Instagram post by @ain_alaui Fb : NurulAin Alaui

Ya, permandangan biasa. 3 helai kain pelikat di ampaian.
Cuma, pada perasaan ain dengan 3 helai kain pelikat ni cukup buat jiwa ain bagai terhiris-hiris bah.
Ain basuh kain pelikat abah dengan linangan air mata sederas hujan yang dalam awan gelap. Ain berus setiap inci kain abah dengan jiwa yang sangat sayu dan pedih bah. Walau sebenarnya abah cuma di luar pintu bilik air, walau sebenarnya ain masih mampu mendengar suara abah.
Terima kasih bah sebab dulu selalu basuhkan,perah dan jemur kain lampin ain. Tak ada satu pun jasa abah yang mampu ain balas. Ain cuma mampu doakan supaya Allah ringankan sakit abah, beri sedikit kebahagiaan kepada abah.
Moga-moga yang terbaik buat abah. Setakat itu lah dan kita semua redha dengan sakit abah.
Sesungguhnya Dia maha mengetahui bah. 😔
#sayangabah
#pesakitbuahpinggang
#chronickidneydisease
#syafakallahabah

26 Comments

  • 37w ago aizah.aliuddin aizah.aliuddin

    semoga pakcik diberi kesihatan yg baik..akak hari2 rindu dgn arwah abah akak 😔💕

  • 37w ago umisha5342 umisha5342

    Moga Allah berikan kesembuhan untuk abah adik @ain_alaui ...sayu sgt hati akak bila baca nukilan ain...😢😢..moga ain juga sentiasa kuat dan tabah..

  • 37w ago drhazrina drhazrina

    Moga Allah kuatkan kesabaran dan ketabahan Abah Ain dan semua ahli keluarga..

  • 37w ago mrshamisaharshad mrshamisaharshad

    semoga abah ain di beri kesihatan dan kesembuhan..Aamiin.

  • 37w ago yasinmerah_ yasinmerah_

    Ciri2 ank solehah ..

  • 37w ago solehahbidrul solehahbidrul

    Semoga Allah permudahkan urusan abah kak ain & family..amiinn

  • 37w ago dianaseth03 dianaseth03

    smga abah ain cpt sembuh & dipermudahkan sgala urusan. doa byk2 ye 😢

  • 37w ago surianisaedan surianisaedan

    Semoga Allah memberi kesembuhan dan ketabahan buat abah Ain dan Ain sekeluarga.. Amin. Keep strong :-*

  • 37w ago doctorspesialistinggi7_my doctorspesialistinggi7_my

    👈 Awak nak tinggi tapi low bajet?? Jom visit IG kitorang if nak harga promo❤ ws: 01126356741

  • 37w ago wanisuhaimi wanisuhaimi

    Moga ayah awk diberi kekuatan & kesembuhan ya ain..sabar & stay strong..in syaa Allah..❤

  • 37w ago nieyfarish_green nieyfarish_green

    Bertabahlah duhai hati

  • 37w ago tuan.little tuan.little

    Semoga semua urusan dipermudahkan dan terima kasih kerana menjadi iktibar kepada kami...ya rabbal a'lamiin.

  • 37w ago izahyahya64 izahyahya64

    Semuga Allah memberi kesembuhan & dipermudahkan segala urusan

  • 37w ago mmashithah mmashithah

    Semoga abah ain cpt sembuh..bab2 family sakit ni mmg x bole nk tahan..hnya kita yg fhm hati sdri..😢

  • 37w ago salbiahmas salbiahmas

    Smoga ain tabah n sabar serta ikhlas mnjaga abahnya..abah ain tntu bershukor sgt mndpt ank spt ain..masih boleh lg berbkti pd org tua

  • 37w ago ainabdknakal ainabdknakal

    Semoga abah dan awk sekeluarga kuat semangat

  • 37w ago mbinteac mbinteac

    Semoga dgn setiap kesakitan yg abah awak alami, Allah hapuskan juga segala dosa yg pernah beliau sebagai hamba Allah yg kerdil & lemah lakukan dan di tingkatkan darjatnya di sisi Allah Azzawajal. ameen Ya Rabbal Alamiin.

  • 37w ago syahidajaafar syahidajaafar

    Perasaan yg sama Ain... masa basuh kain pelikat arwah abah yg sentiasa ada kesan darah tiap kali arwah buang air kecil... mana kan sama pertolongan kita sekecil tu utk balas jasa diaorg. Semoga abah ain diringankan kesakitan yg ditanggungnya skrg.

  • 37w ago shidah74 shidah74

    Kenapa dgn abah ain_alaui

  • 37w ago ruhilamani1971 ruhilamani1971

    semoga Allah memberi rahmat dan dipermudahkan urusan..ain dan abah ain sekeluarga aminnnn

  • 37w ago cho_angah cho_angah

    Bykkn bersabar ye ain. Get well soon abah ainn. Be strong.

  • 37w ago fazianbatrisyia fazianbatrisyia

    Sama dgn my late fahter. Semoga ain dpt buat bakti yg terbaik.

  • 37w ago eyramusseth eyramusseth

    InsyaAllah abah ain sentiasa diberikan kesihatan yg baik, aminnn

  • 37w ago walynda walynda

    Semoga abah @ain.tejaherbs d berikan kesihatan yg baik dan di ambik Oleh TUHAN segala kesakitan nyeee...aminnnn..

  • 36w ago ain_alaui ain_alaui

    terima kasih semua 💕

  • 36w ago iza_abdullah2003 iza_abdullah2003

    😢😢😢

Most Popular Instagram Hashtags