okbai_official okbai_official

729 posts   73,677 followers   3,882 followings

Hiburan, lawak dan teladan  Satu satu, aku sayang ibu πŸ‘© Dua dua, juga sayang ayah πŸ‘¨ Tiga tiga.. sayang adik kakak πŸ‘« Satu-dua-tiga, sayang semuanya 😘😘

Tahu tak tayar lori tu besar? Hihi 😘😘
#okbai #kartun #lukistangan #komikmalaysia #gengkomik #lawak #lawakhambar #lawakgram

Maaf ye dh lama tak post. Huhu. Terima kasih korang yg rajin DM miming tnye khabar tu, terharuuuu 😘😘
#okbai #kartun #lukistangan #komikmalaysia #gengkomik #lawak #lawakhambar #lawakgram

Komen kat bawah bisnes apa awak buat ye. Nak promote bisnes awak pown bole. Hihi πŸ˜ƒπŸ˜ƒ
#okbai #kartun #lukistangan #komikmalaysia #gengkomik #lawak #lawakhambar #lawakgram

Mcm mana peniaga ni bole menggerakkan jari dia dgn angkat hanya sekor je ikan bilis tu? Hebat sungguh πŸ‘
#okbai #kartun #lukistangan #komikmalaysia #gengkomik #lawak #lawakhambar #lawakgram

Sapa kawan perangai pelik2 mcm tu? Haha πŸ˜‚πŸ˜‚
#okbai #kartun #lukistangan #komikmalaysia #gengkomik #lawak #lawakhambar #lawakgram

Udah udah lattew. Jangan taksub sangat! Layan lah org tersayang jugak ye. Hihi 😘😘
#okbai #kartun #lukistangan #komikmalaysia #gengkomik #lawak #lawakhambar #lawakgram

Marah camna pun, bila depan si dia, aku cair 😘😘
#okbai #kartun #lukistangan #komikmalaysia #gengkomik #lawak #lawakhambar #lawakgram

Most Popular Instagram Hashtags