mahananourmohammadi mahananourmohammadi

628 posts   3,226 followers   1,380 followings

ماهانا نورمحمّدى  ‏Tehran-Iran 1989 ‏Photographer🚺 👇🏻👇🏻👇🏻 @sheng_restaurant 👩‍🍳 ‏Work insta: @mahanaphotography

به اندازه خودم خوب گشتم و سفر کردم.تقریبا جاهایی رو هم که رفتم هر کدوم تجربه راه خودش رو داشته و همشون از این هتل لاکچری به اون هتل لاکچری نبوده.یادمه تقریبا ۱۰ سال پیش اولین باری که رفته بودیم اسپانیا یه هاستل گرفته بودیم که خودمون اسمش رو گذاشته بودیم هتل بی نوایان🤕برای ۱۰ اتاق یک حموم و دستشویی بود و شیفتی ازش استفاده میکردیم،برامون هم کلی خاطره و خنده به جا گذاشت، یا حتی آخرین آخرین آخرین قطاری که ۳ صبح از سمت ونیز به رم میرفت و ما باید بلونیا پیاده میشدیم و شبیه قطارهای آخرالزمان بود.هر لحظه فکر میکردی الان واگنت از قطار کنده میشه و وسط راه میمونی👻 ولی اینا همشون خاطره هستن و به جای خودش میتونی از هتل های جذاب و درست درمونی که‌میری لذت ببری به جاش هم از این مدل سفرها...
با این قطار ۱۵ ساعته از مسکو به سمت کازان رفتیم.این مدلش رو دیگه امتحان نکرده بودم که کردم😂 اول اینکه اینهمه آدم یه جا بدون هیچ قسمت جداکننده و خصوصی، دوم اینکه انقدر تخت ها باریک بودن و کوچیک تقریبا پای همه وسط راهرو بود که اگه کسی میخواست بره توالت مجبور بود مثل مارپله بالا پایین بشه تا به کسی نخوره🐍 جاهامون همه پخش و پلا بود و وقتی قطار ازمسکو راه افتاد ما چندتامون جابه جا شدیم که پیش هم باشیم.ساعت ۳ صبح یه نفر از یه دهات کوره ای وسط راه سوار شد و میون اینهمه ایرانی و مسافر یه راست اومد سرجایی که یکی از بچه ها خوابیده بود😶هرچی به اقاهه گفتیم بابا چندتا صندلی اونور تر جاتو خالی گذاشتیم نمیفهمید و با پا میکوبیدزمین که جاش اینجاست و جاشو میخواد و در نهایت جاش رو گرفت.سفر جالبی بود و خاطره خودشو چه خوب چه بد به جا گذاشت.زیاد سفر کنید مهم نیست چه جوری و چه شکلی حتی سفرهای داخلی که جذابیت زیادی دارن در عین نزدیکی و هزینه کم.تو سفر خیلی چیزها میبینید و خیلی چیزها یاد میگیرید که زندگیتون رو دگرگون میکنه🤦🏻‍♀️
#moscowtokazan
#trainexperience #worldcupiran #everydayrussia #everydayeverywhere #photooftheday #worldcup2018 #instagram #mobilephotography #iphoneonly #iphotography #daily #dailylook #everydayphoto

دیدن این ساختمون یکی از آرزوهای من بود که بهش رسیدم...
از جلو هم همینقدر خوشمزه و خوشرنگ و لعاب هست❤️
روسیه یکی از واجبات برای دیدنه ولی هیچ وقت اون زنده بودنی که توی اسپانیا و علی الخصوص بارسلون هست رو نداره.
مسکو شاداب تر و زنده تر از سنپطرزبورگ هست ولی به شرط اینکه توریست زیادی داشته باشه ، در غیر این صورت اونقدر پویایی نداره.ولی زیباست،همه جا زیباست همه جا بزرگه و زیادی بزرگه و هجو شده تو اندازه خیابون ها،ساختمون ها و حتی درخت ها و قد آدم ها😂
آرزوی بعدی آفریقاست که امیدوارم بهش برسم🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙈
#photooftheday #photoshoot #worldcupiran #moscow #kremlin #instagram #everydayeverywhere #everydayrussia #everydaystorytelling #everydayphoto #daily #dailylook #mobilephotography #iphotography #parfois

تا به حال این رستوران یکی از جذاب ترین رستوران هایی بود که تو این سفر رفتم.فضای بی نظیر و پر نور که همه چیز گل گلی بودبا شیشه ترشی های جذاب،دخترای بامزه با انرژی های خوب و غذای بی نظیر ...
اگه مسیرتون به اینجا خورد حتما حتما امتحانش کنید❤️ #saintpetersburg #photooftheday #photoshoot #worldcupiran #worldcup2018 #worldcuprussia #instagram #everydayrussia #everydaystorytelling #daily #dailylook #beautifulrussian

