makenziesmith makenziesmith

991 posts   27,190 followers   599 followings

Makenzie Smith•Bubbles Cosplay  I just wanna wear cool costumes and dance. #TeamBubbles •cosplayer•dancer•YouTuber•actress• 💋👠💕✨ 👇🏻PATREON, STORE AND YOUTUBE 👇🏻

Real talk... It's been a tough couple days. Got the flu, had some serious mental health setbacks and have been off my normal fitness schedule.
.
.
I'm always really grateful for my friends and family who are such a big support and I hope that any of you following know that everyone has their stumbles and shitty days and that it's really important to be able to have an open conversation about what's going on inside. .
.
I also so appreciate having this platform as an outlet and know that none of us are alone in what happening in our heads 💕

Are you guys ready for sweater weather or what?!
.
.
Photo by the amazing @russelimages from way back 💕💕

Waiting for Halloween like...
.
.
GUYS COOL THINGS ARE HAPPENING IN OCTOBER. I can't wait to tell you all what's gonna go down. So many reveals, so many appearances and SO MANY NEW COSTUMES. Gahhh I'm hype. 😁

Perpetually laughing at my own jokes.. .
.
@torontosbabesquad @cconfront

Straight up forgot about this picture probably cause I was SO AWKWARD i erased it from my brain..
.
.
@jessicanigri is a damn rockstar that I've looked up to for ages not only cause she's a crazy talented artist but also, a business woman, the coolest weirdo and a genuinely kind human. WHICH IS WHAT I SHOULD HAVE SAID. What I actually said was probably something like "merrh, hi, you're v cool okay thanks" 🤦🏼‍♀️
.
Jess if we ever meet again MAYBE ILL BE A NORMAL SOMEWHAT ADJUSTED FUNCTIONING MEMBER OF SOCIETY.
.
.
Also big ups to @becofhearts for being the picture of beauty and grace 🙏

How does everyone feel about the Henry Cavill news?! If the rumor about @michaelbjordan is true, I'm NOT MAD. .
#superman#supergirl#wbpictures
@warnerbrosentertainment hit me up of you want a new Supergirl too 😏
.
.
Amazing shot by the one and only @altovenue

🌟ART ATTACK GIVEAWAY 🌟
.
.
WHATS UP TEAM. So I wanna do a print giveaway and also want to see your amazing talents. If you're artsy this is your moment!!
.
.
HERE'S THE RULES:
.
1) DRAW SOMETHING COOL (doesn't have to be of me, but if it is.. I'm not gonna say no)
.
2) POST THAT SHIT.
.
3) TAG ME IN IT.
.
4) I WILL REPOST AND THEN PICK MY FAVORITE 💕.
.
.
After that I will contact you for your mailing address and send you a print/polaroid prize pack 🙏🙏
.
.
I'll probably end up sharing all the entries on my story for everyone to see as well. OKAY GOOD LUCK AND HAPPY ARTING

Last cottage getaway of the summer got me feeling some kinda way ☀️

Welcome to my forest.. I'm Tinkerbell, the Fairy Bitch .
.
GUESS THAT HALF REFERENCE GUYS.
.
.
photo by @dream_land_photography89 💕

Two million reasons to be grateful.
So proud of my team 🙏
.
@the.sean.ward.show
#teamsuperfunny
.
.
#twomillionsubscribers#youtubelife#milestone#lovemyjob

@officialfxc day 2!!! .
.
Come see me and the @the.sean.ward.show crew at booth #4916 in the NORTH BUILDING!!

My two forever moods. Fierce and subsequently laughing at myself for thinking I can be anything other than a big dork. VERSATILITY. .
.
TANK YOU @s.johnsenn for catching these moments while fucking around on set today 💕

Most Popular Instagram Hashtags