[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

ritrud727 ritrud727

7979 posts   1134844 followers   102 followings

  - RITA RUDAINI official instagram - MomDad to ryan & arjuna #rumahkueh #rudainibeaute #gincugincu #Re'Or.Che Channel youtube ritrud727vlog

https://www.youtube.com/channel/UCs-SG4F_cG9elzCeSxHz3Bg

Mom n kids ❀️

Noted!! 😘

All it takes
Is 1 song
To bring back
1,000 memories......πŸ™ƒ

Balik sek sampai skrg blum bangun lg...anak mommy letih puasa...skit lg adik nk abis ramadhan...

Mmg lembik workout bulan puasa 😰 klik bio di atas πŸ‘†πŸ»

Kami kt event berbuka bersama anak2 yatim 'Rumah Anak Kesayanganku'
.
.
.
πŸ‘—RitRud : kurung pahang @mekkembangcotton (tq mek 😘)

Bulan ramadhan pon RR workout...nk tgk bole tgk kt youtube #RitRud727vlog or klik kt bio di atas πŸ‘†πŸ»

My TALL,DARK and HANDSOME with his fav #minecraftworld πŸ˜‰βœŒπŸ»οΈ

Cite2 melayu kena ada hero melayu mcm ni..TALL,DARK and HANDSOME..baru nampak maskulin n herooooo.....kulit2 sawo matang,baru nampak mcm gagah..bukan bole gagah noo...mcm drama dulu2 kita ada hero mcm ni..rosyam nor,zamarul hisyam...hero mana bole kulit putih pink,bibir pink,muka licin tegang..xnampak gagah langsung,manja nawww nawww...haishhh πŸ™„ what say u @hj.zil

Each memory
Has a soundtrack
Of it's own......πŸ™ƒ

Ni pic 2hari lepas...mommy dpt msg dr ticer arjuna,ticer @azi_868 ...2hari lps setiap murid dlm kelas kena buat card fathers day....
.
Dikmok : adik xde daddy nak bg card fathers day.... Ticer : xpe..adik bole bg kt pakngah... .
.
.
Arjuna ni mmg byk ckp...mommy tggu dia balik.....slalu mesti dia byk mulut cite psl apa jd kt sek setiap hari...bila dia balik dia ckp dia ada prezen utk mommy..so dia dgn muka excited kluarkan card n bagi mommy...mommy ckp ni kad fathers day kan,nape bg mommy? Dia jwb 'sbb adik love mommy' ☺️
So mesti akan ada org komen n persoal nape sy xcite psl 'daddy' kan? (Slalu org persoal n kecam sy mcm2 pon) And jawapan sy utk smua ..'kenapa sy nak rosakkan pemikiran anak2 sy yg tgh hepi dgn hidup mereka skrg? Mereka tidak pernah bertanya dan kenapa sy perlu utk membuat mereka keliru dlm keadaan mereka masih kecil dan tidak tau apa2? Insyaallah satu hari bila mereka dah bole berfikir dgn matang,sy akan bercerita pd mereka ataupon mereka sendiri yg akan bertanya☺️
Sebagai seorg ibu,sy xsanggup utk rosakkan dan keliru kan mereka dlm keadaan mereka masih blum kenal erti hidup..biarlah mereka menikmati zaman kanak2 mereka dgn gembiranya dgn di kelilingi kasih syg sy dan org yg rapat dgn mereka...kenapa sy nak ganggu emosi anak2 kecil ini? sy xkan ganggu emosi kanak2 mereka ...mereka masih kecil utk sy bebani dgn cerita duka hidup mereka sebenar-benarnya...sy nak anak2 sy jd seorg yg kuat dr segi emosi dan segala2nya spt mommy...so pd smua,jgn mempertikaikan cara sy membesarkan anak2 sy...percaya lah,ibu mana yg nak tgk anak2 mereka menderita..Ibu mana yg nak mengajar anak2nya pekara yg tidak baik..sy percaya ibu anda smua pon nak yg terbaik utk anda spt mana sy jugak nak yg terbaik utk anak2 sy....dan cuba jadi sy sebentar saja πŸ˜‰

Gud job arjuna ☺️ πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»...nnti belajar dgn abg @aimnzaim

Most Popular Instagram Hashtags