mannyhampton1 mannyhampton1

139 posts   872 followers   493 followings

Manny Hampton  Manny Hampton. Skateboarder. Philly✈️LA.

https://youtu.be/XtIjbMopWGI

You wanna change ya life, you gotta change the people around you😈😀 #lit #losangeles #california #fuckingawesome #fask8fucks #gold #jewelry #thrasher #grillz

We too wavy for y'all 😈😀🌊

Catch us on Hellaclips!! If you haven't seen the video yet, then your fucking lackin!!πŸ˜‚πŸ˜€πŸ˜ˆ Subscribe & like the video while your at it😀😈πŸ”₯Link is in my bio. @hellaclips #skateboarding #philly #losangeles #california #newyork #montage #youtube #subscribe #like #adidasskateboarding #adidas #fask8fucks #fuckingawesome

Just posted a video on YouTube of me and the bros skating. CHECK THAT SHIT OUT NOW!!! The link is in my bio. You might as well subscribe to the page while you at it because I'm gonna start posting that πŸ”₯πŸ”₯ more often. @fahhbless @imitation_clothing @kris.sb @bryan_kirby @joel_perez #losangeles #california #newyork #thrasher #hellaclips #subcribe #montage #fullyloaded #fuckingawesome #fask8fucks #adidas #adidasskateboarding

HIJINX IS NOW ON YOUTUBE!!!! SHOUT OUT TO @tristanwarren & @leoskates FOR MAKING THIS POSSIBLE. GO WATCH IT NOW!!! SHIT IS TOOO LITTTTT!!!!😬😈😎😀πŸ”₯πŸ”₯ @hijinxunlimited @hijinxunlimited @hijinxunlimited @thrashermag @hellaclips #hijinx #hijinxunlimited #thrasher

Cuzzo just dropped a new song so I need everyone to go tune in NOW!!! I swear they ripped this jawn!! The link is in his bioπŸ”₯πŸ”₯😈😈 @taechaser_ @taechaser_ #philly #rap #music

Back in L.A.// Starting off fresh😀😈😀 #skateboard #fuckingawesome #fask8fucks #skateboarding #losangeles #california #blessed

It feels good to be back😌 #Philly #skateboarding #eastcoast #fask8fucks #fuckingawesome

Next Saturday Dec.31st @hijinxunlimited will premiere!! If your in the L.A area, you definitely should be there or your missing out. It starts at 8:00pm and it's at the West LA Courthouse!!!! I wish I could be there😩😩 #hijinx #hijinxunlimited #losangeles #california