ladydidiemsia ladydidiemsia

4,284 posts   409,676 followers   717 followings

Official Page of Didie Alias  Entertainer | Host | Event Organizer For all Annual Shows pls PM (as given) For Event details follow us at @lefestour

Terima kasih menonton #arenapanggang

Makeup by @ferrykarisma

Sesama kite doakan semuga otai kite Abg AR Badul cepat sembuh Amin

Done my job utk tayangan bulan puasa #iktibar @a_aidaproduction

Tgk je dh boleh rase perit die..So guys jgn lupa mlm nie #microfonimpian 9mlm @astroriamalaysia #104/123😭

TERIMA KASIH BUAT SEMUA PENAJA & USAHAWAN YANG TERLIBAT

TERIMA KASIH SANDAKAN

MUMY ❤️ SANDAKAN❗️

#thankyousandakan #sandakanawesome

“Kalau Mummy bersiap nak keluar pun letops, bayangkan kat rumah i vogue mcm mana! Anak dah besar2 ni , dah lama laa cari baju kat rumah bertutup tapi seksi hahaha. Pakai “Monalisa” ni, jgn Dayyan kena tambah adik lagi ha sudahhhh, Mummy dah tutup kilang 😂” ni cadangan je makcik, makcik alter2 lah haha...Nak tutup tapi tetap nampak seksi korang bolehlah intai @lemaream

Alhamdullillah selesai sudah Majlis Berinai & Persandingan Adik Bongsu Mumy..Kami satu family nk ucapkan jutaan terima kasih kpd semua yg hadir & tqsm kpd penaja2 yg sudi bekerjasama untuk majlis yg meriah.Kami doakan semuga @blackforestgum & @syasyanureena berbahagia hingga ke jannah Amin.. Tqsm to @butik_pengantin_cantik @mai_henna_melaka @byzubeeda_official @purevginsofficial @petitchef_cakes @sincero.kitchen @redzuanharun_couture @jahansofficial @_hydramusic_ @lefestour #herykasut @pasirkola #puterarajawalee @gtamasaga @_zabell @rokiah.kasim @faridahmohdali @faizahmarzuki @arjeeda69 @massuhaila7881 #boyapai @sabrinafara #semuaanakbuah #semuacousin #semuamak&;bapasaudara. #rakan2artis. We ❤️ U from #WarisanDagangFamily

Tqsm @redzuanharun_couture for the beautiful dress & tqsm @byzubeeda_official for my family jubah & kurung moden..Terbaik😘 with beloved kak ngah @faizahmarzuki

Most Popular Instagram Hashtags