Deen Burger Bakar Wakaf Che Yeh Kota Bharu

MOST RECENT

Salam Ramadhan dan sunat Taraweh dari mama n Jannah, maaf salah silap dan terkasar bahasa ... besok bgn sahur k, sunnah tu mkn sahur, elok dilewatkan tp jgn la smpai da azan subuh pn duk "bersahur" lagi 😡

n please bib n the geng jgn lupa consume #Demica sebelum mkn sahur ... besok nk RESTOCK si demica ni, ada yg nak x? 😊

Komen SAYA NAK

Atau

Tekan Link untuk Whatsapp-> http://www.wasap.my/+60136786911/demica
#sayajual #demica #sayajualdemica #demicatestimoni #produkkurus #demicaubatkurus #ubatkurus #supplementkurus #kurus #kurusdalam2minggu #kurusdenganselamat #jomkurus #carakurusbadan #kurussihat #atasimasalahgemuk #nakcantik #nakkurus #nakkuruskanbadan #sayanakkurus#makinkuruslah #harapnya #demicaubatkurus #kurussebelumraya #hariraya2018

gdnight alone 😂✌️

#bawalRing viral

RM 5 / pcs
RM 40 = 10 pcs
RM 70 = 20 pcs

FREE postage 😎

https://www.facebook.com/BibsBOutiqueonline

M/S..2

TRACK RECORD PERTAMA: Kerajaan Kelantan

Teras pertama Kerajaan PAS Malaysia dalam manifesto Malaysia Sejahtera ialah INTEGRITI.
Inilah TRACK RECORD yang ingin ditunjukkan kepada seluruh Malaysia apabila memerintah kelak, yang tidak ada pada parti-parti lain di Malaysia.

Lihat sejarah pada permulaan kerajaan Kelantan, apabila mula-mula PAS mengambil alih daripada Barisan Nasional pada tahun 1990, apa yang tidak dilakukan oleh pihak musuh kepada PAS?

Sejak dari awal, rata-rata tidak yakin PAS mampu bertahan. Ada yang mengandaikan PAS hanya mampu bertahan selama 3 ke 6 bulan sahaja.

Tidak cukup dengan itu, puluhan tahun Kelantan menjadi anak tiri kepada Kerajaan Malaysia. Ia berlaku sejak zaman Tun Dr Mahathir sehinggalah sekarang, zaman Najib Tun Razak.

Selepas beberapa Perdana Menteri bersilih ganti, Kelantan terus Membangun Bersama Islam di bawah kepimpinan Tok Guru Nik Aziz yang memimpin Kelantan sekian lama dan disambung oleh legasinya hingga ke hari ini.

Sehingga sekarang, tahun 2018 Kelantan masih bertahan di pawah kepimpinan PAS, walaupun hampir 30 tahun diperlakukan sebegitu rupa.

Jika difikirkan secara logik, dengan keadaan serba daif tentu mustahil Kerajaan Kelantan mampu bertahan hingga ke tahap ini.

Inilah buktinya bahawa Kelantan yang serba kekurangan sumber pun mampu dibangunkan.
Lihat, apa yang tidak ada di Kelantan? Apa yang ada di negeri lain, ada di Kelantan walaupun sumber pendapatan Kerajaan Negeri sangat terhad.

Rahsianya apa? Rahsianya ialah INTEGRITI atau dalam istilah yg digunakan oleh Pak Lebai ialah Al-Amanah. Bukan parti Amanah ya.

Inilah yang ditekankan oleh kepimpinan ulama PAS dalam mentadbir Kelantan. Tok Guru Nik Aziz membuka pintu pejabat Menteri Besar Kelanta 24 jam untuk disiasat SPRM, dan diteruskan oleh legasi beliau sekarang.

Bayangkan jika peluang sama diberikan kepada PAS untuk memerintah Malaysia?

Pendapatan negara akan diuruskan dengan baik untuk memastikan segala hasil mahsul negara boleh dinikmati kembali oleh rakyat.

Masalah utama negara kita ialah korupsi, bukan tidak cukup duit. Apabila pemimpin korup dan rasuah, maka hasil negara hanya berlegar di kalangan orang kaya sahaja.

KELEBIHAN GLUTAROSE •merawat dan melembabkan kulit muka •melembutkan kulit •mengurangkan kedut dan menganjalkan kulit •melicinkan kulit • memutihkan kulit •berkesan dengan cepat

Boleh dapatkan sekarang dengan harga promosi iaitu RM79.90 include postage/cod .
Percuma 3 sachet dengan setiap pembelian 😄

Boleh dm atau whatsapp pada no yang tertera di bio 😇 #glutarose #supplementmurah #supplementpemutih #supplementterbaik #pemutihterbaik #sayajualsupplement

Musafir

Ingin dapatkan kulit yang cantik? Sihat ? Putih dan dapat menawan insan tersayang ?
Boleh baca dibawah ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️ Kelebihan GlutaRose ? •Merawat kulit muka dan mengecilkan pori •Memutihkan kulit ( seluruh badan ) •Kesan seawal seminggu •Mengangkan kulit •Menghilangkan jerawat,jeragat dan parut pada muka
Jom join promosi kami sekarang dan anda akan dapat : • Harga promo RM79.90 ( normal price RM89.90) • Free postage@cod • Free 3 sachet / box
Boleh whatsapp saya pada no 014-9226288 @ pm terus untuk order atau sebarang pertanyaan 😁

#glutarose #glutaroseskinsupplement #sayajualsupplement #supplementputihgebu #supplementkulitcantik #supplementterbaik #adapromosi #supplementputihpink

Bawal Shiffon senang bentuk ni ,Kita Jual murah giler.
1 Rm15
2 Rm25
Grab lekaih sebelom terlambattt. Stock terhad jee

Assalammualaikum.. Haiii..#cutisekolah Yang Masih Berbaki Ni Korang Nak Jenjalan Ke Mana tu?😉
.
Jangan Lupa Tau Bawa Si Comel Wangi INSPIRE Ni Sekali ye..😉
Bukan Pe..kot pening ke,Mabuk Kat Jalan ke,Atau Lenguh urat boleh je sapu lotion ni...
Lotion inspire bukan lotion untuk Nak kurus je tau...tapi lotion multifungsi juge....boleh dikongsi seisi keluarga.. Berbaloi2😘
.
➡019 3628147
.
#balikkampung
#happyweekend
#lotionperfumeinspire
#lotionmultifungsi
#Lotionperfumekurus
#Sayajualonline
#bazaarpaknil
#aydajebat
#ctdk
#noradanish
#paknil
#coffeeprince
#dia
#kedaionlinemalaysiamurah
#bakarlemak
#sakiturat
#lenguh
#senggugut
#lepasbersalin
#berpantang
#Aurainsta
#ajimaura
#terapiinstagram

Miss her😔😔😔😔😖

Grilled Burger 🍔😋

Lepas bersalin kesan stretchmark masih ada? Nak menyusu depan suami pun naik malu kan? .
Minum ITSCOLL PLUS je, dalam masa 23 HARI KESAN STRETCHMARK PUDAR! Nak kulit cantik? Itscoll plus kan adaa ❤
.
WhatsApp
📲0174208516

Most Popular Instagram Hashtags