lisasurihani lisasurihani

5517 posts   3048179 followers   1033 followings

Lisa Surihani Mohamed πŸ’‹  Deputy Minister of the YL Home Affairs πŸ˜† Actor , Host under @rocketfuelent πŸ“§ brian_veeriah@astro.com.my

#Repost @my.ebu
・・・
Episod seterusnya macam banyak bincang pasal makanan je rasanya. Antaranya, macam mana nak buat makanan bayi dengan pantas tapi berkhasiat! Tak lupa juga, cara-cara nak lindungi makanan anak. Menarik kan? Ibu bapa diluar sana yang ada anak kecil mesti tengok episod ke-2 eBu Babypedia ni! Banyak manfaat untuk korang! Jangan lupa, RABU jam 9 Malam di saluran Astro Ria & Ria HD. #eBu #Babypedia #eBuBabypedia @redcommfilms #redcommfilms @poplook #poplook @fosmalaysia #fosmalaysia @mothercaremalaysia #mothercaremalaysia

Can't wait to see the moments with Yong in them 😍 #Repost @my.ebu
・・・
eBu Babypedia Musim ke-2 MALAM INI! Tak sabarnya! Jangan lupa untuk sama sama tonton @lisasurihani, @yusrykru dan si comel Yahaira Leanna dalam eBu Babypedia jam 9 Malam ini, di saluran Astro Ria & Ria HD! #eBu #Babypedia #eBuBabypedia @redcommfilms #redcommfilms @poplook #poplook @fosmalaysia #fosmalaysia @mothercaremalaysia #mothercaremalaysia

Yusry panggil I Sarjan Lisa??? Bukan apa, kita nak pastikan keselamatan anak je. Tapi apa cara selamat untuk tidurkan anak yang @yusrykru sebut tu? Anda semua nak tahu? Jom sama sama tengok eBu Babypedia musim ke-2, sekejap lagi, jam 9 malam. Hanya di saluran Astro Ria & Ria HD. @my.ebu #eBu #eBuBabypedia #Babypedia @redcommfilms #redcommfilms @poplook #poplook @fosmalaysia #fosmalaysia @mothercaremalaysia #mothercaremalaysia

Ramai yang tidak tahu bahawa Julai adalah bulan kesedaran Darah Tali Pusat (Cord Blood Awarness Month) & ianya tentang mendidik bakal ibu bapa tentang pentingnya menyimpan darah tali pusat bayi mereka yang baru lahir.

Darah tali pusat adalah darah yang diambil dari tali pusat apabila bayi dilahirkan. Ia adalah sumber yang kaya dengan sel stem yang boleh digunakan untuk merawat lebih daripada 80 jenis penyakit yang mengancam nyawa seperti leukemia, limfoma, Thalasemia dan banyak lagi. Darah tali pusat yang amat berharga ini hanya boleh diambil sekali dalam seumur hidup iaitu semasa kelahiran anak. Untuk mengetahui lebih lanjut, sila hubungi talian 24 jam StemLife +603-2166 3636 atau lawati www.stemlife.com!

Saya bangga menjadi seorang ibu yang telah menyimpan darah tali pusat bayi saya dengan StemLife dan saya sangat gembira dengan perkhidmatan mereka. Sekalung tahniah buat Stemlife kerana menjadi Bank Stem Sel Terbaik Malaysia 2017.
#Stemlife #stemlifemalaysia #beststemcellbank2017 #cordbloodmonth #savelife #becauselifeisprecious

We would like to specially thank our wardrobe sponsors for Ebu Babypedia Season 2. Wardrobe (specially designed for the show) Lisa Surihani : @poplook #poplook , @yusrykru and @auntymira : @fosmalaysia #fosmalaysia , Yahaira : @mothercaremalaysia #mothercaremalaysia

Eh pandai ke cik abang @yusrykru tu ajar cara bedungkan anak? Hehe. Yahaira kadangkala kalau kami bedung mesti keluarkan tangan. Comel betul! Jom saksikan eBu Babypedia RABU ini, untuk tahu tentang cara membedung bayi dengan betul dan apa kebaikan disebaliknya. :) eBu Babypedia musim ke-2, RABU INI, jam 9 malam. Hanya di saluran Astro Ria & Ria HD. @my.ebu #eBu #eBuBabypedia #Babypedia @poplook #poplook @fosmalaysia #fosmalaysia

#Repost @my.ebu
・・・
Ibu-ibu mengandung mesti ada masalah masa tidurkan? Tak selesa, insomnia dan asyik ke tandas tu perkara biasa untuk mereka yang mengandung. Sampai suami pun tak dapat tidur nyenyak πŸ˜‚ Tapi mesti ada solusi yang terbaik untuk semua ni kan? Nak tahu? Jom saksikan eBu Babypedia RABU ini, jam 9 malam di Saluran Astro Ria & Ria HD! @lisasurihani @yusrykru #ebu #ebubabypedia #babypedia #tipshamil #hamil

My dearest @mellooi , thank you so so much for these personalised gifts for our son Yusof Leonne. So thoughtful of you! 😘❀️

#Repost @my.ebu
・・・
2 HARI LAGI! Tak sabarnya nak tengok eBu Babypedia Musim ke-2! Macam macam benda baru yang @lisasurihani & @yusrykru nak ajar. πŸ˜€ Pastikan anda semua tak ketinggalan ye. RABU, 9 MALAM. Hanya di saluran Astro Ria & Ria HD. #ebu #ebubabypedia #babypedia

eBu Babypedia kembali dengan musim ke-2! Dalam musim kali ini, Lisa & Yusry nak kongsi banyak tips menarik untuk ibu bapa diluar sana. Salah satunya, kami nak kongsi masalah tentang susah nak tidurkan anak. Haa, nak tahu tipsnya? Kena lah tengok eBu Babypedia RABU INI, jam 9 Malam. Hanya di Astro Ria & Ria HD! Oh jangan lupa layari akaun YouTube eBu tau! @my.ebu #eBu #eBuBabypedia #Babypedia Wardrobe Lisa Surihani : @poplook Wardrobe Yahaira Leanne : @mothercaremalaysia

Happy Birthday babe! ❀️

#Repost @my.ebu
・・・
Yeayy! eBu Babypedia kembali dengan @lisasurihani & @yusrykru! Tapi kali ini, Lisa tengah mengandungkan Yusof 😍😍😍 Jom tengok tips tips menarik yang mereka nak kongsi. RABU INI, jam 9 Malam hanya di Saluran Astro Ria & Ria HD. #ebu #ebubabypedia #babypedia Wardrobe Lisa Surihani : @poplook

Most Popular Instagram Hashtags