kaynurisy
100% Herba Resdung Sejak 1960

1w ago

Lama dah Herba Resdung Warisan kami menyepi, dari adik kami accident haritu. Masa tu, ada yang minta nak COD pun kami tak boleh. Tapi Alhamdulillah sekarang kami dapat mula balik sebab adik dah lega banyak dah. Hari ni, buat baru, pun dah ada yang tempah. Maaf la nah kami lama tak buat. Terima kasih sudi tunggu 💞

Jadi kalau nak, boleh pm atau ws saya la nah, 0174200235. Boleh p amik kat rumah kami, belakang sekolah beseri (perlis). Yang jauh nak pos pun boleh.
Harga macam biasa, kami letak rm9 saja 💘

Most Popular Instagram Hashtags