[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

ressydiamondy ressydiamondy

305 posts   1007 followers   458 followings

πŸ’Ž  A human. Being.

http://flavors.me/ressydiamondy

THR cuma lewat doang?senyumin aja

Segera download album "The Belers - Ngantuk Tsay" di iTunes ya! πŸ˜ŽπŸ˜‚ *koperalbumterbaru*
Oia, piyama gemasnya beli di @fanyfits ❀️

Cheers for our 8years of friendship, and still counting on! πŸ’•

tsah πŸ’©

Gemesin yaa. Iya ngomongin kursinya kok

Thankyou to beautyxjakarta2017 for an outstanding event! And thankyou so much @abellyc 😍 It was so lovely to finally meet you in person! Gemaaaasssss ❀️

Sebenernya selalu pengen ketawa kalo inget ini kejadian ini. Akad udah mau mulai padahal calon pengantin masih di hotel. Mau naik mobil, tapi satu arah dan mesti muter buat sampe ke gedung. Dengan kondisi yg lagi hujan akhirnya minjem payung hotel yang segede gaban, kita jalan kaki pake heels, kain (yang sebelnya modelnya singset bener) dan dandanan full yang bikin kita heboh teriak teriak (susah banget jalan pake kain + heels pas hujan, jalanan licin dan banyak saluran air 😩) ketawa ketawa sampe diliatin orang orang lewat.
But finally we did it yaaa! πŸ’‹ kayanya this is gonna be a good story i will tell to my future kid as penerus andex nanti πŸ˜‚

Moment before miyan's wedding, tryin to help overcome her nervousness with our lame jokes 😬

I can only say what a privilege it is to still be standing by your side. We’ve learned that not all friendships make last. I’m happy to say we have. We love you miyan❀️

Bismillah.. For a better Jakarta πŸ‘ŒπŸ»

Mau foto tapi silau, tapi bunganya bagus, tapi gakuat sinar mataharinya, tapi..

My bestf will getting married really soon! Cannot wait to be part of your big day, Miyan πŸ’—

Finally back from our 1st 3days trip to Bandung! See you again on our next wonderful holiday yaaa sis πŸ’‹

Most Popular Instagram Hashtags