remyishak remyishak

272 posts   808,711 followers   268 followings

Remy Ishak  Noble Quran : Al-Hujuraat 11-12 . Contact: azlinabas@gmail.com. � www.facebook.com/remyishakofficial

Dapatkan secara eksklusif novel PULANG di #PBAKL2018, PWTC dan 50 pembeli yang pertama berpeluang bertemu pelakon utama filem PULANG serta novelis Lily Haslina Nasir.
.
Novel yang diinspirasikan dari kisah benar ini boleh dibeli dengan harga RM25, hanya disana!
#PulangTheMovie
#KaryaSeni

ada siapa2 nak beli kan atau sponsor abg pakai motor ni tak? Semoga Allah murahkan rezeki abg . Amin! #hariterakhirseorangpengurus .
@motoguzzimsia @motoguzzimy

Training day. 3 weeks left. Road to 90KG 😭

2012 & 2014. Coming out soon for 2018 . Thank you @glamlelaki for having me 😎

Mai jangan risau, kalau di bandar, umur 25 tahun utk seorang perempuan dikira masih muda 😂 #careerwoman #steady #workingonsunday

mesti ada budak2 or kedai2 handphone yg follow IG abg kan? ni ha.. LCD Huawei Mate 10 abg barai. Siapa rasa dia champion tukar LCD & harga dia murah, bak datang, PM tepi tingkap abg.

“Ada kekuatan lain di dunia ini selain dari sebuah cinta…”
.
Sebuah kisah cinta agung yang meraikan kesempurnaan; kempen Mega Pra-Ramadan 2018 dari @blancheur_co .
.
Saksikan gandingan saya bersama penampilan ekslusif Primadona #Noorkumalasari dan @elizadsharifuddin.
.
Akan menemui anda dalam versi penuh pada 15 April ini di laman web rasmi @blancheur_co | @arjana.blancheur , www.blancheur.co/arjana
.
Percayalah pada kesempurnaan.
.
Lebih Sempurna dengan ARJANA.
.
#TelekungARJANA #ARJANAbyBlancheur #BlancheurCo
.
Penghargaan : @lokalab

11 April di 36 tahun yang lalu, lebih kurang jam 7:18 PM aku keluar dari pangkal rahim mak, kiranya waktu senja la.. selang beberapa minit lepas aku keluar, terus laungan azan Maghrib bergema. perghhh.. macam dalam filem 😄.
.
Hari ni, 11 April 2018 Terima kasih mak untuk segala susah payah waktu mengandung, melahir & membesarkan ❤️🌹

Dramatik kool judul ‘Cinta Gila’ dah mula ke udara bermula semalam.
Ada repeat setiap hari ya.
.
7:40am, 11:40am, 2:40pm, 6:40pm, 9:40pm dan 11:40pm.
.

Sudi-sudi kan mendengar 🤗
#koolfm #dramatikkool

ketahuilah kamu semua wahai umat manusia, ini bukan sejenis OOTD, ini kes mamai bangun awal pagi & kejar flight, baru sekarang abang sedar, kenapa abg tak pakai selipar dua-dua belah terus. Adoiii..

Ok, cerita dia mcm ni.. .
.

Semalam training untuk projek terbaru, jadi MMA fighter, nasib tak berapa baik.. tersilap langkah, jari kaki abang terkeluar dari landasan 😂 ini pertama kali dalam hidup abang berlaku kejadian patah-patah macam ni, kelakar betul lah! 😂.
.

Most Popular Instagram Hashtags