Instagram post by @fazleyyaakob Dato' Fazley Yaakob

Selamat Ulangtahun Bapak, jika bapak masih ada hari ini Bapak pasti tersenyum lega dengan segala yang sedang berlaku. Jika bapak masih ada, bapak hari ni berumur 68 tahun. Bapak telah berkorban segala2nya demi perkahwinan Paji dan @azrene_ahmad , bagi memastikan kami tetap bersama walau apa jua halangan menimpa, walau apa jua kedasyatan yang si polan lakukan kepada bapak, ibu dan kita anak beranak, juga terhadap mereka yang telah membantu dan menyokong kita
.
Thank you Daddy for at least allowing us to get married after my late father spoke to you, I will never forget what you said to us “We will have to go through this ‘storm’ together!” All i can say at that time, you knew better than we did
.
Perjuangan Bapak demi mereka yang teraniaya telah pun mula terlihat, cuma kini bapak di alam lain. Bapak, kini cucu2 bapak dah ada 9 orang, persis seperti yang bapak pernah cita2kan. Selamat hari jadi bapak ku sayang. Ternyata benar lah ingatan bapak pada kami, “Jangan sesekali berhenti berdoa, kerana doa2 orang yang teraniaya di dengar olehNYA”. We miss you bapak 😭 #Alfatehah
.
Lagu #Ketiadaan (Lagu: Azlan Abu Hassan, Lirik: Fazley Yaakob)- Lagu ini Paji nukilankan khusus buat Bapak 😢

299 Comments

  • 18w ago hassan.rahayu hassan.rahayu

    @faelys81 tak faham.hari tu selepas penahanan DS Najib.Dato fazley muatturun kata adalah dia yg bersalah....mana satu ni.

  • 18w ago azura_linda azura_linda

    😢

  • 18w ago zaini4133 zaini4133

    Fazley...auntie sempat mengenali arwah bapak..sgt baik orgnya..auntie pn org kedah...semoga Allah cucuri rahmat ke atas arwah...ditempatkan dikalangan orang2 yang soleh...amin

  • 18w ago shahrullisha shahrullisha

    😢

  • 18w ago gadisketom gadisketom

    Support my ig😊

  • 18w ago _azidah.a _azidah.a

    Salam Takziah & semoga @fazleyyaakob sekeluarga sentiasa di dalam lindungan Allah SWT.. Al-Fatihah buat arwah. Be Strong from 🇧🇳

  • 18w ago dinasempoi dinasempoi

    Salam takziah al-fatihah

  • 18w ago takkacak_ takkacak_

  • 18w ago cheha_mz cheha_mz

    😭😭

  • 18w ago ramdanjohariborongchina ramdanjohariborongchina

    😢😢😢

  • 18w ago kdctai kdctai

    Alfatihah....

  • 18w ago ziela_luffiyaskincare ziela_luffiyaskincare

    al fatihah

  • 18w ago ogyvirgorina ogyvirgorina

    Alfarihah....semuga ditempatkn disyurgamu ya Allah.aminnn

  • 18w ago fazilla272 fazilla272

    Salam takziah...alfatihah.. Speechless

  • 18w ago faradilamerican faradilamerican

    Salam takziah @fazleyyaakob ..semoga roh ayah yang dikasihi ditempatkan dikalangan org2 yg beriman dan beramal soleh. Aamiin. Dan semoga kehidupan fazley bersama isteri dan anak2 lbh bahagia dan aman. Insyaallah..

  • 18w ago aruzakimura aruzakimura

    😢

  • 18w ago _delicious_ministry_ _delicious_ministry_

    Akhirnya Sipolan anak beranak hidup dalam kegelisahan dan tunggu saat2 cemas hendak disumbat kan dlm penjara jika bersabit kesalahan.Sipolan ingat #cashisking jerrrr

  • 18w ago rjlind rjlind

    @tbt_medina90 is it true that some veterans said that his father was so very 'rich' during the umno time?

  • 18w ago man_choon man_choon

    salam takziah....semoga arwah d tempatkan besame org2 beriman...wisma RYU tmpt perkenalan kami...

