psychara psychara

949 posts   169317 followers   393 followings

Mara  aka Psychara - 24 - NLπŸ‡³πŸ‡± Forest witch & artist. 🌲 artstudent~ Owner of @psypuffs + art account @psychara_art 🌚 Also at Facebook & Tumblr: Psychara !

http://www.youtube.com/user/Psychara0x

✨COME TO MY ART&CHILL EVENT AT ATTITUDEFEST!✨ Yep, that's right! I'm doing a workshop/event kinda thingy at Attitudefest in Enschede at May 27, a day after my 25th birthday! 🌱Because I'm hella busy with graduating, I won't have time to celebrate my birthday apart from that, so it'd be super duper cool if you could come celebrate it, eat some pizza, and just relax and create art! 🌚 Go to attitudeholland.nl and sign up for the event, and come chill with me! πŸ–€

Animation made by me, @psychara_art !

Happy Earth day! 🌱 photo @bymarije πŸ‚

That selfie from yesterday was actually an older one.. because THIS was yesterdays party outfit! And yes, that's a towel on my head. πŸ™Š The dresscode was 'camping' which I decided to turn into glamping πŸ’πŸ» it was lots of fun! I'm super hangover now tho, oooops

PARTY TONIGHT. I'm hella tired tho πŸ™ƒ getting old and shit.

Textures ✨

Is it Halloween yet? πŸŽƒ Always.

🍞

Happy easter, the pagan version ofcourse 🌱 Currently outside making a campfire. Best smell in the world πŸ”₯🍞

All fancy for my grandmothers birthday dinner ✨Wearing my moms old earrings! They're like 30 years old, and she always wore them when I was young, and it reminds me so much of dem old times! Silly how just an object can do that 🌚 What reminds you of your childhood? I love reading y'alls stories! πŸ–€

It's too bad these lenses are so painful because they look so fucking cool! I think they're too big for my eyeballs, as I can feel the edges sting under my eyelids πŸ‘πŸ”₯

Full outfit is thrifted, except for the red thights! These old leather shoes were only €4! I would like to inspire y'all to go thrifting πŸŒšπŸ–€ The fast fashion industry is such a polluting industry, with often unethical working circumstances too. ): Last year I decided not to buy stuff from stores like h&m, Primark etc, and I have succeeded so far! πŸ™ŒπŸΌ and I dont miss it either! Besides underwear, most of my clothing is thrifted. πŸ™ˆ Give your local thriftstore a chance, and bring your used stuff there! These textile-recycle bins aren't environmentally friendly either, because it has to be shipped to africa and bleached with chemicals and shit. So fuck that too 🍞

Art school OOTD. 🌚 With mer new platforms! ✨

follow this page in feedly

Most Popular Instagram Hashtags