kscopepro kscopepro

187 posts   736 followers   292 followings

✨ Kaleidoscope Cosplay ✨  Two sisters who ❤️ cosplaying From Canada! 🇨🇦 Cosplaying since 2️⃣0️⃣1️⃣2️⃣ Next con ➡️ ❓❔❓

“I’m not scared.” 🎃👻
_____________________

Halloween is fast approaching! What are your plans for All Hallows’ Eve?? I’m gonna watch scary movies, hand out candy to little kids, and probably do homework 😿

If you’re dressing up, let me know what you’re being in the comments!! If you’re gonna chill at home and watch scary movies like me, give me some good horror movie recommendations in the comments!! Go go go!!👇🏻👇🏻 ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
_____________________

#overwatch #overwatchcosplay #cosplay #cosplayer #cosplayersofinstagram #girlcosplayer #cosplaygirl #dva #dvacosplay #dvaoverwatch #hanasong #halloween #horror #horrormovies #comment4comment #commentbelow

“D.Va online!” 🐰✨
_____________________

Wowie I haven’t put this suit on in a while! This wig is wayyy too light for D.Va, but I was bored and wanted to play dress up 🤫
_____________________

#cosplay #cosplaygirl #overwatch #overwatchcosplay #dva #dvacosplay #blizzard #blizzardentertainment #blizzardcosplay #overwatchmemes

In cosplay vs out of cosplay 🤘🏻(complete with post-wig hair and like no eyebrows lol 🙈) _____________________

#cosplay #cosplayer #beforeandafter #beforeandaftercosplay #cosplaybeforeandafter #cosplaygirl #aggretsuko #aggretsukocosplay #retsuko #nwo #metal #metalhead #metalheadgirl #anime #manga

#tbt to the time I made @4utumnequinox drive me across the city to take pictures in this one very specific pagoda just to pose awkwardly outside of it because there were a bunch of drunk dudes inside it yelling at us lmao 😂
_____________________

Costume made and worn by me 💪🏻
Photo by @4utumnequinox 📸
_____________________

#cosplay #cosplayer #cosplayphoto #overwatch #overwatchcosplay #cosplaygirl #ana #anaamari
@blizzard @playoverwatch

CHOKE ON MY RAAAAAAGEEEE 🤘🏻🤬🤘🏻
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ .
Photo creds to @4utumnequinox 📸

Sask expo was so much fun!!! You guys rock 🤘🏻⚡️🤘🏻

Managed to finish up Retsuko’s wig and skirt last night! Ignore the shirt I have on in the pic, I couldn’t find the real one lmao oops 🤦🏻‍♀️
Less than a week until #saskexpo ‼️‼️ The #concrunch is real 😵
I’ll be there Saturday as Retsuko from #Aggretsuko 😸Who else is going??? Can’t wait to see some more amazing local cosplayers 😻

Testing out Retsuko’s ears! Still need to style them a lil more and make them a bit sturdier. Wig needs to be trimmed and styled still. Can’t wait tho because I love the colour of this one!!! 😻🤠

Just caught up with GoT after taking like a 3 year hiatus and omg... what was I thinking smh. The new seasons have been soooo 🔥🔥🔥 ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
The crazier Cersei gets, the better her wardrobe becomes!! I wanna cosplay her again tbh (plus like a million new cosplays from the show too...)!!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Happy throwback Thursday! I really wanna revamp this cosplay so bad! I need to line her hood, make a few new props and redo her gun since it tragically did not fare well in our move to the new house 😿🙀 ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Q: What are your favourite cosplays you’ve ever done that you would want to re-do? Mine is definitely Ana but I also want to re-do Tifa Lockhart too!!

2018 Cosplans ‼️🗣 Sorry I’ve been AWOL af lately. University’s a real killer lol. But I survived the school year, which means I actually have time to cosplay again! I’m super excited to get to work on some new costumes!! I have big plans to perhaps make a few appearances at some semi-local conventions, upgrade my Ana cosplay, as well as make Misato Katsuragi from Neon Genesis Evangelion, Franken Fran, and Bulma from Dragon Ball 😍❤️ So hopefully y’all will be seeing more progress and updates from me as I plug away on some new cosplays ☺️ #cosplay #cosplans #anime #manga #cosplayersofinstagram #cosplaygirl #nge #evangelion #frankenfran #dragonball #dbz #bulma #otaku #gamer

#tbt to my gr8 expression from #saskexpo 🤔

Most Popular Instagram Hashtags