Masjid Istana Negeri Kbg Krian

MOST RECENT

Aku terima

NI PALING BEST... yg paling suka
...SEMUA DALAM 1.... JIMaT
Balqis Perawan wash - sesuai utk kanak-kanak perempuan, perempuan remaja, wanita dewasa.. tak ketinggalan lelaki pun ad yg guna...
- sesuai juga dijadikan mandian badan, shampoo, pencuci muka, pembersih kemaluan
w/a: 013-9695798 utk sembang tntg #jamunenek pun boleh
#barang #wajib #ada #untuk #perjalananjauh
cuma tambah #doran2 jer 😊berus gigi, dan ubat gigi je😉😉

sy dh unblock semua... wechat n whatsapp..
selamat hari raya
#maaf sebab lama sgt block awk2 semua
#kawan lg kan :D
#harap xde lagi perangai gila2 ok

zohor @ Masjid Istana Kubang Kerian

Keno bertugas disini pada ..


SUBUH, MAGHRIB, ISYAK sehingga 2/7 inshaa allah


Pakat mari saem sobat,kito pakat berayo disini blako


Semoga segalo khijo buat kito diterima Allah Jalla Wa'ala

#masjidraya

#cadanganorder .
RM158 untuk 6 barang? Mengarut betul! 😱 Murahnyaaa! .

Tahu tak beli satu set terus ni jimat RM40? Ye betul... kalau beli satu2, postage lagi. Lebih baik ambil satu set terus boleh buat ala-ala spa kat rumah tau! .

Khas untuk penjagaan muka & badan. Yang penting 100% selamat & bahan2 organik ❤ .

Jom cuba, Nabila guide awak sebelum & selepas guna. Nanti dah cantik jangan lupa berterima kasih kat Temyracle 🤗 . 📲 Whatsapp 014-3895980 untuk pertanyaan/tempahan. Postage & COD everyday ✅ #fullsettemyraclenabila

Selamat Berbuka Puasa daripada Kami Calon -calon Menantu Pilihan.😂😂 #emceekelate #pengacarakelate #msaventures

Alhamdulillah..
Terima kasih Ya Allah..
Kau turunkan hujan rahmat hari ini..
Menyejukkan siang kami yg panas ini..

JAMU NENEK RAPAT PLUS.. 😉😉
#milkbooster
#jamunenek
#0139695798

syok pakai BALQIS SHIMMERING BEAUTY, nak abis dah.. xde yg teringin ke... panas panas, spray je,
spray2 je glowing,😉😊😊
#jamunenek
#balqisshimmeringbeauty

Most Popular Instagram Hashtags