Instagram post by @anhaazmode THESURIAROSES KUALA LUMPUR HQ

💣BOM BOM KEBABOM!! 💥💣.
.
Haa lebih kurang gitulah bunyi palotak ni tengok feedback adik manis ni.

Dia cuma consume #SerbukMagikTWC je awak. Takde cucuk cucuk buat bleaching, plastik surgery bagai.

Dia beli kotak pink yang berisi 20 kepingan Emas je.

Dedebu dalam Kepingan Emas tu lah yang buatkan adik manis ni #cerah satu badan!.
.
Leceh nak makan? Tak langsung. Koyak, tuang dalam mulut. Kemam kemam je sekali sehari. Rasa dia punyalah sedap! Masham masham dan mannis mannis manja.
.
Tak CAYA? boleh Try.

Hasilnya memang mantap👍👍
.
Wajah pinkish takyah pakai blusher.
Putih cerah satu badan.
Parut muka satu badan hilang.
Kalau ada masalah senggugut ke, period tak stabil, semua hilang uolls.

Pendek kata, Kotak Pink ni memang berhantu.

Tak lengkap hari hari tanpa kepingan Emas yang ajaib ni tau
.
#StokisTWC
.
#putih #produkkecantikan #produkpemutih #whiteningcollagen #putihsatubadan #ufora #bellezacollagen
.
#thesuriaroses #love #pretty #beautiful #happy #instagood #putihgebu #twcputihdalammasa48jam #cerahkankulit #whiteningbooster #minkaffe #jemaimawhiteningpills #bellezacollagen #uforabeauty #susumaez #nshaazbeauty #nshaazboosterwhitening #glutacaps #cerahseluruhtubuh

1 Comments

Most Popular Instagram Hashtags