Instagram post by @fazleyyaakob Dato' Fazley Yaakob

Selamat Ulangtahun Bapak, jika bapak masih ada hari ini Bapak pasti tersenyum lega dengan segala yang sedang berlaku. Jika bapak masih ada, bapak hari ni berumur 68 tahun. Bapak telah berkorban segala2nya demi perkahwinan Paji dan @azrene_ahmad , bagi memastikan kami tetap bersama walau apa jua halangan menimpa, walau apa jua kedasyatan yang si polan lakukan kepada bapak, ibu dan kita anak beranak, juga terhadap mereka yang telah membantu dan menyokong kita
.
Thank you Daddy for at least allowing us to get married after my late father spoke to you, I will never forget what you said to us “We will have to go through this ‘storm’ together!” All i can say at that time, you knew better than we did
.
Perjuangan Bapak demi mereka yang teraniaya telah pun mula terlihat, cuma kini bapak di alam lain. Bapak, kini cucu2 bapak dah ada 9 orang, persis seperti yang bapak pernah cita2kan. Selamat hari jadi bapak ku sayang. Ternyata benar lah ingatan bapak pada kami, “Jangan sesekali berhenti berdoa, kerana doa2 orang yang teraniaya di dengar olehNYA”. We miss you bapak 😭 #Alfatehah
.
Lagu #Ketiadaan (Lagu: Azlan Abu Hassan, Lirik: Fazley Yaakob)- Lagu ini Paji nukilankan khusus buat Bapak 😢

299 Comments

  • 11w ago azura_linda azura_linda

    😢

  • 10w ago zaini4133 zaini4133

    Fazley...auntie sempat mengenali arwah bapak..sgt baik orgnya..auntie pn org kedah...semoga Allah cucuri rahmat ke atas arwah...ditempatkan dikalangan orang2 yang soleh...amin

  • 10w ago shahrullisha shahrullisha

    😢

  • 10w ago gadisketom gadisketom

    Support my ig😊

  • 10w ago _azidah.a _azidah.a

    Salam Takziah & semoga @fazleyyaakob sekeluarga sentiasa di dalam lindungan Allah SWT.. Al-Fatihah buat arwah. Be Strong from 🇧🇳

  • 10w ago dinasempoi dinasempoi

    Salam takziah al-fatihah

  • 10w ago takkacak_ takkacak_

  • 10w ago cheha_mz cheha_mz

    😭😭

  • 10w ago ramdanjohariborongchina ramdanjohariborongchina

    😢😢😢

  • 10w ago kdctai kdctai

    Alfatihah....

  • 10w ago ziela_luffiyaskincare ziela_luffiyaskincare

    al fatihah

  • 10w ago ogyvirgorina ogyvirgorina

    Alfarihah....semuga ditempatkn disyurgamu ya Allah.aminnn

  • 10w ago fazilla272 fazilla272

    Salam takziah...alfatihah.. Speechless

  • 10w ago faradilamerican faradilamerican

    Salam takziah @fazleyyaakob ..semoga roh ayah yang dikasihi ditempatkan dikalangan org2 yg beriman dan beramal soleh. Aamiin. Dan semoga kehidupan fazley bersama isteri dan anak2 lbh bahagia dan aman. Insyaallah..

  • 10w ago aruzakimura aruzakimura

    😢

  • 10w ago _delicious_ministry_ _delicious_ministry_

    Akhirnya Sipolan anak beranak hidup dalam kegelisahan dan tunggu saat2 cemas hendak disumbat kan dlm penjara jika bersabit kesalahan.Sipolan ingat #cashisking jerrrr

  • 10w ago rjlind rjlind

    @tbt_medina90 is it true that some veterans said that his father was so very 'rich' during the umno time?

  • 10w ago man_choon man_choon

    salam takziah....semoga arwah d tempatkan besame org2 beriman...wisma RYU tmpt perkenalan kami...

