[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

kingcoconek kingcoconek

781 posts   101345 followers   27 followings

k1ngcoco_1  cocoarmy sila meninggal

skirt tu xboleh pendek lg ke? alang2 bg nampak bontot terus

hahaahahaa

amboi amboi amboi cantik kening. dulu ada la orang tu dia cakap dia xnak ubah ciptaan tuhan. kata kata memakan diri 😈🤣

mmg tak salah pun. tapi dgn kau je kitorg pelik. kau makan makanan melayu ke? and bukan ke kau tempah baju dkt designer je ke? apa barang beli dkt jalan tar. kau kan acah2 org kaya gitteww. selalu meninggi diri sgt. ni apsal tiba2 merendah diri ni? dah pokai ke? 🤣

kau siapa org nak kena respect kau? 🤣

hantu raya!!

dari bibir jatuh ke tapak kaki aku. jijik la weyy review gitu

punya la nak tutup dahi smpai xnampak muka langsung 🤣

buruknya

Most Popular Instagram Hashtags