[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

marinaromzi96 marinaromzi96

417 posts   3538 followers   2537 followings

Mek Rina  Marina Romzi Wechat > marina_romzi96 -Cinta Sejati Adalah Cinta Yg Mempunyai Cita2. Bukan Hanya Mengikut Hawa Nafsu-

Laki drive, perempuan relax je dok sebelah boleh makeup

Perempuan drive, laki kat sebelah tgh ambik wuduk nak solat taubat

Full vdeo dy punyo gelok sakan πŸ˜‚

Sempat2 main fon.. hehe.. selamat hari bapa abah.. @masitahromzi @thahirahhussain

Menghitung gaji sblum raya.. huhu

Nak tahu tak?
Kita ni tak sempurna. Sebab tu Allah hantar macam-macam manusia untuk betulkan kita.
Ada yang tegur dan ada yang kutuk.

Semua manusia ada pilihan untuk bahagia dan terpulang pada dia untuk berusaha untuk bahagia atau hanya duduk dan lihat kebahagian org lain.

Balik tdur .. penat sgt dahhh πŸ˜… kerja mengalahkan angkat balok nihhh

Penat 😌

GoodNight πŸ˜”

Meowww πŸ‘―β€β™‚οΈ

Cermin diri sendiri lagi baik πŸ™‚ dari sibuk jaga tepi kain org

Bila bosan

Most Popular Instagram Hashtags