moebettablues718 moebettablues718

1932 posts   487 followers   1073 followings

 

On ice!! @_twiggsbaby42 love u Cuz the crazy one lol πŸ˜™πŸ˜™πŸ˜‰πŸ«πŸ«

When ur cousin cook some fresh hot chicken & rice & dumplings omg @_twiggsbaby42

Chilling in the yard @_twiggsbaby42

It ain't over!!

But I want u!!

When is he coming to Philly I πŸ’œ him

All my day one niggas right here yeah I still remain with them in my money bagg yo voice..... Last night was so fun quick recap @dannie_thisdannie_that @mr___3600 @jonesboy_nitty @ganggreen_m1

They say if the love ain't real it will be exposed!!! Had a fucking blast for my bday

Had to cut ur ass off u be doing too much!! @edcallazo_cook love me some money bagg yo

We out here @dannie_thisdannie_that @benitabird 🍫🍫🍦🍧🍨

Round 2!!!!

Most Popular Instagram Hashtags