[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

klaudiamroz klaudiamroz

346 posts   2267 followers   295 followings

Klaudia M.  Nigdy więcej skrajności - RÓWNOWAGA med student 💉 Dietotherapy and nutrition passionate 💊🌱 Gym addicted 💪 👻snap: klaudiamroz

Prawie tu nie bywam. Dlaczego?
Jeden z powodów jest ze mną na zdjęciu 😄
A drugi - Szykuje OLBRZYMI projekt! Szczegóły niebawem 😉
Trzymajcie kciuki żeby wszystko szło po naszej myśli!

A tymczasem wracam do nauki, to moja pierwsza kampania wrześniowa! 😉

#tirana #traveling #autostop #hitchhiking #travel #voyage #trip #albania #balkans #bałkany

Dieta trzymana ✔
Treningi robione ✔
Uśmiech na twarzy ✔
Spokojna głowa ✔
Czekam na efekty ✔

#training #trening #diet #workout #gym #silownia #gymgirl

Piękne te nasze Mazury 👌⛵ Teraz tydzień na pełnych obrotach i już w piątek lecimy zwiedzać południe 👌

#mazury #lake #mikolajki #poland #polska #travelling #travel

Zaszalalam 😂
Landrynkowo-flamingowe paznokcie na sierpień 👌
A jutro... stolica i Mazury!

#nails #flamings #paznokcie #hybrydy

Chyba jestem dziewczyna idealna 😂

#fitcake #cake #steaks #wine #dinner #fitlifestyle #healthy

Watch out! Im back!
Po 1,5 miesiąca bez diety i treningu już w poniedziałek wracam na siłkę!
Odliczam dni!!
Plan? Redukcja, jeszcze ze 3 kg i podkręcenie metabolizmu, ale przede wszystkim ZDROWIE. dlatego ruszam w 100% czysta dieta i zobaczymy jak się wyniki zmienia ;)

Teraz to już tylko wspomnienia - od 2 dni jesteśmy już w domu 😉

W sumie w podróży byliśmy miesiąc, mimo że było wspaniale, cudownie jest wrócić do domu!

A od poniedziałku zaczynam praktyki i w końcu po 1,5 msc przerwy wracam do treningów!!! Nie mogę się doczekac! ❤

A na zdjęciu Blue Eye w Albanii, przepiękne miejsce!

My już w drodze do domu. 2 dni temu wyruszyliśmy z Grecji, zatrzymując się jeszcze raz w Tiranie i Sarajewie 😉
Totalnie się zakochałam w Balkanach i jestem pewna, że będę tu stałym bywalcem! Szczególnie, że prawie na całych Bałkanach nawiązaliśmy wspaniale znajomości więc jest do kogo wracać 😉
Kiedy zmęczeni już podróżą postanowiliśmy wracać do domu myśleliśmy że już nic nas nie zaskoczy... A tu w Czarnogórze, już po zmroku zatrzymał się pan żeby nas podwiesc do granicy. Po drodze poczestowal nas snickersami, napojami. Dowiozl Do granicy (swoją drogą jeździł tak że nie wiedziałam czy dojadę tam zywa) i zaprosił nas na swój camping w kanionie Tara (kilkaset metrów od granicy), zapoznał ze wspaniałymi gośćmi z całej Europy, poczestowal winem, kolacja, następnego dnia śniadaniem i jeszcze nas odwiozl z powrotem do granicy! I to wszystko zupełnie bezinteresownie!
I przez cały ten czas ani raz się nie usmiechnal! 😂 * na zdjęciu cudowny widok z fortecy w Beracie, w Albanii #hitchhiking #holidays #hitchhike #autostop #autostoptrip #albania #balkans #bałkany #berat #travel #traveling

Trochę się opuściłam w postach, ale tyle się dzialo!
Czas na historię o ludziach, o tym jacy są niesamowici!

Poznajcie Jeffa z Texasu. Poznaliśmy go tydzień temu w jego samochodzie, kiedy podróżował z pracy na granicy do Tirany. Jeff pracuje na całym świecie, był w ponad 130 krajach i zajmuje się przemytem. Możecie sobie już wyobrazić jakim ciekawym człowiekiem jest. Do tego dorzucmy wielkie serce Jeffa. Nie tylko nas podrzucił do Tirany, ale zabrał na sok, potem piwo z lokalnymi specjalami, a po tym wszystkim na kolację na dachu wypasionego hotelu w samym centrum z muzyką na żywo. (Swoją drogą wyobraźcie sobie że wchodzicie do hotelu, którego hol jest caaaaly w marmurze, ludzie są wystrojeni jak na wesele, a wy macie na sobie szorty i sandały 😂😂). Jeff, thank you again!!! Now you are in America and soon we'll be in Poland, but nobody knows better than you how small is this world! Im sure we'll meet again!

#hitchhiking #holidays #hitchhike #autostop #albania #travelling #travel #trip

Od ostatniego posta tyyyle się dzialo!
- Spędziliśmy dzień w Skopje - stolicy Macedonii. Jeśli miałabym wymienić jedno słowo, z którym będę kojarzyć to miejsce to zdecydowanie POMNIK. W centrum jest ich tak wiele, że czasem w zasięgu wzroku mieliśmy ich kilkanaście! Dodatkowo W mieście stawiane jest wiele monumentalnych budynków w stylu antycznym, podswietlanych na różne kolory. Momentami czuliśmy się jak w Disneylandzie 😂 mimo wszystko do Skopje chcemy kiedys wrócić i zobaczyc jak bardzo sie zmieni, bo prace budowalne tutaj ciagle trwaja. - spędziliśmy 2 noce (jedna w parku, druga w pensjonacie) w Ochrydzie. Pierwszy raz od początku wyjazdu lezelismy cały dzień nad wodą... i jednak nie umiemy tak odpoczywac, kiedy dookoła jest tyle miejsc wartych zobaczenia! - dotarliśmy do Tirany! I to będzie chyba naszą ulubiona historia do opowiadania po powrocie! 😉 ale to już temat na inny post ;) #traveling #trip #autostop #hitchhiking #backpacking #backpackers #balkans #macedonia #albania #ohrid #podroze #ochryda

Rezerwat Uvac - przepiękny kanion i miejsce gdzie można z bliska zobaczyć sępy W naturalnym srodowisku. A do tego te niezwykłe widoki... Mieliśmy szczęście, bo tego dnia jechaliśmy 6 autostopami.
Trafiliśmy na 2 bardzo dziwnych panow, 2 panie francuski z Toulousse (z czego jedna zaprosiła nas na kawę, obdzwonila przyjaciół żeby się dowiedzieć jak nam będzie najwygodniej dojechac. Do tego była stewardessa więc mogliśmy się sporo dowiedzieć o swiecie). A następnie na Pana jadącego wypasionym audi w odwrotnym kierunku, który jednak postanowił nas powieść te 40 km i na koniec kupił jedzenie 😂😂😂). Jakby tego było mało to chodząc w poszukiwa iu bankomatu (w żadnym sklepie w wiosce, ani nawet na stacji benzynowej nie można było płacić karta) spotkaliśmy właściciela campingu w kanionie. Odwiozl nas do siebie, zaoferował darmowy nocleg, kawę 😉
Szczęściarze z nas!

A dziś rozpoczynamy 18 dzień naszej podróży! W KOSOWIE! trzymajcie kciuki żebyśmy dotarli do Macedonii 😊😊😊 #adventure #trip #autostop #hitchhiking #serbia #uvac #nature #landscape #amazingview #happy