komikpecahperut komikpecahperut

227 posts   16399 followers   9 followings

Komik Pecah Perut  Memaparkan komik lawak / hambar dan seangkatan dengannya.

#Repost @otakaton_drawing with @repostapp
・・・
Bila member ko sepak bola tinggi sangat masa main bola, pastu kau bolahlah buat peribahasa "bagai Superman terbang melayang ke angkasa lepas yang terlepas ke dakapan ibunda menjadi taik bintang yang disayang serta berkilat bagai Mercedes Benz." ⇦Sori ah merepek kejap je takkan tak boleh?
Sori kalau hambar 😓 ▶▷▶▷
#komikmalaysia #gengkomik #gengkomikmalaysia #komikdigital #komik #komiktakdigital #komikhambar #sorikalauhambarsebabsayatakadaidea #bola #bolasepak #football #FIFA17 #PES17 #FOLLOWLAJANGANLIKEJE #LIKELAJANGANGOLLOWJE #bekalanideahabiskomarah_bekalanakhiratkohabistakkisahke #sentap #najisbintang #taikbintang #k
.
.
⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️
.
Recommend page:
✔️ @koleksikomikmalaysia
✔️ @himpunanlawakrandom
✔️ @koleksiayatcinta15
✔️ @comicranger

#Repost @nurizzatiazizi with @repostapp
・・・
Pernah tak dulu2 korang kena macam ni ngn kawan korang ? Ke aku sorg je pernah pernah kena gini 😂😂😂. .

#KOMIKNIA
#doodlesnia
#gengkomik
#mememalaysia
#koleksikomikmalaysia
#KOMIKNIA
@doodlesnia
@doodlesnia
@doodlesnia
.
.
⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️
.
Recommend page:
✔️ @koleksikomikmalaysia
✔️ @himpunanlawakrandom
✔️ @koleksiayatcinta15
✔️ @comicranger

#Repost @nishhart with @repostapp
・・・
Sudah bersedia? .
.
.
P/s : Kecantikan dunia hanyalah sementara. 😉
.
.
.
#draw#drawing#skethes#cartoon#illustration#art#artsy#komikstrip#strip#art#draw#drawing#illustrator#paper#sketch#sketches#insta#love#pen#comic#pencil#artwork#artworks#graphic#fineart#artoftheday#artlover#komik#comic#komikmalaysia#komikmeme#gengkomik#meme
.
.
⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️
.
Recommend page:
✔️ @koleksikomikmalaysia
✔️ @himpunanlawakrandom
✔️ @koleksiayatcinta15
✔️ @comicranger

#Repost @shah.rulez with @repostapp
・・・
Tercekik tulang??? Jangan panik, bro!
.
Sila tag kawan2 yg perangai macam ni 😂😂😂😂
.
.
Follow: @shah.rulez .
.
#komik #lawak #hambar #gengkomik #komikmalaysia #koleksikomikmalaysia #komikstrip #komiklawak #komikhambar #lawakhambar #digitalart #komikinajah #komikdigital #komikm #doodleart
.
.
⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️
.
Recommend page:
✔️ @koleksikomikmalaysia
✔️ @himpunanlawakrandom
✔️ @koleksiayatcinta15
✔️ @comicranger

#Repost @ainthakim with @repostapp
・・・
Komik Ber-Muthu Tinggi #61
-
-
Aku faham, bebudak & remaja suka sangat pentingkan kawan-kawan. Keluar sana, lepak sini. Tapi cuba fikir, sape yang mengandungkan kau 9 bulan, besarkan kau, belikan spender kau? Ya. Bukan kawan kau.
-
-
I understand, kids and teenagers like put their friends first. Go out there, hangout here. But would you take a moment and think, who conceived you for 9 months, raised you, bought briefs for you? Exactly. Not your friends.
-
-
(Follow for more upcoming Komik Ber-Muthu Tinggi. Share with your family and friends!) 👌
-
-
Tags: #gengkomik #komikmalaysia #komikpendek #komikkomikmalaysia #ainthakim #KomikBerMuthuTinggi #komikindo
.
.
⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️
.
Recommend page:
✔️ @koleksikomikmalaysia
✔️ @himpunanlawakrandom
✔️ @koleksiayatcinta15
✔️ @comicranger

