[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

Instagram post by @qylv Aizatul Aqilah

There's ups and downs. Through the good and the bad. Still got love 🖤

10 Comments

  • 26w ago izaabolivar izaabolivar

    Qla class apa dulu? Hahaha tak sedar pun satu sekolah ahhahaha

  • 26w ago aimiediyanna aimiediyanna

    @izaabolivar @qylv kite jr. korang, sedar ke tak sedar? 😛

  • 26w ago wawaa_ai wawaa_ai

    ok wa sambung @izaabolivar @qylv @aimiediyanna kita plak junior korang bertiga, sedar ke tak sedar 😛

  • 26w ago qylv qylv

    @izaabolivar sbb iza budak baru masa tu kan. mmg tak perasan pun kelas kita jauh2 masa tu. kelas AHR selalu kena duduk dkt bengkel belakang hehe. tp qyla selalu nampak iza lepas tu ckp "ish cantiknya dia ni" 😆

  • 26w ago qylv qylv

    @aimiediyanna dkt sekolah tak perasan. kenal dkt facebook 🤗

  • 26w ago qylv qylv

    @wawaa_ai yg ni kita kenal sbb pernah kerja dkt koop kan? ke salah? hahaha

  • 26w ago wawaa_ai wawaa_ai

    @qylv kiosk lah kak 😂 haha

  • 26w ago qylv qylv

    @wawaa_ai kiosk yg dkt tempat basikal tu kan? ala dah lupa yg mana satu hahaha

  • 26w ago wawaa_ai wawaa_ai

    haah kak kat tempat basikal tu hee @qylv

  • 26w ago izaabolivar izaabolivar

    @aimiediyanna hahahahha lawak. Ok awak saya sedar sebab awak suka panggil jerit2 nama saya hahahhaah

Most Popular Instagram Hashtags