michal_mitch_vana michal_mitch_vana

186 posts   529 followers   485 followings

Michal (Mitch) Vaña  🖋Design Fashion Accessories at our family company @monikacerna_com 💚Interesting people, beautiful things, photos and traveling 🏃🏻Kickbike 📍Prague 🇨🇿

17.zastávka ~ #Carcassonne 🇫🇷 #france
Do tohoto města jsme se vydali, abychom viděli obrovský hrad, který patří k nejzachovalejším středověkým pevnostním městům v Evropě.
Neuvěřitelně obrovská stavba, která Vás pohltí svou historií a někdo to může znát jako hru 😜 To by nebylo ono, kdybychom si nezašli na jídlo 🙃😉Bylo trochu chladnější počasí a pršelo ( asi 18'C 😬), tak přišla v hod na zahřátí tradiční francouzská cibulačka 🍵

#relax #and #inspiration #france
#castle

16.zastávka ~ #Toulouse 🇫🇷 #Francie
Leží na jihozápadu Francie a je čtvrté největší město Francie.
Město je přezdíváno "Villa Rosa" - Růžové město, pro svou charakteristickou cihlovou architekturu. Je jedním z hlavních center leteckého a kosmického průmyslu.
Dorazili jsme už večer, ubytovali se a šli si rychle sednout do gril baru na večeři, aby nám nezavřeli 😂😂 Druhý den jsme si šli prohlédnout okolí a památky. Nejvýznamnější stavbou centra je Capitol de Toulouse na Place du Capitole.
K obědu jsme ochutnali místní klobásu a luxusní husí paštiku Foie Gras.
Po půl denním procházení jsem po cestě do Cahors zastavili na úžasným hradě 😉😉 #mmsp_ontour
#relax #and #inspiration #france

15.zastávka ~ SAN Sebastián 🇪🇸
Při cestě z Madridu do Toulousse jsem se zastavili na občerstvení a odpočinek v SAN Sebastiánu. Malé městečko na pobřeží Atlantiku s nádhernou pláží La Concha, která byla celá popsaná různými nápisy, jmény a tak tam nesměli chybět náš podpis 🙃😉Jako první co jsme museli udělat bylo vzít si plavky a hurá do obrovských vln. 🌊👙Oceán byl neuvěřitelně teplej, teplejší než vzduch. I když ten den poprchávalo, tak jak jsme vlezli do vody vysvitlo sluníčko 😇
Na náměstí měli zmenšeninu madrického Dona Quijota a Sancha Panzy.
Krásný barokní chrám Panny Marie, kde jsme potkali tak šestou svatbu 😄😁asi znamení 😜
Koupili jsme si suvenýry, poslali jsme 15.ctý pohled a dali si super tapasy s pivem.
Posílený jsme si prošli město a vyrážíme směr Toulousse, kde nás čeká další objevování.🚙 #mmsp_ontour
#relax #and #inspiration #spain #españa
#sansebastian

14.zastávka #MADRID 🇪🇸 #españa
Návštěva třetího největšího města Evropy :)
Zůstáváme tu na tři noci v krásném apartmánu v centru města.
Na první dojem se tu cítíme jako doma a už víme, že se nám odtud nebude chtít :) Po šesti dnech jsme dorazili do cíle našeho putování a hlavně na koncert rockové kapely Aerosmith na kterou Sofií s Petrem jeli :) byla to pro ně taková nostalgie :) a prý to bylo jejich poslední tour.
První den co jsme dorazili do města, byl už zkoro večer a tak jsme se stihli jen ubytovat a vyrazit na luxusní večeři do Cafe de Commercial a pak následovala návštěva baru Pablo, který jsme objevili přes ulici hotelu.
Tenhle večer tam byl mladej týpek a pouštěl španělský pecky, na které všichni tancovali a chorálově zpívali.
Druhý den jsme se šli toulat po městě a pozorovat památky a místní život.
Pařili jsme každý večer až do ranních hodin, teda pokračovali jsme na hotelu pouštěním karaoke a zpíváním, protože zkoro pokaždé jsme zůstávali všude jako poslední a zavírali za námi. :) :)
Další den byla na řadě pánská návštěva stadionu Santiago Bernabeu Real Madrid, kde je provedli šatnami, vzali na trávník, do konferenční místnosti, kde dávají rozhovory. Měli tam virtuální místnost s obrazovkami, kde poušteli góly, vystavovali poháry a kopačky slavných fotbalistu. Petr tam objevil kopačky dvou svých spolužáků ze školy. Dámské dopoledne probýhalo nakupováním :) :) pak nasledoval koncert na který my jsme nešli ( neposloucháme to ), ale udělali jsem si turistucké odpoledne a večer. Prošli jsme celé město ( ušli snad 30 km ) V tom týdnu co jsem tam byli se v Madridu pořádala světová Gay Pride a my jsem našli úžasný místo u řeky, kde na obroským prostranství měli takovou soukromou stage a málo lidí tak jsme si tam chvíli poseděli. Místo alkoholu tam rozdávali ColaCao ( čokoládový mléko ) moc vtipný :) :) Nechybělo chození po místních restaurací a debužírování :) Při zpáteční cestě nás ještě čeká koupání v oceánu a návštěva šesti měst, zniž ve třech spíme.

