peminatyamahabersamaaraishoei peminatyamahabersamaaraishoei

1661 posts   91836 followers   72 followings

Koleksi Dunia Permotoran  Official Peminat Yamaha Bersama Arai Dan Shoei. " We Are The Riders, Not A Terrorist " → Enquires : 013-3100418 (Admin Bunga) → Follow @omaladda843

#Repost @valeyellow46 with @repostapp
・・・
Yeah🤠!
What a team!
🏆🍾🍻🍾🍻🍾🍻

#Repost @caez__ with @repostapp
・・・
Petang yang membosankan. Bila nak ride lagi geng ?

#Repost @azwan.aziz with @repostapp
・・・
dunia sentiase berputar.
bergitu juga dengan dua roda.

#Repost @aliff_zulfata with @repostapp
・・・
Kenapa perlu ada sahabat ??
Kerana kalau kita dalam msalah moto rosak ke apa ke .. mesti sahabat yang kita cari dulu .. cuba awek ... kalau bagi tahu moto rosak .." lau moto rosak nak saya buat apa , apapa pon awak jaga diri ye ... nanti dah ok bagi tahu saya tau .. .. cuba kalau sahabat "bro moto aku rosak ni ." Sahabat jawab " moto ko rosak kat mana ?? Nanti aku datang .. " lalu datang la sahabat tu tunda moto mmber yang rosak .. kisah awek tu kita buat tak tahu je ..bukan dia boleh buat apa apa .. hahaha .... Ok cita bedal2 .. bosan2 ni haaa .. ok bye .. selamat malam sahabat2 saya semua ..
#pelesitrayaumalaysia #aliffzulfata #aliffprm #NgamSoiiLaNi #SantaiKapcaiBodol #peminatkawasaki #peminatkapcai #supermanjalanan_ #geng2supermanhighway #kapcaimalaya #motorkapchaihouse_ #matmotorepost
@pelesitrayaumalaysia_ @pelesitjalanan_official @jenterapejuang @peminatyamahabersamaaraishoei @duniakapcai_ @pejuang_highway_plus @abam_ranggi_vs_sisto_rare @empayar2roda.official @santana_racing_official @kapcaimalaya @motorkapcaihouse_ @matmotogathering @perondajaketbiru.official @santaikuaci @hobikamimahal @santaianakutara @idolamalaya_official1 @supermanjalanan_

#Repost @khaizamri_ with @repostapp
・・・
" Tolong handsome kan diri itu sebelum nak tegur orang "

#Repost @shukjaszel with @repostapp
・・・
Dapat Akhirnya Lepas Geram Ptg Minggu Semalam 🔛💯💨
#TerimaKasihOwnerMotor😍@qayyumkhalid98

#Repost @muhd_azwa34 with @repostapp
・・・
Selamat petang

#Repost @zulfikri_98 with @repostapp
・・・
Superdry 💦

#Repost @jiwamudaselatan with @repostapp
・・・
Slmt pgy idola2

follow this page in feedly

Most Popular Instagram Hashtags