  • 10w ago ladya1457 ladya1457

    Want Payment above RM6,000 per day?. Do you have all it takes to make a Rich lady and a Man Feel Good on bed?... Here is the only opportunity to get rich and make Easy cool cash with one of the richest sugar mummy and daddy in Malaysia/Singapore whatsapp (+60149890346) and get hook up NOW within 2 hours. we have different sugar mummy and Daddy of all class who are ready to pay as much as RM6,000 per night all you need to do is to Make Love with the lady be sexually romantic on bed and get paid

  • 10w ago sweetbyrazlyn sweetbyrazlyn

    alfatihah😔

  • 10w ago buckinghamandrew buckinghamandrew

    Saya Andrew Buckingham dari USA California Saya seorang lelaki dan pelanggan perniagaan yang dipercayai dari USA 🇺🇸
    Dm saya jika anda mempunyai wang lama untuk dijual.
    Suka:
    Wang lama
    Syiling lama
    setem
    Batu. dm saya jika anda mempunyai sebarang jualan ini. anda boleh mempercayai saya. Semoga Allah memberkati kita semua. Saya beli setiap nota atau satu syiling 10,000 ringgit Malaysia

  • 10w ago arjojoharilepatlipat arjojoharilepatlipat

    Alfatihah..

  • 10w ago ezarah92 ezarah92

    C polan tu siapa ek? Datin seri Rosmah ya.. mak mertua dato ek ibu kandung isteri dato ye? Dah2 la bukak aib xbaik... doakan je yg baik2 haaa agar semua nye baik baik haha...

  • 10w ago tunmaharani tunmaharani

    😢😢😢

  • 10w ago hedfizaiyana hedfizaiyana

    😣

  • 10w ago chewabiz chewabiz

    Paji jaga aja la anak yang keluar dari ... si polan yang dahsyat tu..Paji kan orang yg dijamin baij2 so doakan yg baik2 bukan tulis bagi sedap hati..

  • 10w ago jackson_the_collector jackson_the_collector

    Hello I'm old money collector and I just wanna informed you to PM me back if you have old Malaysian, Dubai, UAE, Singapore,Brunei,China coin or note for sale!!!! The open price per pieces is RM10,000

  • 10w ago 4.iez_ 4.iez_

    Semoga diberkati allah . Moga moga beliau sentiasa tenang dan Aman di sana

  • 10w ago kelvin_collection1 kelvin_collection1

    ✅ASSALAMUALAIKUM FRIEND🙏🙏🙏🙏🙏
    ✅I AM AN OLD ITEM COLLECTOR ✅ BUY ALL SORT OF ITEM LIKE
    ✅MALAYSIAN DUIT LAMA OR SHILLINGS ✅SINGAPORE OLD MONEY ✅INDONESIA OLD MONEY OR SHILLINGS
    ✅I BUY AT A VERY PROFITABLE PRICE ✅I PAY YOU FIRST THEN WHEN YOU GET YOUR MONEY YOU POST THE ITEM TO ME
    ✅DM ME IF YOU HAVE ANY OF THESE ITEMS
    ✅ WHATSAPP +17054172932
    ✅ I WILL BE LOOKING FORWARD TO DEAL WITH YOU . INSHA ALLAH 🙏🙏

  • 10w ago pantangmoden pantangmoden

    😭😭😭😭😭😭

  • 10w ago _miigallery _miigallery

    lapar? jom sini

  • 10w ago haqitarunnia haqitarunnia

    😢😢😢

  • 10w ago ruslinanawi_ ruslinanawi_

    Beautiful song

  • 10w ago princezz.risz princezz.risz

    al fatihah buat arwah... semoga @fazleyyaakob berjaya di dunia dan di akhirat.. dipermudahkan semua urusan dato sekeluarga..

  • 10w ago helwatiahmad helwatiahmad

    Al fatihah.sayu dgr lagu ni.semoga arwah ayah dato fazley di himpun dikalangan org yg beriman.amin....

  • 10w ago linda.abas linda.abas

    😭

  • 10w ago mawarberduri3 mawarberduri3

    😭😭😭😭😭

  • 10w ago yana_shahiran94 yana_shahiran94

    Sedapnya lagu ni.. 😭

  • 10w ago yana_shahiran94 yana_shahiran94

    Be strong Dato.. arwah bapa Dato dah tersenyum bahagia Skrg Tengo Dato dan anak cicinya.. al-Fatihah

Likes

No Likes Yet

Most Popular Instagram Hashtags