🎧🐛

12.zastávkou a 13.zastávkou je #Castelldefels a Zaragoza 🇪🇸 Cestou do Madridu se stavujeme na koupačce na široké a dlouhatánské pláži s obrovskými vlnami v Castelldefels. Oblíbené místo pro rodiny a i pro surfaře.
K obědu jsme si dali salát s kuřecím masem, jahodami a ananasem na zeleném listě. Jako pochoutku a tradiční předkrm mají rozpečenou bagetu s rajčatovým dresingem.
Nechyběli mušle a dobré pivko.
Objevili jsme na pláži dva hovniváli co si tlačili smradlavou kouli 🤢😆a nemají tu suvenýry, tak jsme bez magnetek😟a pohledů. 😮
Super relax a koupačka, ale musíme pokračovat dál a tím je město Zaragoza.
13.zastávka ~ #Zaragoza 🇪🇸 Rychlá zastávka na občerstvení a na Baziliku Panny Marie na Sloupu (Catedral-Basílica de Nuestra Señora del Pilar) Stavba je římskokatolický kostel a je uváděno, že jde o první kostel v historii zasvěcený Panny Marie.
Panna Marie na Sloupu je ochránkyní španělského národa a její svátek je ve Španělsku 12.října.
Vnitřek baziliky je naprosto úchvatný. Prolíná se tu nádherný design s dokonalými stavebními prvky. Dominantou baziliky je oltář, který je celý vytesný z jednoho šutru. *Cestou do Madridu projíždíme přes severozápadí Madridskou oblast, která má přirozenou hranici, tvořenou asi 80 km dlouhým pohořím Sierra de Guadarrama. Jsou to přenádherné hory a nejvyšší vrchol Peñalara dosahuje nadmořské výšky 2428 m.
Míjíme nádherné smíšené lesy, kde převládají listnáče a především dva druhy zdejších dubů – pyrenejský a cesmínovitý.
Za pár hodin jsme v cíli naší tour. Čekají nás tři bombastický dny v Madridu. #mmsp_ontour
#relax #and #inspiration #españa #spain
#girl #fontana

11.zastávkou je #Barcelona ~ #españa 🇪🇸~ #Catalunia
Druhým největším španělským městem.
Obrovské, hektické a přesto okouzlující.
Připadáte si, jak v mraveništi a nesmíte se zastavit :) Přespávali jsem tady a udělali si čas navštívit Gaudího domy ( Casa Batlló a Casa Milí (La Pedrera )),park Güell a katedrálu Sagrada Familia ( chrám Svaté rodiny ), která je Gaudího pomníkem a stále se dostavuje. Jako dopravu ve městě jsme využívali taxíka :) Super tríček a ve čtyřech lidech to stálo jako mhd.
Petr nás vzal do nejlepší tapas restaurace #Catalana v Barcoleně, kde čekáte i hodinu na usazení ke stolu. Jídlo bylo přepychové. Ochutnali jsme toho spoustu.
Večer jsme poseděli na městské pláži a samozřejmě nesměla chybět noční koupačka :) super hláška chlapíka, který chodí po pláži, prodává pivo a přitom vykřikuje ,,Cerveza beer " :) :) Pobavili jsme se a vydáváme se prozkoumat místní bary. Pařili jsme do ranních hodin. Rychlí spánek a po snídani vyrážíme o kousek dál na pláž, kde se vyrelaxujem :) :) #mmsp_ontour
#santamaria #aryabraavos #relax #and #inspiration #españa

10.zastávkou je #Lloret_d_Mar na pobřeží #Costa_Brava
#españa 🇪🇸~ #Catalunia
Luxusní večeře, sangrie a posezení v baru na pláži, kde jsme si objednali koktejl🍹,ale ne ledajaký😜přinesli nám litrovou,,vázu" a řekli že za 30 min zavírají 🙃Takhle rychle se to samozřejmě nedalo vypít, tak jsme museli dát společně několik koleček a mohu říct, že koktejl byl hodně alkoholovej🍹 Největší vtip, kdy jsme se popadali za břicha od smíchu byl nápis na dveřích záchodu jednoho baru: cituji ,, pipi kaka land " 🤣😂Nádherné místo na válení u moře 👙🏖úžasná pláž s drobnými jemnými kamínky a placatými rybkami🐠, takže jsme tady strávili půl dne a čeká nás přesun do velkého města a tím je Barcelona.

