Instagram post by @cikepal06 Cik Epal 🍎

Han.. Orang Jepun ni tunduk hormat sebenarnya untuk menghormati orang lain. Nampak macam kelakar tapi itu lah budaya diorang Han.
.
So tunduk hormat ni secara tidak langsung mengingatkan diri diorang sendiri yang diorang masih lagi tidak sempurna. Walaupon bergaji tinggi dan ada pangkat, tunduk hormat bila jumpa orang ni lah yang menandakan bahawa diri kita tidaklah sehebat mana dan masih banyak lagi benda yang perlu kita pelajari. Tunduk hormat ni adalah sebagai tanda merendah diri jugak Han.
.
Han dah besar nanti kena jadi macam tu jugak tau. Walau setinggi mana Han terbang, kena sentiasa hormat orang 😊 @oh_myhan

11 Comments

  • 1w ago izzhrdzi izzhrdzi

    Such a beautiful words πŸ˜˜πŸ’–

  • 1w ago puanpadusi puanpadusi

    itu sebab saya suka @cikepal06 dah popular tp x sombong masih sudi balas komen org..Tq Cik🍎sbb kata2mu serupa bikin.πŸ˜πŸ˜‚

  • 1w ago fitrizahaziq fitrizahaziq

    Han je x tunduk.. πŸ˜…πŸ˜‚

  • 1w ago elynali_ elynali_

    Your caption reminds me of my late uncle.. bak kata dia "padi makin berisi makin tunduk"

  • 1w ago zatydeen zatydeen

    Sape yg tukang amik gmbar2 ni sume @cikepal06 ?..ke amik sendiri..sume gmbar cantik2..

  • 1w ago cikepal06 cikepal06

    @izzhrdzi ❀️❀️

  • 1w ago cikepal06 cikepal06

    @puanpadusi alaa kita bukan artis. Rakyat marhaen je. So sama je lah kita semua hehe 😁❀️

  • 1w ago cikepal06 cikepal06

    @fitrizahaziq Han buat kerja dia je 😁

  • 1w ago cikepal06 cikepal06

    @elynali_ betul tu 😁❀️

  • 1w ago cikepal06 cikepal06

    @zatydeen orang yang tiada dalam gambar πŸ˜†

  • 6d ago trusted_tinggi.my trusted_tinggi.my

    Nak tambah tinggi 2-7cm tampa senaman khusus?? Whatshap :+60102256332 wechat id :trustedtinggi

Most Popular Instagram Hashtags