loudbond loudbond

507 posts   3714 followers   823 followings

  ~100% Handmade and Burned wood boxes for sneaker display and storage. Email: Loudbond@gmail.com Comment on a pic after doing so. Prices vary as well.

http://vimeo.com/119071942

Hat for today in this rain here in philly.
Houston Colt 45's (small logo)
I remember having the Stall & Dean (I think) Version of this fitted back in the day with the entire gun and smoke logo on it. Wish @neweracap would make that one. Lol.

Wanna see what the face of pure joy looks like?
I'm pretty sure he's thinkin:
"Thanks big guy, but this thing don't stand a chance!" My main man and partner in crime. Opie.
Hahaha

Yesterday's fitted. Throwback Quebec Nordiques hat. Still remember when they changed to the Avalanche. Had this one for about 10 years now. Was eying happy when I finally found it.

If you are ever in philly and want the greatest Burrito on the planet then go to the Food Truck at 10th and Washington and get the Pork El Pastor. It's pork, tomatoes, cheese, rice, beans and pineapple. It's one of those life altering things that every one should do. Like Frank White said "you're welcome! You're all F🤐kin Welcome!" Major Shout to my boy @feetheat for putting me onto this glorious Mobile Catering Unit!
@diditforthegramyo

@stussy x @nike ACG with the @neweracap @philadelphiaeagles fitted. Perfect match is an understatement

**NEW PICKUP**
I know a lot of heads don't rock out with Jordan's anymore and are suddenly Boost connoisseurs, but I buy and wear what I like. And even though @jumpman23 has over saturated 11's it is ans alwys will be one of the best and most influential sneakers of all time. To me. So when I seen they were making an all suede 11 I was a bit iffy wether I'd like it since the patent leather is such a stable of the design. Then when I seen these in person I as floored. Add thick leather laces and that white translucent sole and you have plush beauty equivalent to 2003 J-lo's booty on a cool summer day on the beach in Bora Bora. 🤷🏼‍♂️. I'm beyond glad to have these in my possession and collection finally.

New pickup.
Nike Mogan 2 OMS x Stussy
Been hunting my size for a long time now and finally got it thanks to @bee.knowbles Very fast shipping and great communication. Thank you again homie. I appreciate more then you know.

About half of my fitted collection. I have been buying more and more again lately so I'm gonna start posting mor kicks as well as fitteds as well.

So when the first release dropped of the Atmos AM1 this hat has available. I bought it in hopes to grab a pair at some point. Unfortunately I had to wait til 2017. But still happy as shit to have them regardless.

For sale.
Ds sz3.5 Air Max 1 "Zebras" from the 2015 Animal Pack.
No box. Very minor mark on inside of sole. $85 plus shipping. Invoiced.

Sometimes I'm to the party. But that's ok. Finally got my hands on these beauties. All I had to give up was pairs I didn't want and only gout for trade bait anyway. Lol. 2/3 of the sneaks I wanted from Air Max day releases isn't to bad. Lol.

Most Popular Instagram Hashtags