#relax #and #inspiration #españa
#feel #freedom
#travel #travelgram #vacation #instatravel #view #travelphotography #photooftheday #picoftheday #photo #pentax #ks1 @voramarbeachbar

9.zastávka ~ #Girona ~ #Spain 🇪🇸 ~ #Catalunia
Pro milovníky ,, #GameOfThrones " úžasný zážitek. Natáčela se zde 6. série 🎥Navštívili jsme katedrálu Santa Mária, kde natáčeli scény linčování královny.
Viděli jsme most, kde Aryu Braavos bodli do břicha a hodili do řeky a náměstí, kde hráli divadlo. 😻😻Super zážitek, být na těch místech.
Město nás moc učarovalo, zažili jsme příjemnou atmosféru. Nad hlavou nám poletovali papoušci, ochutnali jsme obrovskou zmrzlinu a koukali kolem sebe 😎
Večer se přesouváme do Lloret de Mar na Costa bravu, kde se ubytujeme.🚗🏚 #mmsp_ontour
#santamaria #aryabraavos #relax #and #inspiration #españa
@gameofthrones

7.zastávka ~ #Nîmes - přepsání ( 24.6. - 25.6.2017 ) ~ #France

7.zastavení je ve městě #Nimes a a sním spojená 8.zastávka na #Pont_du_Gard.
Tady nás čekala hororová noc 👻😱Sdíleli s námi "apartmán " cucaracos.
Šílená noc, byli docela malý a lezli jen ve sprcháči a v kuchyni.
Museli být určitě po celým hotelu a reakce ráno recepční byla, že máme jít zadarmo na snídani 🤢🙀Vůbec, byli jsme rádi, ze odtamtud můžeme zmizet 😎
Za odměnu nás čekala prohlídka starého město,které tam zanechali Římané. Navštivili jsme stavby Arénes De Nîmes⚔️Maison Carrée🏛 a La Tour Magne, kde byl tisíce let starý olivovník a áleje mladých olivovníků.
Na náměstí jsme poseděli na snídani 😉☕️🍪 a kochali se pohledem na krásnou fontánu.

8.zastávka ~ Nîmes ~ Pont du Gard ~ France
Místo kde stojí jediný aquadukt ve Francii, postavený Římany v 1.století a je to mistrovské dílo římského stavitelství.
Obrovská stavba, postavená bez použití malty, pod kterou protéká stejnojmenná řeka Gard ( neboli most přes řeku Gard ).
Řeka je lemována skalami a malými útesy ze kterých se skáče do vody, která je úchvatně průzračná, za to pěkně studená se spoustu malých barevných rybiček. Jsme jako lachtani, takže koupačka pod aquaduktem nesměla chybět. Jak se můžem koupat, tak neváháme ani minutu :) :)
#mmsp_ontour
#relax #and #inspiration #in #french #rome #europe #roadtrip #adventure #with #my #friends

5.zastávkou je #Cannes #France 🇫🇷 ~ Provence-Alpes-Côte d'Azur
O tomto městě není potřeba ani nic psát. 🎬🍾🌴🎞
Červený koberec, mezinárodní filmový festival, ceny Zlatá palma festivalu a celebrity.
Původně rybářský přístav, který se v polovině 19.století změnil na moderní lázně s nově vystavěnými luxusními hotely lemujícími promenádu #La_Croisette .
Chtěli jsme se vyfotit na červeném koberci, ale nešlo proniknout přes ozbrojené vojáky, kteří hlídali každou skulinku, a tak alespoň jedna se zábradlím 🤣😉😜📸
Na promenádě si dáváme na ochlazení velké pivo a vyrážíme o kousek dál.

6.zastávkou je městečko #Saint_Tropez na Francouzké riviéře 🇫🇷
Město znáte ze série filmů o četnících s Louisem de Funèsem.
Návštěva města byl záměr, nejen, že jsme byli kousek a byla by škoda nepřibrzdit, jelikož městečko je malé a hodně využívané na válení na plážích, jachtaření, užívání nočního života. Našim cílem byl dům četnické stanice a fotka u něj📸
Trochu jsme bloudili, než jsme ho našli, protože někdo dal na web špatně GPS souřadnici ulice a ta nás zavedla mezi krásné a úzké uličky barevných domečků, kam moc turisti nechodí 😉pusto prázdno, ale úžasné proplejtání se uličkami.👀
Pár znás už nervózní🤣, ale nakonec jsme ho našli👌🏼Byl v uličce hned u přístavu, kde jsme parkovali 😃😂Fotka, cíl splněn a jede se na úžasnou pláž Tahiti🏖kousek od centra, kde jsme zažili super koupání ve vlnách, pití studeného drinku a chytání bronzu👙. Sluníčko zapadá🌜 a vyhání nás na další cestu do města Nîmes, kde přespáváme.