lofattahzone lofattahzone

2178 posts   25507 followers   165 followings

  Support @fattahaminz & @neelofa ❀ #lofattah β–ͺ #positivevibes β—Ύ #doayangbaikbaik #wanitaterakhir β–ͺ #shmpraya

http://www.abpbh.com.my/

Jodoh itu rahsia Allah. Kita hanya mampu cakap & doa yang baik baik je k? πŸ˜‰β€ #Lofattah .
.
#Rensta #Repost: @demuremusing via @renstapp Β·Β·Β·
@mstaronlineofficial: Sidang media bersama @neelofa dan @fattahaminz selepas diumumkan sebagai pemenang utama Top Top MeleTOP 2017 #AME2017. Jom dengar sendiri apa kata mereka. #AME2017 #surihatimrpilot #loffattah #fattahamin #neelofa ”

❀❀❀ #Lofattah .
.
#Rensta #Repost: @hanisazreen via @renstapp Β·Β·Β·
β€œ Congrats again team #Lofattah #FAteam #Neelofateam. We made it ! πŸ’ͺπŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ˜˜πŸ˜β€οΈ
.
@neelofa @fattahaminz @neelofateamfc @thefa_team .
.
#AME2017 #Lofattah #MeleTOP #SuriHatiMrPilot #TopTopLofattah part 4 ”

Share πŸ™ˆβ€ #Lofattah .
.
#Rensta #Repost: @hanisazreen via @renstapp Β·Β·Β·
β€œ Thank you Nabil & Johan. πŸ‘πŸ»πŸ˜‚
Tapi sian Lofa kena tolak. Memang betul tolak Nabil tu. Hahahaha.
Part share tu pon comel maigad ❀️
.
.

#AME2017 #Lofattah #MeleTOP #SuriHatiMrPilot #TopTopLofattah part 3 ”

πŸ™ˆβ€β€ #Lofattah .
.
#Rensta #Repost: @hanisazreen via @renstapp Β·Β·Β·
β€œ Ni comel jugak. Macam announce diorang yang menang pulak tu. 😍😍
.
Top Top MeleTOP Wanita dapat dekat Fattah, memang terang terang tau lah siapa Top Top Wanita MeleTOP πŸ™ˆπŸ˜˜πŸ˜˜
.
.
#AME2017 #Lofattah #MeleTOP #SuriHatiMrPilot #TopTopLofattah part 2 ”

πŸ™ŠπŸ™Šβ€ #Lofattah .
.#Rensta #Repost: @hanisazreen via @renstapp Β·Β·Β·
β€œ Nabil tak sabar suruh Lofa announce sebab dia dah tau siapa πŸ’ͺπŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»
.
Yayyy @fattahaminz
Top Top MeleTop Lelaki !
You deserve it ❀️
.
.
#AME2017 #Lofattah #MeleTOP #SuriHatiMrPilot #TopTopLofattah part 1 ”

Comel je ibu bila diri sblh anak sulung dia 😍 kecik je πŸ˜… .
.
Cc @_msg.co

Just follow apa yg Fattah pesan ; doa yang baik baik πŸ˜‰πŸ’™ #lofattah .
.
#EzRepost @dailylofattah with @repostigapp

I just love the way you two look at each other 😍❀️ @neelofa @fattahaminz .
#lofattah #doayangbaikbaik

We did it! πŸ’ͺπŸ’™ #lofattah #ame2017 .
.
#EzRepost @dailylofattah with @repostigapp

Happy them = Happy Me ❀️😊 Goodnight ❀️
.
#lofattah #doayangbaikbaik

Yang ni lawakkkk πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ ismail πŸ˜… #ame2017
Igs @neelofa

Bila lofattah dalam dunia sendiri πŸ˜‚πŸ˜…πŸ’™ #lofattah #doayangbaikbaik #positivevibes
Igs @neelofa

Tenung siapa tu fattah ? πŸ™ˆ #lofattah #doayangbaikbaik

We did it πŸ’ͺ hari2 undi dan inilah hasilnya. Alhamdulillah πŸ˜‰πŸ’™ #lofattah
Cc @_msg.co

follow this page in feedly

Most Popular Instagram Hashtags