[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

La Sierra High School

TOP POSTS

Nobody brought me roller skates..

Day 4: Tie DyeeeeπŸ’“πŸ€˜

What a bunch of weirdos smh. πŸ’›

Spirit week Day #3: Way back Wednesday

Sorry my camera doesn’t focus on the fake πŸ˜‚ but I love everyone else ❀️❀️#tiedyethursday #lasierrahighschool -day 4

Storytime : My friend and I were walking home from school and these 2 wanna be cholas tell us 'yall are walking so feaken slow hurry the frick up' and they passed us and my friend said 'im walking at my own pase' and then the 2 wanna be cholas who look like freaken umpalumpas , COME UP TO US AND START TELLING US OFF! One of them was so close to my friends face , i thought she was gonna kiss her. Even though we didnt rlly care that some umpalumpas just yelled at are faces , thier breath already did the job and knocked us out ! Anyways today was pretty interesting #tiedyethursday

Tie dye Thursday

Tie DyeπŸ’•

We never pimp, but we simpin 24/7
πŸ“·@thtkiddo_jj

MOST RECENT

Good game boys πŸ‘ŒπŸˆπŸ΄πŸ΄πŸˆπŸ‘πŸˆ

Homecoming 2006 with one of my closest friends @cannon_pixels, I'm glad we are still close after all these years!! #tbt #throwbackthursday #HIGHschool #whythesoulpatch #lasierra

Way Back Wednesday? ? Haha. πŸ˜ƒβ€βœŒπŸŒ³ #wewerecool #TypicalLunchCrew #shadyspot #ourspot #highschooldays

Wooohooo .. way to smash that ball baby girl ... #patriothigh #patriothighsoftball #softball #bighit #highschoolball

First time doing one of these. Enjoy!!! #flashbackfriday #hopeunseen circa 2004 maybe? #whyamiwearingboots #lasierrahighschool @dermitten23 @laurajanae

Getting ready to mob it to the beach #beach #mob #cars #mazda #miata

Thank god it's Friday

At my hubbys old stomping grounds but we rooting for our team today #softball #patriothigh #patriothighsoftball

Had the most amazing time last night at Wizard of Oz !The Cast was the amazing but the Lights and Set and the music was just Mind blowing I love it ❀️#LsD just keeps pushing the limit and that's the SHIT preppie wanna see ! So proud ! Glad that my boyfriend @benoramous and my friends @eeveeichooseu & @weeceinthetweece got to see Wizard Of Oz !πŸ’—πŸ’—

It's Friday Bitches Fuck Yeah #Friday #party

Paying homage to The Queen πŸ‘‘ #sarahughes #39 #lasierrahighschool #wizardofoz

Most Popular Instagram Hashtags