[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

killyourfaceoff killyourfaceoff

177 posts   10231 followers   727 followings

Meghan  🔒 I try to create shit that I like

I struggle, daily, multiple times a day, with my absolute crippling fear of death. I don’t know how to deal with that. I’ve tried to understand it; I’ve tried to accept it... all I know to do is realize that it’s gonna happen, it’s impending, and there’s nothing I can do about it. So I watch ghost shows. Mostly likely to subconsciously give myself hope of some sort of after life. I secretly pray that god is real so that heaven is real...but then that means there’s a hell and that also means there’s an eternity and my brain really can’t fathom that. I hate life because I’m scared of death//end rant

We all want to die like movie stars//you said as you jumped from the height of our cutting room floor//While above us glowing//exploding//our dreams burst forth in light in death//Hold me and tell me,
We'll burn like stars//We'll burn as we fall//Watch as the city lights dance for us

I will wait for you//she said//endlessly//I will wait for you//so spoke//misery

I wanna be your pinky ring💍

Tell him how you feel, girls

All I can say is..baby, I...

Tell me what ya came here for, cuz I can't wait no more

Literally looking for aliens up there but tbh I'm actually terrified of them. So much so that I think I was abducted when I was little.

It's that time of year again. Merry Christmas everyone!

🍭

We're no strangers to love. You know the rules...and so do I.

a LiTtLe LeSs cOnVErSaTiOn A LiTtLe mOrE ToUcH mY bOdY

Most Popular Instagram Hashtags