[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

korieniman korieniman

303 posts   8646 followers   165 followings

لاإله إلا الله محمد رسول الله  Allahumma Solli la sayyidina Muhammad wa ala Alihi.

Kalau aku ada kembar.

#silitelaaisyah

Budok galok.

#silitelAaisyah

Penjeles abi. Kazen dia tak boleh suka-suka hati panggil abi. Alasan dorang kalau kazen dorang panggil abi nanti kazens akan jadi anak abi, kena panggil uncle je. Kalau tak ikut rules perang kazen akan tercetus. Hahaha

#NantiJumpaDenganKazensBelahAbi
#KalauAkuKayaAkuBelanjaSemua

Kalau awak tengok Gunung Kinabalu tu dah besar, besar lagi sayang yang ada dihati saya ni pada awak 😥😥. #installcinta

Fuhh penat edit. Hope dapat title #ZaujMuRomantic 🙄🙄🙄

Aaisyah ajak berborak ni. Tapi jangan layan sangat sebab sampai 3 pagi pun tak tido lagi. Huhu

#silitelAaisyah

Tak pandai duduk diam lah Si Litel ni.

#SitelAaisyah

Kita wajib tutup aurat tau. ~Utazah Esyah

Ayim + Atun = Aaisyah💞

#SitelAaisyah

Nunite sweet dreamzZz.

#SitelAaisyah

Pau-pau abi. Sedapnyaaa😍😍 #AtunAaisyah

Si Soleh dan si solehah💕💕 #AyimAtunAaisyah

Most Popular Instagram Hashtags