#Repost @nurizzatiazizi with @repostapp
・・・
Teringat kisah masa aku kena tinggal van darjah 1 dulu.😂
.
lepas habis je sekolah petang aku excited nak beli sosej kat pakcik motor tu 😂 pastu bila van dah gerak , aku kejar sambil menangis van tu😂gila takut masa tu 😂😂 malangnya pakcik van x perasan😭akak aku dalam van tu pulak tak perasan aku tak masuk lagi 😭😂 Nasib baik ada ustazah nampak aku menangis tgh jalan pastu dia tolong tumpang kan aku naik motor dia😂 .
.
Cuba ceritakan kisah korang yg pernah tertinggal van / bas atau kenderaan lain. Pastu korg buat apa ?. .
#KOMIKNIA
#doodlesnia
#gengkomik
#mememalaysia
#koleksikomikmalaysia
#KOMIKNIA
@doodlesnia
@doodlesnia
@doodlesnia
.
.
⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️
.
Recommend page:
✔️ @koleksikomikmalaysia
✔️ @himpunanlawakrandom
✔️ @koleksiayatcinta15
✔️ @comicranger

#Repost @meowcap with @repostapp
・・・
Aku takde lah nak kata instafemes tu buruk..tapi kebanyakan org puji sbb dia instafemes je. #komikmalaysia #komikmelayu #koleksikomikmalaysia
.
.
⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️
.
Recommend page:
✔️ @koleksikomikmalaysia
✔️ @himpunanlawakrandom
✔️ @koleksiayatcinta15
✔️ @comicranger

#Repost @lutfir.inc with @repostapp
・・・
Komik 44 : Iklan Hantu

Setiap kali tengah layan cerita, ada pulak iklan hantu yang nak kluar haihh ... Sorry...bad word...
#komikmalaysia #gengkomik #komikm #komikhambar
.
.
⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️
.
Recommend page:
✔️ @koleksikomikmalaysia
✔️ @himpunanlawakrandom
✔️ @koleksiayatcinta15
✔️ @comicranger

#Repost @tahilalatsmalaysia with @repostapp
・・・
Follow @tahilalats
.
.
⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️
.
Recommend page:
✔️ @koleksikomikmalaysia
✔️ @himpunanlawakrandom
✔️ @koleksiayatcinta15

#Repost @_asamkeping with @repostapp
・・・
Ep73 : perasan

Makin hari makin selow pulak jentera admin ni. Kiki.
.
.
.
.
.
#asamkeping #komikasamkeping #komikstrip #komiklawak #komikhambar #komikmalaysia #gengkomik #webcomic #comic
.
.
⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️
.
Recommend page:
✔️ @koleksikomikmalaysia
✔️ @himpunanlawakrandom
✔️ @koleksiayatcinta15

#Repost @zyraroxx with @repostapp
・・・
| Zaman dah berubah. Brace yourself, tudung carik berlobang-lobang is coming 😂

#komikzroxx #fesyenpelik #caveman
.
.
⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️
.
Recommend page:
✔️ @koleksikomikmalaysia
✔️ @himpunanlawakrandom
✔️ @koleksiayatcinta15

#Repost @komikacang with @repostapp
・・・
Komik 3:mesti ade kan...klentong la kalaj x de..pembuli ngan dibuli mesti tahu punya 😅😅 #gengkomik #gengkomikmalaysia #komiktawa #komikanu #komikmalaysia #tahi #lalat
.
.
⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️
.
Recommend page:
✔️ @koleksikomikmalaysia
✔️ @himpunanlawakrandom
✔️ @koleksiayatcinta15

follow this page in feedly

Most Popular Instagram Hashtags