Instagram post by @yidashcamsuperclear Yi Dashcam SHAH ALAM

Kawan selalu pinjam kereta saya risau la apa apa jadi nanti. .
Ntah dilenjannya ke kereta saya, mana saya tau kan.
.
Memang risau tahap sampai tak boleh tidur malam bang.
.
Bila pasang dashcam takde la diorang berani buat bukan bukan kat kereta saya.
.
Setiap pergerakan kereta dah dirakam. Apa apa hal boleh tengok playback video.
.
Baru la senang hati ni, takde la risau lagi.
.
Terima kasih bos safuan dari shah Alam atas kepercayaan dan sokongan yang padu. Ohsem!
.
Siapa lagi yang dah berkenan nak pinang yi smart dash camera, cepat cepat la hantar pinangan. Ku tunggu mu dipintu WhatsApp okay 😁
.
DRIVE SMARTER • DRIVE SAFER ❤
.
#AbamLosSaudagarDashcam #Carmera #YiSmartDashCamera #YiDashcam #InternationalSet #EnglishVersion #OfficialYiMalaysia #1YearWarranty #DashcamSuperClear #KualitiSuperPadu #BukanSembangKari #IniReality #ShahAlam #SubangJaya #Seremban #Putrajaya #Sepang #terengganu #Bangi #PetalingJaya #Klang #Bentong #Jb #KotaBharu #Melaka #Pekan #U12 #Honda #Jazz #Gk

Most Popular Instagram Hashtags