[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

rohashamsilawani rohashamsilawani

457 posts   827 followers   1100 followings

Rohashamsilawani 

Tgk tu Penyelaras Tahun 6 duk jeling2 je tgk kita org swafoto x ajak bos hihihihihi.. jgn mare ya bos ..

Sudah sampai waktu tuk KOPIKO. Adoiiiiiiii deritanya diriku ini.

Org kursus cikgu muzik comel ni duk tsangguk2 hihihihi... fokuslah sgt tu cia cia cia

Jom fokus fokus sat gi nak LADAP. Jomjomjom. Kami guru2 rajin dan ceria .. love love love

Hari ni Jumaat ken tapi ada nampak Cikgu Roha ..... wani epi . X ken 😭😭😭sbb sok kena pi sek ada LADAP cia cia cia jadi jiwa ada sikit kacauuuuuu hihihihihi. 7.45 am maaaaaaaaaa manyak pagi ooooooo

Tahniah Ammar Al-Baker bjaya dpt masuk sek asrama penuh SMAP Labu. Cikgu doakan semoga terus bjaya bjaya dan bjaya dunia dan akhirat ... love love love....

3 DARA 3 dara duduk di tepi sungai , duduk mjerat si ketamlah batu

Rezeki hari ni btemu kawan bas sek hihihihihihih. Dpt kuih cucur lagi. Terbaerkkkk love love love ..

Teman setia ketika menanda buku hihihihihi love love love

Jom sarap ... secangkir coklat philang kdinginan.

Jom pkena tea o tuk panaskan badan ..

2018 giler inner lupa jab berus berus make up hihihihu... x boleh tahan cantik2 semua . Cikgu Roha nak semua mcm mana ni duit ciput jeeerrrrr. Boleh x nak pinjam duit kat kwan IG nak beli inner cia cia cia hihihhihihihihi. Inner ni Cikgu Roha beli kat @innerlace_bycikwanda cantik2 bolehlah kekawan intai2 ig adik ni ... terbaerkk..

Most Popular Instagram Hashtags