michaelang38 michaelang38

2,110 posts   631,416 followers   197 followings

Michael Ang  Film maker wannabe. For any matters pls email to michaelang1@mac.com

Jgn lupa kejap lagi aje! Episode akhir! 7pm di ASTRO RIA n RiaHD Jgn lupa #tiamosweetheart100hari ada @zul_ariffin @neelofa @schaalyahya @elvinamohamad @zielajalil @sharifahshahora @fahadiman @swarovski

Beraya di umah Wanita glam @puterizarith dgn @munzirshkori cantik umah dia ok!

MINGGU AKHIR #rahsiahatiperempuan mlm ni Jgn lupa! Tengok ok! mlm ni 10pm di Astro RIA n RiaHD! Jgn lupa guys! Luv u all! @mfmirafilzah @uqashasenrose2 @hisyamhamid7 @fikryibrahim @kak_ogy @makwanlatah @eina_azman @amirnafis @elmymoin_ Lydiawatie @aktorzulkifli

Satu lagi performance kita! Hehehehehhe!

MEMPERSEMBAHKAN my first drag performance! Apa mcm ada bakat tak! Hahahahahah

Sunset time! Bahagia nya hidup kalau pemandangan mcm ni Hari Hari! Ignore aje benda Yg lalu tu! Dinner time!

Lazy n quiet day! Penat jadi dugong dah! Nak cari makan pulak! Luv u all!!!

Bestnya angin laut! Tadi satu flight dgn org kaya Malaysia, 4 orang gaji dia angkut sekali! Itu baru namanya kaya betul bukan kaya kat IG! Hehehehehhe

Bye bye Malaysia!

Selamat Hari Raya semua, Maaf Zahir n Batin! Enjoy the celebration n be safe! Luv u all!

Most Popular Instagram Hashtags