Al-Ikhsan

TOP POSTS

😈

Depa tak panggey Paksu la.. depa panggey AbaCu. AbaCu Ohsem! Haha 😜yang pkai snowcap baju hitam tu anak sedara yg first, baru lepas SPM. Single. Tpi poyo. Klu nk try boleh DM dia 😂.. yg belakang tu Adam, anak menakan no 2. umoq 15. Kat skolah dia jejaka idaman awex2, tpi dia tak boleh ada awek nnt tak boleh menyelit bawah ketiak mama dia 😂haha. yg kecik tu anak sdara ke 4 Aierill, adik kpda Adam, dia ni elien, hangpa takkan faham dia. Dia terlalu obsessed dgn kereta. Setiap perbualan msti dia akan selit bab kereta. Aku pun pening 😂😂 tak caya tanya mak dia 👉🏻 @ayuramay hahahaha

Movie Time 🎥 ❤️

When you photograph people in colour, You photography their cloths. But when you photgraph people in black and white you photograph their soul. 🌚🌟
#vsco

Last minute planning nak tengok wayang, last-2 habang pakai kasut seliper ja hahaha hm k 😂 #powerrangers #gigihsangat #weekend #thankyouuntuksemalamdanharini #myman❤

Go! Go! Go! ⚡Power Ranger⚡
.
.
.
#34rules👫

Movie time❤😋

movie 👫🎥💕

MOST RECENT

#first #nike #shoes in life. #love of papa is so abundant. <3

Lucas boy's new kick

Most Popular Instagram Hashtags