[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

Instagram post by @ain_alaui Fb : NurulAin Alaui

Ya, permandangan biasa. 3 helai kain pelikat di ampaian.
Cuma, pada perasaan ain dengan 3 helai kain pelikat ni cukup buat jiwa ain bagai terhiris-hiris bah.
Ain basuh kain pelikat abah dengan linangan air mata sederas hujan yang dalam awan gelap. Ain berus setiap inci kain abah dengan jiwa yang sangat sayu dan pedih bah. Walau sebenarnya abah cuma di luar pintu bilik air, walau sebenarnya ain masih mampu mendengar suara abah.
Terima kasih bah sebab dulu selalu basuhkan,perah dan jemur kain lampin ain. Tak ada satu pun jasa abah yang mampu ain balas. Ain cuma mampu doakan supaya Allah ringankan sakit abah, beri sedikit kebahagiaan kepada abah.
Moga-moga yang terbaik buat abah. Setakat itu lah dan kita semua redha dengan sakit abah.
Sesungguhnya Dia maha mengetahui bah. πŸ˜”
#sayangabah
#pesakitbuahpinggang
#chronickidneydisease
#syafakallahabah

26 Comments

  • 10w ago aizah.aliuddin aizah.aliuddin

    semoga pakcik diberi kesihatan yg baik..akak hari2 rindu dgn arwah abah akak πŸ˜”πŸ’•

  • 10w ago shamsiahsalim5342 shamsiahsalim5342

    Moga Allah berikan kesembuhan untuk abah adik @ain_alaui ...sayu sgt hati akak bila baca nukilan ain...😒😒..moga ain juga sentiasa kuat dan tabah..

  • 10w ago drhazrina drhazrina

    Moga Allah kuatkan kesabaran dan ketabahan Abah Ain dan semua ahli keluarga..

  • 10w ago mrshamisaharshad mrshamisaharshad

    semoga abah ain di beri kesihatan dan kesembuhan..Aamiin.

  • 10w ago muhaini_mohamad muhaini_mohamad

    Ciri2 ank solehah ..

  • 10w ago solehahbidrul solehahbidrul

    Semoga Allah permudahkan urusan abah kak ain & family..amiinn

  • 10w ago dianaseth03 dianaseth03

    smga abah ain cpt sembuh & dipermudahkan sgala urusan. doa byk2 ye 😒

  • 10w ago surianisaedan surianisaedan

    Semoga Allah memberi kesembuhan dan ketabahan buat abah Ain dan Ain sekeluarga.. Amin. Keep strong :-*

  • 10w ago doctorspesialistinggi7_my doctorspesialistinggi7_my

    πŸ‘ˆ Awak nak tinggi tapi low bajet?? Jom visit IG kitorang if nak harga promo❀ ws: 01126356741

  • 10w ago wanisuhaimi wanisuhaimi

    Moga ayah awk diberi kekuatan & kesembuhan ya ain..sabar & stay strong..in syaa Allah..❀

  • 10w ago nieyfarish_green nieyfarish_green

    Bertabahlah duhai hati

  • 10w ago tuan.little tuan.little

    Semoga semua urusan dipermudahkan dan terima kasih kerana menjadi iktibar kepada kami...ya rabbal a'lamiin.

  • 10w ago izahyahya64 izahyahya64

    Semuga Allah memberi kesembuhan & dipermudahkan segala urusan

  • 10w ago mmashithah mmashithah

    Semoga abah ain cpt sembuh..bab2 family sakit ni mmg x bole nk tahan..hnya kita yg fhm hati sdri..😒

  • 10w ago salbiahmas salbiahmas

    Smoga ain tabah n sabar serta ikhlas mnjaga abahnya..abah ain tntu bershukor sgt mndpt ank spt ain..masih boleh lg berbkti pd org tua

  • 10w ago ainabdknakal ainabdknakal

    Semoga abah dan awk sekeluarga kuat semangat

  • 10w ago mbinteac mbinteac

    Semoga dgn setiap kesakitan yg abah awak alami, Allah hapuskan juga segala dosa yg pernah beliau sebagai hamba Allah yg kerdil & lemah lakukan dan di tingkatkan darjatnya di sisi Allah Azzawajal. ameen Ya Rabbal Alamiin.

  • 10w ago syahidajaafar syahidajaafar

    Perasaan yg sama Ain... masa basuh kain pelikat arwah abah yg sentiasa ada kesan darah tiap kali arwah buang air kecil... mana kan sama pertolongan kita sekecil tu utk balas jasa diaorg. Semoga abah ain diringankan kesakitan yg ditanggungnya skrg.

  • 10w ago shidah74 shidah74

    Kenapa dgn abah ain_alaui

  • 10w ago ruhilamani1971 ruhilamani1971

    semoga Allah memberi rahmat dan dipermudahkan urusan..ain dan abah ain sekeluarga aminnnn

  • 10w ago cho_angah cho_angah

    Bykkn bersabar ye ain. Get well soon abah ainn. Be strong.

  • 10w ago fazianbatrisyia fazianbatrisyia

    Sama dgn my late fahter. Semoga ain dpt buat bakti yg terbaik.

  • 10w ago eyramusseth eyramusseth

    InsyaAllah abah ain sentiasa diberikan kesihatan yg baik, aminnn

  • 10w ago walynda walynda

    Semoga abah @ain.tejaherbs d berikan kesihatan yg baik dan di ambik Oleh TUHAN segala kesakitan nyeee...aminnnn..

  • 10w ago ain_alaui ain_alaui

    terima kasih semua πŸ’•

  • 9w ago iza_abdullah2003 iza_abdullah2003

    😒😒😒

Most Popular Instagram Hashtags