koregunlugum koregunlugum

6524 posts   89313 followers   47 followings

Kore Günlüğüm 🇹🇷🇰🇷  07.07.2015👑 Bize DM ile ulaşabilirsiniz 📥 Sayfa paylaşımı ve admin alımı yoktur ⛔ Twitter: kore_gunlugum

1.cheese in the tramp
2.cunning single lady

Sınavlar insanı bu hale getiriyor 😂

hemen kapın bir sarı şemsiye 😂😂

Allahım çok minnoş yaa nasıl güzel de oynamış helal olsun 💞
Aklınızda en yer eden çocuk oyuncular hangileri?
Film Adı Miracle in cell no 7
#gece_kuşuu 😉

Dizi adı: Bride of the water god 💦-byz🌝

Çok haklı cooook😏 fated to love you 😍

yakışıklı ve uzun erkekte & kısa boylu ve tipsiz erkekte kızların tepkisi 😂😂 Bizde az değiliz haniiii

Meryem dizisini izlediniz mi?
Bu sahnede Meryem versiyonu daha güzel geldi bana ne bileyim Secret Loveda saçma bir şekilde gözünde sıfır damla gözyaşıyla doktora saldırıyor Meryemde beklenilen tepki işte..
Sizce? -B🌼

🌈 Dev çekiliş🌈
Hepinize merhaba arkadaşlar dev bir çekilişle karşınızdayız🌸Bu çekilişimizin kazanan şanslı 2 kişisine kolajda gördüğünüz ürünlerimizi kapınıza kadar göndereceğiz tek yapmanız gereken
💦 @butiknilsi
💦@koregunlugum
💦@koremavisi 💦@koreallday
sayfalarını takip etmek ve fotoğrafın altına 5 arkadaşınızı etiketleyip katıldım yazmalısınız🔥 3-Eğer her gönderiyi beğenip yorum yaparsanız daha çok şansınız artacaktır🌹 bol bol şans diliyoruz! 💁
"Çekilişin son tarih 24 ağustos"

Bi gülüşü yeter minnoş ya 😍
Film Adı Hyung
#gece_kuşuu 😉

Videoyada zaten dizi isimleri yazıyor..
Yüksek Sosyetenin de uyarlama olduğunu biliyor muydunuz?
Şöyle insanlar neden doğurur anlamıyorum anne olmayı hak etmeyen insanların çoçukları olur hak edenlerin olma imkanı yoktur...
Saçmalık ötesi.🤦🏻‍♀️

Konusu: Jang Yoon-Joo (Uee), bir chaebol (kore usulü aile şirketi) sahibinin genç kızıdır. Ailesinin son derece zengin olmasına rağmen, bir gıda marketinde part-time bir işte çalışmaya başlar. Bir chaebolun mirasçısı olduğunu saklar ve parası için değil kendisi olduğu için onu seven bir adam bulmaya çalışır.
-B🌼

Yapmayan yallah kutuplara 😂 Uncontrollably Fond -dicle

Most Popular Instagram Hashtags