من واقعا باید قبل از استادیوم رفتن ذره ای روی آرامش خودم کار میکردم😂😂 اول اینکه جوگیر شده بودم به همه فحش میدادم دوم اینکه یه سری آدم پشت سرمون بودن که کلا میگفتن بشین بشین ما نمیبینیم خوب‌بابا این همه خرج کردی‌میخوای بشینی فوتبالو ببینی مینشستی خونت پای تلویزیون پاهاتم دراز میکردی میدیدی دنیا دسته کیه😶🤬 بعدشم یک عااااالمه ایرانیه شیربرنج که فقط نشستن و فوتبال میبینینن و تازه لیدر میگفت بلند شین بابا پرچماتونو تکون بدین یا دست بزنین یه جوری نچ و نوچ راه مینداختن که انگار وقتشونو داریم میگیریم😒 خوب‌چرا واقعا؟ فقط اگه قرار باشه با این تشویقای وا رفته جلوی اسپانیا بریم قطعا هیچ انرژی تو فضا پخش‌نمیکنیم و م💩نیم✌🏻
تو این فیلمم هول شدم به محض اینکه‌گل زد من قطع کردم فیلمو دوباره گرفتم😂 توجیهی هم غیر از جوگیری در کار نیست😂😂😂 مبارکه همه باشه❤️❤️❤️
#worldcupiran #worldcuprussia #firstexperience #iranworldcup #instairan #worldcup2018

من که برای اولین بار استادیوم رو با تماشاگر دیدم😍😍😍😍😍😍
#firstexperience #instagram #instairan #worldcup2018 #worldcupiran #worldcuprussia #iranworldcup

زیاد فوتبالی نیستم اما به شدت واسه رفتن به روسیه تو این شرایط هیجان دارم و لحظه شماری میکنم
و امیدوارم سوتی شاهکاری که تو بارسلون دادم‌موقع تماشای فوتبال مادرید و بارسلونا توی یه کافه که بارسلونا گل خورد و من فکر کردم گل زد و به تنهایی دست و جیغ و سوت و هورا کشیدم😂 (که بعده اون فهمیدم بیمه دل مادر بودم که کسی‌کاریم نداشت😂😂😂😂😂😂😍)رو دوباره تکرار نکنم با تشویق تیم مخالف😂
@ali_mehranshad @kambizshojaei جاتون خیلی خالیه😪
#worldcup2018 #جام_جهانی #instagram #mobilephotography #worldcupiran #instairan

وقتی از اسپانیا برگشتم اولین سوغاتی که به صبا دادم موهام بعد از یکسال دوری‌بود...اولش وحشت کرد و بعدش کم کم دستگیرش شد چی سوغاتی‌گرفته.
تو تار تار این موهای بافته شده عشق بود ،عادت بود ،گریه بود ،خنده بود، آسونی و سختی هم‌بود.
هیچ وقت هدیه های گرون قیمت لزوما با ارزش نیستن، فقط کافیه با عشق و احساس هدیه های کوچکتون رو کادو بدین😍
#instagram #hairasagift #hairgifts #souvenir #valuablegift #mobilephotography #iphotography #iphoneonly #onlyiphone #dailylook #everydaystorytelling #everydayeverywhere

مامانم همیشه از راحت خوابیدن بابام حرص میخوره،واقعا زمانی که تصمیم میگیره بخوابه تا قبل از اینکه سرش به بالش برسه بین زمین و هوا پادشاه اول رو دیده🤴🏻مامانم انقدر بدخواب هست اکثر اوقات که اغلب با دو تا قرص میتونه آرامش آمبیانس رو برقرار کنه و بخوابه و تقریبا تا همه نخوابن خوابش نمیبره🤦🏻‍♀️دیروز رفتیم سمت لاسم که ناهار بخوریم و اول اینکه بابا واسه خودش کوهشو رفت و محصولات اورگانیکشو چید بعدشم اومد و با دو تا لبخند و ببخشید ببخشید گرفت خوابید😂 و اون لحظه قیافه مامان من دیدنی بود که فکر‌ میکنم خشمش از روی سایه ای که رو بابا انداخته معلومه🤬😂❤️
#خانواده_ناب #خانواده_سالم #مامان_بدخواب #پدر_خوش_خواب
#instagram #instairan #mustseeiran #everydaytehran #everydayeverywhere #everydayphotography #everydaystorytelling #everydayiran #daily #dailylook #photoshoot #photography #lovelyfamily #familytime #fatherlove #colorful