michal_mitch_vana michal_mitch_vana

192 posts   586 followers   278 followings

Michal (Mitch) Vaña  👤Luxury MenFashion and Tailoring for our corp. @monikacerna_com | 💚Traveling,New Things,Interesting People | 🎽KickBike |📍Prague 🇨🇿

Krásný koupací den na základně Slapských záchranářů s projížďkou na záchranářském člunu, kde nám hlavní velitel vyprávěl příhody ke kterým vyjíždějí.
Takové ty pozitivní jako, že někdo zakotvil a zasekla se mu kotva 22m hluboku obmotaná okolo stromu, které tam zůstali vyčnívající ze skály před zatopením nebo nějaký rybář jel na čtyřkolce rybařit a spadl sní do vody, protože jel někam kam neměl a než tu čtyřkolku vylovili tak prý strašidelně svítila.
Nebo jako, že nějaký chlápek nasype manželce do kabelky háčky na ryby a ona si je zapíchla do ruky, nebo pořezané nohy od střepů, když se poperou mladý na diskotéce a těm horším jako jsou utonutí, když se někdo snaží přeplavat na druhý břeh nebo opilý se vyhecujou, že si zaplavou... při naší projíždce jsme právě viděli jak v plavebním prostoru se pohybují plavci u kterých jsme zastavili a upozornili, že tam nesmí už plavat. Kousek dál byla situace, kdy jsme projížděli kolem lodě, ze které vyskočil chlápek, nejdřív to vypadalo, že s manželkou jen zakotvili na koupání, ale loď byla stále jela a ten chlápek, i když plaval vypadal jak, když stojí na místě. Obrátili jsme člun a je-li se jich zeptat jestli nepotřebuji pomoc a paní nám řekla, že ho trénuje a když nemúže tak mu hodí lano 🙃🙂😳 Samozřejmě nechyběla rychlá jízda, až jsme z ní měli suchý vlasy 😂😂 Každopádně obdivohudná ( dobrovolná ) práce👍🏼👍🏼
#lifeguards #respect #czech #waterdam #Slapy #boat #boats #pier #withfriends #summerday

#Stodulky ? #wow ❣️

Bylo příjemné sledovat Vaše komenty a cítit, že to prožíváte s námi. Děkujeme za Vaši vnímavost.
Na závěr posílám pár řádků jak nám cesta trvala 12dní, v autě jsme strávili 56 hodin, a ujeli jsme 5.299km ( denně 416 km ). Projeli jsme 6 zemí, zastavili ve 20 městech, kde jsme nějakou chvíli strávili. Každé město bylo něčím krásné a jedinečné, tak nejde říct, kde to bylo nejlepší a nejhezčí. 😁Všude je něco, ale to k tomu patří a to jsou zážitky. Krásná, byla cesta přes Italské Alpy a kolem Pyrenejí. Nespočet kilometrů úžasnou přírodou a horami. Pozorujete jak projizdite
Asi nejlíp jsme se cítili v Madridu a určitě se sem někdy vrátíme. ( Je to těžký určit jedno místo ) 😝😜Určitě doporučujeme a vůbec neva, že nemá moře 😉. Španělsko,Francie, Monaco, Cote d' Azur, viděli jsme to co jsme chtěli vidět a v některých případech to co musíte vidět 😉🙃👍🏼
Naučili jsme se novým věcem, nasáli jsme místní zvyky a atmosféru, užívali si jídla, ochutnávali piva, zkoušeli jsme nové věci a zjistili co zvládneme. Chvílema jsme byli fyzicky hodně vysátý, měli jsme puchýře na nohách, dospávali noc v autě, ale vše okolo Vás tak nakopne, že únavu nevnímáte. Nejlepší zážitek v životě.
P.S. Kdo si budete chtít projet tuhle cestu - nebo jen půlku 😂, dejte vědět, doporučíme hotely a časový rozvrh celého výletu.

