rinnmr rinnmr

129 posts   25056 followers   81 followings

RIN • りん  •Potato •Broken English •Hiatus

http://rinnmr.tumblr.com/

Humm, when you want to draw but you're running out of idea be like ( ´▽`)
Those cabbages tho :))))
#mossery #drawing #watercolor #illustration #manga #Rinnmr

Teehee • w •
...
It's been a half year and I can't believe that I catch a cold omg can't stop sneezing lol~
Feel kinda awful _( ಥ_ಥ J L )_
And a ton of assignment is waiting abdkhahsk!!!!!! This is too much lol !!!! Ụ_____Ụ
#watercolor #illustration #manga #drawing #mossery #Rinnmr

Let say good bye to summer holiday by this shiet ;; w ;;
Do you feel that I'm getting worse these time or I'm the only one feeling this?!? _( ̄^ ̄ J L )_
#drawing #illustration #watercolor #manga #Rinnmr

Commission _( ;; w ;; J L )_
#drawing #illustration #watercolor #manga #Rinnmr

Done on @mosseryco sketchbook ( ̄▽ ̄)
Using my code RIN15 for 15% off and the code will be valid until 25th June so hurry up and get one for yourself ( ̄▽ ̄)
#persionalized #mossery #gift #stationary #sketchbook #Rinnmr #drawing #illustration #manga #watercolor

Taetae • w •
Second piece on @mosseryco sketchbook • w •
Using my code RIN15 for 15% off • w •
#sketchbook #personalized #stationary #mossery #gift #watercolor #drawing #fanart #Taehyung #Rinnmr

The very first page of my adorable Mossery sketchbook and in love with it already!!!!! > w <
It has a lovely design and the paper is also amazing!!!!!
Please check @mosseryco and get yourself one ( ̄▽ ̄)
Pleas use my code RIN15 for 15% off :">
#illustration #drawing #manga #Rinnmr #watercolor #mossery #stationery #personalized #gift #sketchbook

Posting old shit cuz I have nothing new to post!!!!! _( ụ__ụ J L )_
#manga #drawing #markers #illustration #Rinnmr

First time trying marker be like :)))))
I better go back with watercolor lol 😂
And to those who can use this, no matter you are master of this or not, I must say that I admire you guys a lot!!!!!!!! *bowing down*
😂😂😂
#marker #drawing #doodle #manga #Rinnmr

Too bright!!! Σ(・□・;)
I'll never ever combine those colors together anymoreeeee!!!!! Hell no!!!!!! _(╥﹏╥ J L )_
Even brighter than the rainbow omg my eyes get hurt lol
#watercolor #manga #illustration #drawing #Rinnmr

First page of my new watercolor paper pad • w •
And the brand is Canson Montval in case you would like to know • w •
#drawing #illustration #manga #watercolor #Rinnmr

Most Popular Instagram Hashtags