  • 18w ago ladya1457 ladya1457

    Want Payment above RM6,000 per day?. Do you have all it takes to make a Rich lady and a Man Feel Good on bed?... Here is the only opportunity to get rich and make Easy cool cash with one of the richest sugar mummy and daddy in Malaysia/Singapore whatsapp (+60149890346) and get hook up NOW within 2 hours. we have different sugar mummy and Daddy of all class who are ready to pay as much as RM6,000 per night all you need to do is to Make Love with the lady be sexually romantic on bed and get paid

  • 18w ago sweetbyrazlyn sweetbyrazlyn

    alfatihah😔

  • 18w ago arjojoharilepatlipat arjojoharilepatlipat

    Alfatihah..

  • 18w ago ezarah92 ezarah92

    C polan tu siapa ek? Datin seri Rosmah ya.. mak mertua dato ek ibu kandung isteri dato ye? Dah2 la bukak aib xbaik... doakan je yg baik2 haaa agar semua nye baik baik haha...

  • 18w ago tunmaharani tunmaharani

    😢😢😢

  • 18w ago hedfizaiyana hedfizaiyana

    😣

  • 18w ago chewabiz chewabiz

    Paji jaga aja la anak yang keluar dari ... si polan yang dahsyat tu..Paji kan orang yg dijamin baij2 so doakan yg baik2 bukan tulis bagi sedap hati..

  • 18w ago walter_the_old_coins_collector walter_the_old_coins_collector

    Hello I'm old money collector and I just wanna informed you to PM me back if you have old Malaysian, Dubai, UAE, Singapore,Brunei,China coin or note for sale!!!! The open price per pieces is RM10,000

  • 18w ago __fa.fa.fa.reezzz __fa.fa.fa.reezzz

    Semoga diberkati allah . Moga moga beliau sentiasa tenang dan Aman di sana

  • 18w ago kelvin_collection1 kelvin_collection1

    ✅ASSALAMUALAIKUM FRIEND🙏🙏🙏🙏🙏
    ✅I AM AN OLD ITEM COLLECTOR ✅ BUY ALL SORT OF ITEM LIKE
    ✅MALAYSIAN DUIT LAMA OR SHILLINGS ✅SINGAPORE OLD MONEY ✅INDONESIA OLD MONEY OR SHILLINGS
    ✅I BUY AT A VERY PROFITABLE PRICE ✅I PAY YOU FIRST THEN WHEN YOU GET YOUR MONEY YOU POST THE ITEM TO ME
    ✅DM ME IF YOU HAVE ANY OF THESE ITEMS
    ✅ WHATSAPP +17054172932
    ✅ I WILL BE LOOKING FORWARD TO DEAL WITH YOU . INSHA ALLAH 🙏🙏

  • 18w ago pantangmoden pantangmoden

    😭😭😭😭😭😭

  • 18w ago _miigallery _miigallery

    lapar? jom sini

  • 18w ago haqitarunnia haqitarunnia

    😢😢😢

  • 18w ago ruslinanawi_ ruslinanawi_

    Beautiful song

  • 18w ago princezz.risz princezz.risz

    al fatihah buat arwah... semoga @fazleyyaakob berjaya di dunia dan di akhirat.. dipermudahkan semua urusan dato sekeluarga..

  • 18w ago helwatiahmad helwatiahmad

    Al fatihah.sayu dgr lagu ni.semoga arwah ayah dato fazley di himpun dikalangan org yg beriman.amin....

  • 18w ago linda.abas linda.abas

    😭

  • 18w ago mawarberduri3 mawarberduri3

    😭😭😭😭😭

  • 18w ago yana_shahiran94 yana_shahiran94

    Sedapnya lagu ni.. 😭

  • 18w ago yana_shahiran94 yana_shahiran94

    Be strong Dato.. arwah bapa Dato dah tersenyum bahagia Skrg Tengo Dato dan anak cicinya.. al-Fatihah

Most Popular Instagram Hashtags