[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

nihanatas nihanatas

235 posts   3211 followers   274 followings

Nihan Karaahmetgil®  International sales director. Traveller. But not a photographer, just a dreamer 💙

🎶Cem Adrian ~ Herkes gider mi ? 🍂🍁🍂🍁

Dışardan ışık kaynağı olmazsa, gözler renkleri farketmez.
Mevlana Celaleddin Rumi Hz.

Ohhhhh lalalaaaaa ❣️ Cuma gelmiş hoş gelmiş 🙌
Bi süreliğine instagram hesabımı kapalı tutacağım, işlerim çok yoğun bu aralar.
Görünmediğim zamanlarda aşırı alınganlaşıp "beni niye sildin" diyen arkadaşlar var, şimdiden paylaşmış olayım 😃
Kişisel hesabım açık olacaktır.
Sevgiyle kalın efendim 🌺👋

Bugün Katar' dan gelen misafirlerim dedi ki; " üzerimizdeki baskı, abluka falan Yok, biz gayet rahat yaşıyoruz, TV' şerde abartıldığı gibi bir durum yok. " ***************************
.... Yani anladık mı ? 🙌😏

Becerikli, konuşkan, nazik, eğitimli ya da zengin değil.
"Zeka" dan söz ediyorum,
Yani "Zeki olan" !

Let's smile baby, cuz it is Sunday ❣️🌞

Denizler,
Gökyüzü
Sen & ben son defa... 🎧 Kargo ~ Son Defa ❣️

Kalpten gelen samimiyeti çok özlüyorum.
Kalbiyle seven insanları... ***************************
Fotoğrafım için, bana el sallayarak poz veren bu güzel yürekli baba ve oğula teşekkür ederim 🖤
#bnw #blackandwhite #blackandwhitephotography #lights #shadows #dark #sunset #sunset_pics

Neden kendi fotoğraflarımı sık paylaşmıyorum ?
Çünkü;
Son zamanlarda bunu yapmayı denediğimde, instagram fotoğrafçılarından (dikkatinizi çekerim,
fotoğraf sanatçısı demiyorum!) Takipçim bile olmayan bir zümreden, modellik teklifleri alıyorum.
Tanıdık olsa neyse de, biz dostlarla kendi kendimize fotoğraf çekip eğleniyoruz, model olmak gibi bi hedefim olmadığı gibi, özenti bi ergen ya da burada suni ün elde etme peşinde falan da değilim.
Gayet saygın bi mesleğim var 🤓
Anlaşıldı mı ? Güzel. O halde Güneş'in son demlerini keyifle yaşayalım. 😁

Sürekli Araplar şöyle, Araplar böyle derken biz ne haldeyiz hiç dönüp bir baktınız mı ?

Söyleyeyim, gidişatımız hiç te onlardan daha parlak değil.
Zaten içim acıyor, memleketteki Arap istilasından hiç memnun değilim.
Nolur kınamayın, hatta bence haklarında konuşmayın !
Tirmizi Hz, rivayet edildiğine göre Peygamber efendimiz SAV "Kınamayınız, kınadığınız şey başınıza gelmedikçe ölmezsiniz demiş." Ayrıca yine; "Üç hasletten dolayı Arabi seviniz: Çünkü ben Arabım, Kur'ân-ı Kerim Arapça olarak nazil olmuştur, Cennet ehlinin konuştukları dil Arapçadır"
Ben herkesi severim.
Bilen bilir, senelerdir bu insanlarla iş yapıyorum.
Dolayısıyla bir çoğunu da tanıma fırsatım oldu. Ülkelerini de çoğu kez ziyaret ettim.
Ancak, her daim onlara sadece ibret nazarından bakmaya gayret ediyorum.
Olmamız ve ASLA olmamamız gerekenleri anlamaya çalışıyorum.
Keyifli Pazarlar 💐☕️

Bazen başını eğer, gözünü uzaklara diker, öylece bakarsın.
Çünkü zamanın izlerine karşı, yapacak başka hiç bir şey yoktur...

Söylemekten hoşlanmadığım şeyler hakkında çok konuşmayı sevmiyorum.
Net olmak gerekir. " tatil bitti" 🤓

Most Popular Instagram Hashtags