musmutlumasal musmutlumasal

1225 posts   13532 followers   373 followings

Mrs.İNCE 🇹🇷  🎀🏡minnak saray 🎀 #mavipembeaslan 🦁❤️🦁 Pratik tarifler 🍭🍥🍬🍪🍩 çoookça gülümse 🤗şükret🙏🏻🇹🇷

☕️☕️☕️☕️Kahve sen yapta dişimiz başımız ağrımasın dediler 😳🙈köpürdü nasıl oldu şooşok 😛onlarda şaşkın 😶 (tü 🤤yaptığımı nerden çıkarıyorsunuz 🤥) 👻
#mutluakşamlar 🎈

😋🎈peynirli pizza yapmıştık yanına sadece acı sos ve çay 😍🙈 😋 çok leziz olmuştu mayalama vs de Yok 😍 yumuşak ama ağızda dağılan kıtırlıkta 🤤 hamuru tavada pizza ile aynı blogta var onun da tarifi. hamuru için tarifini yazayım ☺️
🎈Tarif:
1 yumurta
2 yemek kaşığı yoğurt
2 yemek kaşığı sıvıyağ (zeytinyağ kullanıyorum )
1 yemek kaşığı sirke
1 çay kaşığı tuz
1.5 tatlı kaşığı şeker
yarım paket kabartma tozu
2 su bardağı un 🎈içmalzemesi :
Eriyen istediğiniz peynirler 3çeşit peyniri karıştırdım ben🙈
🎈Yapılışı:

Yoğurduktan sonra biraz ele yapışkan kıvamdaoluyo az bir eli yağlayıp ( yağlı kağıt serili tepsinize ) yuvarlak şekilde yayıyoruz kenarlarına isterseniz kaşar peynirleri şerit şeklinde kesip koyup kapatıyoruz havuz gibiyapıyoruz . Daha sonra biraz terayağ bir kaşık yoğurtdu sürüyoruz heryerine 180 derece ısınmış fırına veriyoruz tamamen kızarana kadar pişiriyoruz daha sonra rendelediğimiz peynirleri Mısır'ı zeytini koyuyoruz 😋🎈 5dk daha fırında duruyor çıkartıp dilimliyoruz 😋afiyetle deneyenlere ☺️🎈
#leziz
#pizza
#yummy #pizzahut #home#love#handmade#cleaneating #clean#colorful

Anneevinden sesleniyorum 😛😅🎈evet evet annemin hellolar 😂biz geldiğimiz de kullanmak için almış 🙈çoçuklarına hala mama takımı alan anne mod 🙊😂beğendiysen götür istersen demez mi birde 😅❣️🎈tabi ki de Yook anne dedim 😛
#annememaşallah 🙏🏻
#hayırlıcumalar 🎈 .
#maşallah
#günaydın
#kahvaltı #breakfast #morning #hellokitty #home

👛 🎒 anne evine giderken kocaman valizle gidilmeli 🙊 çünkü 📦 📦 lezzetlerle dönüş olucak 😛🎈Çukurova da oksijeni nereye almışlar bu arada 🤢🎈17 saatlik yol sarhoşuğundan mı acaba 😖
#valiz
#anne #home#vintage#holiday #tatil#bavul #valiz

🦁❣️🦁
40 yıl daha hatır katıyoruz ❣️ memlekete gitmeden önce 😖hem sevinip hem içim bir tuhaf 🙏🏻🎈🙈🏡minnakımı bırakıp gidemiyorum ...
.#türkkahvesi
#coffee
#coffeetime
#oreo
#water

Bardak bardak yumurta 👻🎶 şakın beni unutma 🎶😛 Denedim oldu 🙊 en sonda ki anı izleyin ona ben de şok oldum 😳🎈💕🎈 muhteşemmiş
#mutlugünler 🎈
.#tea#pratik #home#evim#love#kitchen .#breakfast #breakingbad #cleaneating #yumurta#eggs #egg #kahvaltı #pin#pineapple #popup #intagram#eating #cleaneating #clean

🎥 🎈Bazı günler çok güzel olduğu kadar da abartılmış aburcubur dolu da olabilir 🙊neyse biz cipsi bir kase yoğurt soslu yediğimiz için zararı sıfırlıyodur 🤐amin🙈
#mutlugeceler 🎈
#cips
#film
#cinema
#follow4follow #home#evim#vintage#a#z

Bim de bu bardakla karşılaştım 😍incecik yaa çok güzel 🎈yapısını beğendik sonra üzerini okudum 😲 buzluk , Ocak'ta bile kullanıyor 😳 neler geldi aklıma neler 🙈 bardakta Ocak'ta süt ısıt 🙊yumurta kaynat kahve pişir 🙊sapı yanma derdi Yok😅 içinde sufle yap🙈neler neler ... 10 yılda garantiliymiş 😅🙈çok iş yükledim resmen ama ince olduğu için alındı ☺️🎈 #mutlugünler 🎈 .
.#bardak #glasses #home#evim #bim#beautiful #sunumsever#pembemavi#pembe#pink#vintage#coffee #coffeetime #mug

💚Mutlu pazarlar 👻🎈
En çok kullandığım ve bir tane hiç kullanmadığım 🙊Konya gelinin 👰🏼 evinde olması gerekli diyip almıştım 🙊😅bamya çorbaları meşhurmuş 😛ne çok severim bende 🤥😷😅 tek kullanmadığım şey olur ama ilerde kullanırım diye duruyor ( çocuk olursa seni görürümcüler nasıl yiyorsun 🤣)bamya fiyatı da ne öle😵 gram altın satılıyor gibi 😅
Neyse cici bamye güzel bamye soyucam diyip konuyu kapatıyorum 🙊💚
#mutfak #toyshop #oyuncaklarım #mutluyumçünkü #sunum#sunumönemlidir

🎈😛 Dünden kalanlarla keyf time ✌🏻💆🏼💗ommmmmm ımmmmm ... Gülme 👻
#mutluakşamlar 🎈
#magnolia
#türkkahvesi
#coffee

Poğaçada ki benim tarzım 😋şu görüntü çok klas geliyo bana 🙈 (hemde basit 😛)farklı farklı desen desen her çeşit poğaça var herkesin yaptığı bir model vardır sizinki ne 🙃 tarifi de blogda vardı☺️