msprincess312 msprincess312

390 posts   120763 followers   562 followings

Princess  Chicago Model| Music Videos| Host| All serious inquiries Bookingmsprincess@gmail.com SNAPCHAT: MSPRINCESS312

WE DON'T PARTY W/ THE PARTY WE VIP BALCONY CHILLIN N SHIT @getyourselfamiranda MY BOO I GOTTA BRING HER TO THE CITY💃🏾 #theofficialprincess

ON MY WAY TO MY BUDDY @donaldyoungjr POOL PARTY @atlmansion WHERES ITS ALWAYS LITT BUT EVEN BETTER NETWORKING 💙... HAIR BY: @jazmikkextensions SHADES: @beefashioncollection #theofficialprincess

I AM SO SPOILED BUT GRATEFUL😊IF U KNOW ME U KNOW THIS IS ALL I REALLY WANNA DRIVE!! MY BABY PUT ME BACK IN MY MOVE!!!! 🚗💨 ME & MY BOO @badbytchalive OUT HERE CLOWNIN TONIGHT THANX 💙I'M SUCH A LITTLE BOY 🤷🏽‍♀️#srt8 #wifey #theofficialprincess

CAKE BY THE POUND🎂!! YET ANOTHER PHOTOSHOOT & YAW'LL ALREADY KNOW I GOTTA DO SOMETHING SILLY🤷🏽‍♀️💃🏾... #theofficialprincess

RELAUNCH OF BLACKINK MAGAZINE..... THANK U SO MUCH @inkdaupmagazine @ceaserblackink @vh1 FOR HAVING ME @ SUCH AN AMAZING EVENT TO NETWORK & OMG THE POOL PARTY WAS SO LITT... HERE'S A RECAP💃🏾 I WAS SOMEWHERE IN THE CUT BEING LOWKEY AS I COULD BE😊... @officialeddiedrummond @double_twins @officialbelaire @atlmansion @wealthyboyproductions #theofficialprincess

CAUSED AN ACCIDENT AT THE PUMP TODAY.... SORRY ON THE PULL OFF YOUR ISSUES NOT MINES🤷🏽‍♀️💋 #theofficialprincess

EXERCISE IS LIFE W/ MY @bodybabysculptingspa WAIST TRAINER KEEPING ME SNATCHED.... #theofficialprincess

COMING SOON!! MAGAZINE SHOOT W/ #asismagazine SHOT BY: @nickskillz THANX FOR THE SUPPORT💪🏽 #theofficialprincess

I AM SO FRONTIN RIGHT NOW ALL THAT'S ABOUT TO GO DOWN IS ME TAKING MY KIDS TO PLAY.... I'M MY 2 BOYS WCW😊 #theofficialprincess

SOMETIMES U JUST GOTTA LET THESE HOES KNOW💅🏾... HEADED 2 @s2ultrabar #theofficialprincess

....AND IF SHE HATING TELL HER "LET IT GO"✌🏾... GETTIN READY FOR THE NIGHT MUA: @amytmakeupartistry HAIR: @jazmikkextensions SHIRT: @richboycartel #theofficialprincess

I MAKE BLOODY MOVES💋.... PHOTOSHOOT W/ @fynegirlsmagazin3 #theofficialprincess

Most Popular Instagram Hashtags