[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

pacaklilau pacaklilau

13 posts   138 followers   391 followings

pacaklilau 

aloo tomeyy² nye budak ni

bukan nak kecam, cuma mahu menunaikan tanggungjawab sesama umat dengan menasihati sesama sendiri.

kisah paling seram

elok la tu. nnti kat akhirat merangkak la cari artis kpop minta syafaat. nak yg paling dekat mintak syafaat kt pian kpop tu. baitulmaqdis kena rampas dengan iblis yahudi takde pulak korang berkumpul ramai-ii depan kedutaan Amerika tu. sebab tu ada hadis yg kita pernah dengar bila dajjal keluar, kaum perempuan paling banyak ikut dajjal. akhirat semakin dekat guys. #peringatanbuatdirisendirijuga

'kalau mak ayah lelaki besarkan anak dia guna daun', daun ganja pun lebih tinggi harganya dari hantaran kau yg tak berapa nak tinggi tu. betul tak geng?

Donald Trump 'menghadiahkan' Baitulmaqdis kepada para iblis Yahudi laknatullah sebagai 'hadiah krismas' dan telah mencetuskan pertumpahan darah yang semakin berleluasa di tanah Palestin. Bersabarlah saudaraku yg disana, aku hanya mampu menghantar doa sebagai senjata kau berjihad di jalan Allah. sedangkan jasad aku disini masih dirantai di dunia yg kian tenggelam. AllahuAkbar !! #prayforpalestine #jihadfisabilillah #fuckdonaldtrump #fightforislam

mcm ni baru betul setting otai

kurkur

macam ada sesuatu yg tercicir.. ouh yaa. impian aku

Harta dunia

Most Popular Instagram Hashtags