20.zastávkou je #Strasbourg 🇫🇷 #France
Poslední noc naší cesty. Dorazili jsme v neděli pozdě večer a šli se ubytovat. Hotel jsme měli přímo na náměstí na proti katedrále Notre-Dame.Doslova dokonalé vidět takovou památku v nočním světle a bez turistů :) Rychle jsme vyrazili na večeři do místní restauračky, kde jsme si pochutnali na masových koulích s pečeným bramborem s vínovou omáčkou, na klobáse s domácími hranolkami a ochutnali jsme šneky🐌.Po večeři jsme šli do baru, abychom oslavili úspěšně zajetou cestu, bez jakýchkoliv nehod.
Ráno jsme si šli užívat město prozkoumávat památky a objevili jsem romantickou kavárnu, kde jsme si dali k snídani francouzskou vajíčkovou omeletu.
Strasbourg je staré francouzké městečko, které původně založil římský císař Augusus. Postupem času patřilo střídavě k Německu nebo k Francii.
Městečko se píšní krásnou architekturou a barevnými fasádami. Domy ze 17.stol. mají vnější fasády hrázděné. Ke stavbě katedrály použili druh červeného pískovce. Museli jsme vidět malebnou vesničku historických domů #La_petite_France (Malá Francie ) nad ramenem řeky a přilehlými kanály.
Doporučuju 👍🏼 pěkný město. Stojí to za to sem zajet na výlet.
Moc se nikomu nechce domu, nejradši bychom to otočili ještě jednou dokola 😻,ale musíme odpoledne vyrazit směr Praha. Na večeři jsme se zastavili v Norimberku, ale sem pojedeme sólo, jen tak na víkend. Neměli jsme moc času na prohlídku a byl už večer. Tak máme inspiraci na další menší výlet 😜🙃

18.zastávka je #Cahors 🇫🇷
Nádherné staré město, které proslavilo především víno ,, #Carte_Noir " sytě rudé barvy s názvem #Malbec a říká se mu černé víno.
Opět jsme dorazili večer kolem 22hod., hodili jsme bágly na pokoj a šli si sednout do baru na pivka🍻než zavřou 😄 malé město, takže tu všude zavírali dřív než všude jinde 🙃tak nám už neuvařili 😶 Měli jsme boží hotel s výhledem na kostel, který byl památkou číslo 2 🤣 no hotel, byl to spíš takový hrad, takže ráno se tu scházeli lidé na mši a turisti k okouknutí památky.
Po snídani nás čekala procházka po náměstí, nákup vín 😍 a strašidelná výprava na most #Pont_Valentré, kterému se také říká #Pont_du_Diable👹.Pověst praví, že architekt, který měl most postavit upsal svou duši ďáblu, aby dokázal most rychleji postavit, protože město na něj nalejhalo, že stavba jde pomalu. Když byl most skoro hotový, architekt nechtěl dát svojí duši a vymyslel na čerta lest. Zatím co odlákal čerta, položil poslední kámen a most byl dostaven. Protože stavbu stihl, snažil se čert most zničit. Je vytesán na jedné z věži jak při snažení se most zbourat se jeho prsty zasekly ve spárách mezi kamenami a zůstal tam uvězněn.
Čeká nás ještě jedna noc po cestě do Prahy ve Strasbourgu, kam vyrážíme 🚙 Cestou se jen zastavíme na mini 19.zastávce v lázeňském městečku #Vichy.
Přibrždění na kávičce na lázeňské kolonádě a podívání se na baziliku #Eglise_Saint_Blaise_de_Vichy. Pro spestření jízdy příjemné. Jinak tu asi nic není 😏 Projíždeli jsme oblastí Alsaska, kde žijou čápy a jsou maskotem té oblasti. Viděli jsme jich všude opravdu hodně😲🙃.

17.zastávka ~ #Carcassonne 🇫🇷 #france
Do tohoto města jsme se vydali, abychom viděli obrovský hrad, který patří k nejzachovalejším středověkým pevnostním městům v Evropě.
Neuvěřitelně obrovská stavba, která Vás pohltí svou historií a někdo to může znát jako hru 😜 To by nebylo ono, kdybychom si nezašli na jídlo 🙃😉Bylo trochu chladnější počasí a pršelo ( asi 18'C 😬), tak přišla v hod na zahřátí tradiční francouzská cibulačka 🍵

#mmsp_ontour
#relax #and #inspiration #france
#girl #boy #couple #czechcouple
#travel #travelgram #vacation #instatravel #view #travelphotography #photooftheday #picoftheday #photo #pentax #ks1
@instagram #euroroadtrip

