[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

noorhaidaz noorhaidaz

670 posts   1006 followers   1748 followings

Haida Eyda  Si πŸ‘Έ typo yg suke makan n jalan2.. budak gemok prasan comey. DM for review / emel noorhaidaz@gmail.com 2136

http://www.haidaz.com/

Atas sebab kesibukan si isteri... makanya terpaksa pegi ambil hadiah dia sendiri dgn kawan2... maaf ye si suami... semoga suka dengan apa yang diberikan ini. Haida & Huzir 10 years together.
#haidazdotcom
#kbba9
#10years
#anniversary
#anniversarygift
#kelabbloggerbenashaari

23.11.2007 Alhamdulillah. Terima kasih Allah atas semuanya. Genap sudah 10 tahun bersama suami tercinta. Semoga semuanya baik2 saja selepas ini. Walaupun tak sesempurna Siti Khadijah namun berusaha untuk jadi yang terbaik untuk dia. Luv u Encik Suami πŸ’ semoga tahun mendatang ada berita baik buat kita πŸ‘¨β€πŸ‘©β€πŸ‘§β€πŸ‘¦ melengkapkan lagi keluarga kita.
#haidazdotcom
#10years
#anniversary
#kbba9
#kelabbloggerbenashaari

Promosi Poster Kalendar 2018

berminat nak miliki poster kalendar 2018 dengan design sendiri? jom pakat-pakat order dengan @bgdesignresources . Tengah promosi sekarang ni, kos design dan kos postage percuma tau.
klik untuk tempahan. http://TEMPAHANKALENDAR2018.wasap.my
http://bgdesignresources.com/promosi-poster-kalendar-2018/
#kalendar2018
#posterkalendar2018
#bgdesign #kbba9

Teringin nk join... harap kelab sukan tunda tahun depan. Boat house
#haidazdotcom
#kbba9
#blogger
#kepink

Bila semuanya tersusun depan mata 😣😣😣

Fuhhh... Satu persatu trip KBBA9... Lepas ni ke Tanah Aina Fahad pulak. Jangan lupa follow @kelabbloggerbenashaari untuk tengok suasana dan aktiviti kitorang dekat sana.
.
KEMBARA KBBA9 KE TANAH AINA FAHAD, RAUB, PAHANG
.
#kbba9 #kembarakbba9 #kembaratanahaina #tanahainafahad #SeeNatureSeeLife #cosmoderm #kembaracosmoderm #vitaminEcosmoderm #travelwithcosmoderm #travelblogger #travel #gatewaytonature #visitmalaysia2020 #sayasayangmalaysia #kelabbloggerbenashaari

Kredit Banner to : @bgdesignresources

Beli mcm ni pn dh RM10 😣😣😣
Dah la xdapat plastik. Gara2 nk wat keje dkt rmh beli la jugak pemadam ni. Hahaha...

FIM ASIA SUPERMOTO CHAMPIONSHIP ROUND 3 IN TAIWAN!
Dan #KBBA9 adalah media online rasmi

follow @fimasiasupermoto

#FIMasia
#asiasupersportgroup
#MME
#kbba9
#SuperMotoFIMasia2017
#kelabbloggerbenashaari

Sambung kroje kome oiii...

Hohhh... Nama je la masuk TV
🀣🀣🀣🀣
Dulu dia chubby...

Bw g makan tapi jalannye cenggitu tarik baju tegak mcm robot takut baju bergesel dengan dada. Hmmm...

Most Popular Instagram Hashtags