min.salleh min.salleh

4,006 posts   18,606 followers   1,481 followings

Nurul Halimin  Just a ladyboss building her empire @newrule.official

Adik ipar from Jannah dia ni πŸ˜„. Tq @mysara27 belanja dessert 😘

Bulu mata Raya Haji for my repeat customer πŸ˜„. Tq Masuri 😘
.
#lashxurysociety #lashliftkl #lashxury #lashlift

Working on Saturday be like πŸ˜„
.
#aisydannial

Panjang betol doa Spiderman .
#aisydannial

Ahahahhaha! Pagi2 je mesti nak main ipad kan?! Ambik kau! Hantu Kak Limau πŸ˜‚πŸ˜‚
.
#aisydannial

Ahahhahaha! It really works! Aisy tak nak pegang langsung henpon sis. Jap lagi nak letak gambar hantu ni kat wallpaper ipad dia pulak πŸ˜‚πŸ˜‚

MIL siap kopek kan and letak dalam fridge untuk menantu kesayangan dia yang cantik lagi baik hati ni makan. Kau ada? πŸ˜›. Tq ibu..! 😘😘

#Repost @beautee_mys with @get_repost
・・・
Nak tak MakeUp nampak FLAWLESS & GLOWING.. Tak nampak merekah dan pecah! Kulit pun tak rasa kering😍
.
Untuk mendapatkan kesan solekan yang flawless, yang paling utama ialah dari rutin penjagaan dan membersih wajah. Tanpa membersih wajah, sel kulit mati yang tertinggal akan menyebabkan solekan nampak kusam dan bercapuk. Nasihat sis, pastikan korang tidak tertinggal MakeUp Remover, pembersih wajah, toner dan pelembab untuk penjagaan wajah yang lengkap.
.
Pilihlah NEWRULE MAGIC OIL! Bukan sekadar Penanggal MakeUp biasa! Mengandungi Estrak Teh Hijau yg Kaya dgn Antioksidan yg mampu merawat kulit berparut, berjerawat dan kering. Dengan Penggunaan yg konsisten ia akan memberi kesan seawal 7 hari!!
.
Happy Cleansing ❀️
.
Harga
RM45/60ml
.
For info & order : WA/DM
http://wasap.my/60122700436
.
#newrulemagicoil #preventbreakouts #skincareroutine #whiteningbooster #antiagingskincare #pigmentationsolution #dryskinsolution #skinloveoil #makeupremover #oilmakeupremover #internationalquality
#bazarpaknil #fattzura #malaysiaartis #Muamalaysia #makeupartis #fattahamin #awekcendol #muakl #missfazura #trending #viral #agentwanted #dropshipwanted #stokiswanted #assalamualaikum

Oklah.. sis mengaku, Aisy tu adik bongsu sis 😝 .
#aisydannial

Done fixing those lashes from bad perming. Alhamdulillah 😊

I’m worth it. Always have been. And always will be. Tahu?! 😎

Most Popular Instagram Hashtags