg dok jauh tu jangan dok risau kita boleh pos kan...gitewww👌🏼😘 #feebackcustomer #sekalirasateringat2 #kitajual #manggaciliasamboikualaselangor #manggaciliasamboi
#rojakakibukitlakukeras😘😘 #rojakbuahviral
#rojakakibukit
#onlines

Most Popular Instagram Hashtags