ozlemcercioglu ozlemcercioglu

1,474 posts   16,305 followers   1 followings

Özlem Çerçioğlu  T.C. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı

Söz verdiğimiz gibi vatandaşlarımızın ihtiyaç duyduğu tüm noktalarda hizmet vermeye devam ediyoruz. Akçaova’yı sürdürülebilir, sorunsuz ve güçlü bir altyapıya kavuşturmak üzere yaptığımız çalışmalarımızda kısa sürede 3000 metre hat yapımını tamamlamış bulunmaktayız.

Her köşesinde kadınların emeğinin ve sözünün olduğu güzel kentimiz Aydın’dan tüm ülkemize iyi bir hafta diliyoruz. #KadınDostuAydın #AydındaYasamakAyrıcalıktır

Önderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün dediği gibi “Egemenlik kayıtsız, şartsız milletindir.” Milletimizin egemenliğine gölge düşermeye çalışanlara karşı vatanına ve geleceğine sahip çıkan 249 şehidimize Allah’tan rahmet diliyoruz. 15 Temmuz 2016 yılında ülkemize karşı yapılan hain darbe girişimini, yıl dönümünde bir kez daha lanetliyoruz.

Tüm ülkemize, Aydın kadar güzel ve huzurlu bir hafta sonu diliyoruz. #AydındaYasamakAyrıcalıktır #AydınlıkKent #ArapapıstıKanyonu

Engeller bedende değil, yürektedir. Tüm engelleri sevgi ve empati ile aşabiliriz. Biz Büyükşehir Belediyesi olarak engelli vatandaşlarımızla omuz omuza vererek tüm engelleri kaldırmaya ve engelsiz bir Aydın için çalışmaya devam ediyoruz.

Çocuklarımızın hep gülümseyeceği bir gelecek umuduyla tüm ülkemize Aydın’dan selamlar, günaydınlar…
#AydındaYasamakAyrıcalıktır #AydınlıkKent

Sıcak havalarda çocuklarımız güvenle yüzebilsin diye Bozdoğan ve Çine'den sonra Söke, Sultanhisar ve Karacasu'da da portatif havuzlar kurarak profesyonel eğitmenler eşliğinde yüzme kursları düzenliyoruz. Keyifli bir yaz tatili geçirmeleri için tüm çocuklarımızı bekliyoruz. 🏊🏻‍♀🏊🏻‍♂

Büyükşehir bürokratlarımız alt ve üstyapı çalışmalarını yerinde incelemek, vatandaşlarımızla bire bir konuşup talepleri almak ve onların istekleri doğrultusunda sağlıklı çözümler üretebilmek için hafta sonu birçok ilçemizi ziyaret ettiler. Aydın halkına daha kaliteli ve yüksek standartlarda hizmet sunmaya devam edeceğiz.

Hukukun üstünlüğü ve bağımsızlığı için mücadele eden tüm hukuk insanlarının 10 Temmuz Dünya Hukuk Günü’nü kutluyoruz.

Keyifli bir tatil geçirmeniz için çalışmalarımıza devam ediyoruz. Kuşadası’nda bulunan Kadınlar Denizi’nin ardından Kuştur Sahili ve Sevgi Plajı’na da temizliğin simgesi olan Mavi Bayrak kazandırdık. Ayrıca sahillerimizdeki modern ünitelerle de tatilinizi kolaylaştırıyoruz. 🏖 Bunun yanı sıra Davutlar sahil şeridi boyunca uzanan Sevgi Yolu’nu da yeniledik. Bisiklete binmek, spor aletlerinden faydalanmak ve sevdikleriyle keyifli bir yürüyüş yapmak isteyen herkesi Sevgi Yolu’na bekliyoruz. 🚲

Tekirdağ'ın Çorlu ilçesi civarında Kapıkule-İstanbul seferini yapan yolcu treninin kaza yapması sonucu Oğuz Arda Sel gibi çocuklarımız ve vatandaşlarımız yaşamını yitirdi. Ölen vatandaşlarımıza rahmet, yaralılarımıza acil şifa diliyorum. Ülkemizin başı sağolsun. #trenkazası