[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

pian_kpopp_official pian_kpopp_official

1071 posts   164987 followers   105 followings

PIAN ARTIS KPOPP  Artis kpop no1 malaysia singapore bertapak di kelantan Let's make stupid people famou's FOR REVIEW- 0132522008

https://www.facebook.com/piankpopp

Selamat tengahari

Hmmm elfira loy

Hahaha ape komen korang wei???mak ayah dia dok mana mst bagga anak mcm ni...bukan ke tu tilik nasib mcm citer kug fu hustle...

bodoh punya ig shop jual jam ni panas pian!!!celaka btul lah jam dua jarum!!! aku nk balik duit aku @azam_azrin aku nk saman kau tipu aku...mentag2 lah aku bdk kampung miskin kau buat mcm ni..dia kata jam ni ok branded tp batak btul jam dua jarum!!!!selalu jam ad 3 jarum dua jarum kepala bana kau mcm ni!!!aku nk balik duit aku!!!

Td pian ke hospital

Ad la sorang doktor tu...dia tnya pian sakit apa...pian ckp lah sakit dada....lepas tu dia nk ambik kesempatan dekat pian dia selak baju pian perlahan2...pian nk larang dia supaya jgn selak...tp doktor tu mcm geram je kat pian lagi pula dia cntik sangat... lpas tu dia mula raba tetek pian dia sentuh2 dan dia jamah2 dada pian...disenabkn perkara itulah pian xblh nk move on n pian selfi tempat tinggi sebab nk hilangkn rasa malu setelah diraba doktor.....pian xsampai aty lah nk report polis....

Celaka betul lah limau ni!!!korang jgn nk bazirkn duit bli limau ni...phuii!!!

tgk lah wajah pian...penuh cahaya2 nur....korag ade ke mcm ni???nk jd mcm pian korang kna lah solat jgn tinggal.....pian dh solat x tiggal ni hasilnya...bkn nk riak saja nk menunjukkkkk hihihi

Orag kata nk panjag umur murah rezeki selalu sedekah btul ke???pian x cyalah..korag caya x???mst korag x cya kan sebab korag pn x pnh sedekah klau sedekah pn tu pn kedekut...
Bg pian nk panjang umur panjat tempat tinggi2...how u look me???nerves???
#thinkingofyou
#positif
#nerherlands

#SEJARAH_MELAYU
#ramalan_soalan_bocor_sejarah_SPM_2018
Sejarah kepahlawanan melayu agung terulung....pian kpopp adalah salah seorg penentag british pd era penjajahan ingeris belanda d tanah melayu KETIKA penubuhan negeri2 selat p'pinang melaka n singapura pd abad ke 20 1984 sekitar 1974 masihi...beliau pian kpopp bersama pak pandir n mak mandir yg memasak bubur untuk diberi makan pd pahlawan ulung iaitu dato mustar hitam iaitu dicatat oleh gabenor negeri2 selat mengelar mereka sebagai ketua pemberontak...namun kewujudan sejarah pian kpopp dirahsiakan hingga kini malah tdk tercatat dlm catatan sejarah melayu tingkatan 3 4 dan 5...disebabkan kesaktian pian kpopp dapat meludah sejauh 30km ke arah muka penjajah sehingga buruk muka n mati malaria...air liur pian kpopp juga mampu menunbangkan pokok sena dek kerana itulah pokok sena berdarah merah kerana tercatat dlm lagenda tulisan karya james brooke pian kpopp telah meludah ke arah muka james brooke sejauh 40km dan terkena pokok sena yg ketika itu pian memakan sireh meludah terkena pokok sena oleh itu lah pokok senan merah bila ditakir batagnya...dikatakan juga pian kpopp sebaris kebangkitan bersama tok janggut mat kilau rentap dan sebagainya menentag nritish dmi tanah melayu tercinta...kita sepatutnya menghargai n bersyukur kerana diberikan ketenangan keriangan n kesejahteraan pd negara...ingat lah jasa2 kepahlawanan melayu agong...hargai jasa mereka al fatihah...
-tulisan:prof madya saintik...

Balik Kampung Mengundi Sudah Pasti,Undi Pos Jangan Sekali... #KembalikanHakRoyalti #UP
#sopport_team_offshore

Biar apa org nk kata janji abg dgn kesayagan ni bahagia selamanya....sweet x kiteorg??? Ni lah kesayagan pian muka nk sama tu dinamakan jodoh... @arieshanazia
#kekasihlaraku
#sayang_ayag
#kacak_asal

Rendร ng ayam vs lemang di machang

๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜Œ

hmmmm dh lama memendam rindu akhirnya junpe jgk kesayagan...bezzz pelok sayang #kacak_selamanya
#till_jannah
@azriey_yusoff ...

Ngepeng prodok kecantikkan...dri v care sapew2 nk dptkn detail tntag prodok ni blh call 0133369789 @madianayiena

@rozzanarahmat dato rรฒzana jumpe cousin pian kat korea....jgn lpa qat balik buah tgn dri korea hehehehe...pian sepattutnya ikut dato balik kampung pian sekali..tp celaka PTPTN x bg kluar negara ...
Apepun ni lah cousin pian...huhu

Nasihat pian pagi2 tolong hati2 ...

Pian nk awek misi ade x..pian sunyi la malam2 xde org nk temankan pian hmmmmm...

Tgk lah wanita2 ni ajak pian bergambar...dia pn knl pian ni artis kpoppp
Korang ad ke matsalleh nk selfi klau ad untug korag..tu tndanya korang kacak
#kacak_kekal
#kacak_asal

Jelajah lร ngkawi...

burung matrock....katanya dia ternak dri kecik lg..

ok dah smpai

ribuan terima kasih pd abang2 polis yg x mengenal erti penat lelah menjaga kemanan negara kesayagan kita...kita d rumah dlm keadaan senag tdor d tilam yg emput sedagkan anggota polis siap sedia menjaga keamanan TANPA mengenal erti penat lelah..hargailah anggota polis yg bertugas apa yg kita kecapi skrg adalah keharmonian dri anggota polis yg bertugas...
#SYABAS
#terimakasih #pdrm
#onteway_to_langkawi
#abang_abang_polis_always_segak
#segak_berseragam

selamat petang fans...hrini pian dgn kesayagan nk lepak pavilion...sapew free nk join table kiteorg blh lah....korag kn minat nk selfi dgn artis mcm pian n kesayagan pian ni...mcmna sweet x pian???

Most Popular Instagram Hashtags