[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

ritrud727 ritrud727

8183 posts   1145599 followers   108 followings

  R I T A R U D A I N I MOMDAD to Ryan n Arjuna I'm not anti-social..I'm anti-idiot πŸ™ƒ Channel youtube ritrud727vlog

https://www.youtube.com/c/Ritrud

Morning walk dgn dahlia pg tadi...nk bwk dia mkn rumput sbb dia cirit birit dr smlm..sibuk dok gigit fake grass dlm umah...1st time dia kluar...penakut sgguh...bising mulut dia..xnak pijak tanah n rumput..last2 bwk masuk umah sbb bising πŸ™„ baru mommy feeling2 nk jd Paris Hilton πŸ˜’πŸ˜’ #dahliathebabycat

Morning.... Last night workout with coach @fendinasir

Tea time...β˜•οΈ

Kdg2 Ai ble buat muka kekwat,kdg2 i ble buat muka comel...sbb Ai talam dua muka 😝 #dahliathebabycat 😺

Bila dia posing acah2 comel πŸ™„ #dahliathebabycat 😺

Hari ni sy nak ajar anak2 sy erti kemanusian...klau kita rasa kita susah,tp ada org yg lg susah dr kita....selalu bantu org walaupon kita dlm keadaan susah...sy,ank2 dan sahabat sy @hj.zil dan @bazlyhanif pergi melawat tapak kebakaran pusat tahfiz tempat ank2 syurga...sy dah ckp dgn ank2 smlm yg slps antar dorg sek sy nk pergi melawat tempat tu...anak2 sy mintak izin utk ikut sama nk tgk tempat belajar ank2 syurga kata mereka...sy rasa terharu krn mereka pon merasai dan mengerti dgn apa yg trjadi...kami smua rasa sgt sedih masa sampai kt tempat tu...tgk sendiri depan mata...membayangkan keperitan mereka masa tuπŸ˜” ...sy dan ank2, @hj.zil n @bazlyhanif xdpt nk bantu byk,tp sekurangnya sedikit itu dpt ringankan sedikit masalah mereka...sesiapa yg ingin hulurkan bantuan bole ke sana terus atau bank in ke akaun yg ada kt pic di atas...moga anak2 syurga ini di tempatkan bersama org2 yg beriman...ALFATIHAH

πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹ H E A V E N

Alhamdulillah...godjob ryan....mlm td mommy balik shotg je bukak pintu tgk dia letak atas almari kasut dpn pintu...dlm penat mommy hepi+sebak ...dia tau mcm mana nk surprise kn mommy dia...lps tu dia hidangkan mommy ayam mcd,ambil air sbb mommy ckp mommy blum mkn lagi..jatuh jugak air mata mommy dpn dia..trus dia peluk mommy n duduk sebelah mommy teman mommy mkn....πŸ˜” dia ckp 'kesian mommy kerja penat cari duit' 😭😭lagi laju airmata mommy.....mommy xmintak lebih,cuma mommy doakan ank2 mommy jd org yg baik2,org yg hatinya selalu bersih dan baik...bila hati baik insyaallah,berjaya dunia dan akhirat....

😘 mommy xsabar nk tgk show 'bawang putih bawang merah' ...

Tq @ansshellbox !! 😘 sape teringin nk mkn ni kt umah,depa bole antaq tau!! 😘 best kan?!! Nk buat party ka,kenduri ka,event ka,nk candle light dinner ka,kol ja depa,depa mai antaq...sedap dia xtau nk hbq lagu mana 😘😘❀️❀️❀️ @ansshellbox @ansshellbox

Mengada sgguh budak ni πŸ™„ @airitqaqa727 ....klau dgn makngah @cik_ala117 n kak eisya @bart_asrin bole laa dia buli mcm2..suruh suap lah,suruh garu belakang masa tido lah πŸ˜’

Kena buli je dgn mommy πŸ™ƒ #dahliathebabycat

Most Popular Instagram Hashtags