nazimothman nazimothman

5,580 posts   2,062,151 followers   997 followings

nazimothman  Human . DRD4-7R gene.

There’ll be a beautiful rainbow after the rain. 🌹

Lantaklah dengan Ramona, Adam & Melissa nak berebut hotel tu. I dah pindah ke resort teragung kat Bora Bora. Bye! #dramamonalisa

Sebab dah tak tahan dengan si Ramona, Melissa & Adam, Johan akhirnya berhenti kerja kat hotel tu dan berjaya jadi manager resort yang terletak di sebuah pulau eksotik. ( manager resort tu memang pakai suit tanpa baju kemeja macam kat hotel bandar lah ) #dramamonalisa

LANGKAyangan 🧚🏻‍♂️

seorang nelayan desa.

Back off...~

Bila kali terakhir korang pegi fun fair???? 🤣🤣🤣

Beachy themed outfit. 🏝

Sun kissed..~

Haus kan??? 🏝

Bae Walk. 🏝

Istanaku di LANGKAyangan.
Thank U @frangipanilangkawi for the truly Malaysian hospitality. Major love! 🏝

Most Popular Instagram Hashtags