16.zastávka ~ #Toulouse 🇫🇷 #Francie
Leží na jihozápadu Francie a je čtvrté největší město Francie.
Město je přezdíváno "Villa Rosa" - Růžové město, pro svou charakteristickou cihlovou architekturu. Je jedním z hlavních center leteckého a kosmického průmyslu.
Dorazili jsme už večer, ubytovali se a šli si rychle sednout do gril baru na večeři, aby nám nezavřeli 😂😂 Druhý den jsme si šli prohlédnout okolí a památky. Nejvýznamnější stavbou centra je Capitol de Toulouse na Place du Capitole.
K obědu jsme ochutnali místní klobásu a luxusní husí paštiku Foie Gras.
Po půl denním procházení jsem po cestě do Cahors zastavili na úžasným hradě 😉😉 #mmsp_ontour
#relax #and #inspiration #france

15.zastávka ~ SAN Sebastián 🇪🇸
Při cestě z Madridu do Toulousse jsem se zastavili na občerstvení a odpočinek v SAN Sebastiánu. Malé městečko na pobřeží Atlantiku s nádhernou pláží La Concha, která byla celá popsaná různými nápisy, jmény a tak tam nesměli chybět náš podpis 🙃😉Jako první co jsme museli udělat bylo vzít si plavky a hurá do obrovských vln. 🌊👙Oceán byl neuvěřitelně teplej, teplejší než vzduch. I když ten den poprchávalo, tak jak jsme vlezli do vody vysvitlo sluníčko 😇
Na náměstí měli zmenšeninu madrického Dona Quijota a Sancha Panzy.
Krásný barokní chrám Panny Marie, kde jsme potkali tak šestou svatbu 😄😁asi znamení 😜
Koupili jsme si suvenýry, poslali jsme 15.ctý pohled a dali si super tapasy s pivem.
Posílený jsme si prošli město a vyrážíme směr Toulousse, kde nás čeká další objevování.🚙 #mmsp_ontour
#relax #and #inspiration #spain #españa
#sansebastian

14.zastávka #MADRID 🇪🇸 #españa
Návštěva třetího největšího města Evropy :)
Zůstáváme tu na tři noci v krásném apartmánu v centru města.
Na první dojem se tu cítíme jako doma a už víme, že se nám odtud nebude chtít :) Po šesti dnech jsme dorazili do cíle našeho putování a hlavně na koncert rockové kapely Aerosmith na kterou Sofií s Petrem jeli :) byla to pro ně taková nostalgie :) a prý to bylo jejich poslední tour.
První den co jsme dorazili do města, byl už zkoro večer a tak jsme se stihli jen ubytovat a vyrazit na luxusní večeři do Cafe de Commercial a pak následovala návštěva baru Pablo, který jsme objevili přes ulici hotelu.
Tenhle večer tam byl mladej týpek a pouštěl španělský pecky, na které všichni tancovali a chorálově zpívali.
Druhý den jsme se šli toulat po městě a pozorovat památky a místní život.
Pařili jsme každý večer až do ranních hodin, teda pokračovali jsme na hotelu pouštěním karaoke a zpíváním, protože zkoro pokaždé jsme zůstávali všude jako poslední a zavírali za námi. :) :)
Další den byla na řadě pánská návštěva stadionu Santiago Bernabeu Real Madrid, kde je provedli šatnami, vzali na trávník, do konferenční místnosti, kde dávají rozhovory. Měli tam virtuální místnost s obrazovkami, kde poušteli góly, vystavovali poháry a kopačky slavných fotbalistu. Petr tam objevil kopačky dvou svých spolužáků ze školy. Dámské dopoledne probýhalo nakupováním :) :) pak nasledoval koncert na který my jsme nešli ( neposloucháme to ), ale udělali jsem si turistucké odpoledne a večer. Prošli jsme celé město ( ušli snad 30 km ) V tom týdnu co jsem tam byli se v Madridu pořádala světová Gay Pride a my jsem našli úžasný místo u řeky, kde na obroským prostranství měli takovou soukromou stage a málo lidí tak jsme si tam chvíli poseděli. Místo alkoholu tam rozdávali ColaCao ( čokoládový mléko ) moc vtipný :) :) Nechybělo chození po místních restaurací a debužírování :) Při zpáteční cestě nás ještě čeká koupání v oceánu a návštěva šesti měst, zniž ve třech spíme.