kartiniabdul kartiniabdul

3975 posts   57503 followers   304 followings

Kartini Abdul  >Kemaman 💓 >Facebook : Kartini Abdul >Twitter : @tinie_abdul 👉DM utk IG review

A M Y R A M A R • #Amyramar
.
KETERUJAAN pasangan suami isteri yang bakal menimang cahaya mata sulung pastinya sukar dibendung terutama saat membeli kelengkapan menyambut ‘orang baharu'.
.
Namun pasangan @amarbaharin dan @aamyrarosli mengakui masih belum membeli sebarang barangan kelengkapan bayi biarpun aktres itu sedang sarat mengandung tujuh bulan.
.
Bukanlah tidak teruja jauh sekali bersikap acuh tak acuh, pasti sahaja kehamilan sulung ini menggembirakan pasangan ini dalam menanti kehadiran si kecil yang bakal menjadi penyeri keluarga. Namun Amar memberitahu mereka masih belum menyenaraikan barangan yang perlu dibeli.
.
“Secara jujurnya, keperluan bayi masih lagi belum dibeli sebab masih menanti waktu yang sesuai. Malah kalau ikut perancangan awal kami akan mula membeli selepas majlis baby shower pada September depan.
.
“Lagipun kami masih tidak tahu jantina bayi sebab setiap kali Amyra melakukan ujian ultra bunyi kedudukan bayi agak sukar untuk dilihat di skrin,” katanya.
.
Mengakui menerima beberapa tawaran hadiah daripada pengusaha barangan bayi di laman sosial yang berminat memberi hadiah kepada anak yang akan lahir nanti, Amar menjelaskan setakat hari ini dia masih belum memberikan kata putus kepada mereka.
.
“Kami menganggap itu rezeki bayi biarpun masih belum dilahirkan tapi saya masih belum membuat sebarang keputusan berkenaan hal itu. Kalau boleh saya dan Amyra mahu fokus kepada kehamilan terlebih dahulu.
.
“Bukan menolak rezeki anak tapi iyalah orang kata jika boleh tumpukan perhatian kepada perkara yang lebih penting.
.
“Saya menghargai niat mereka cuma sebab kami ada komitmen yang kena didahulukan jadi kami risau jika tak dapat nak penuhi permintaan,” jelasnya.
.
#DoaYangBaikBaik

Semoga Allah permudahkan segala urusan hingga kelahiran nanti
#MommyDaddyToBe
#AmarBaharin #AmyraRosli
#AmyramarJunior

InsyaAllah, Amin Ya Rabbal Alamin
.
.

Jom kita ke pawagam tengok filem lakonan Myra 💕
KAU YANG SATU
27 Julai 2017 (Khamis)
.
#Repost @aamyrarosli
.
#Repost @globalstationsb (@get_repost)
・・・
"Kau jangan takut. Sekarang nilah masanya untuk kau buktikan ketahanan mental dan fizikal kau. Apa, kau nak menyerah kalah sebegitu mudah?" -- Normah
#kauyangsatu di pawagam 27 Julai 2017
@aamyrarosli @aarondwiaziz @izaraaishahofficial @hisyamhamid7 @dr.soowincci @osmanali_nuansa @astroshaw
.
#AmyraRosli #KauYangSatu
.

Untuk peminat dan penyokong setia @amarbaharin 👇
.
(Petikan Utusan Malaysia
24 Julai 2017)
.
Ketika ini AMAR BAHARIN sibuk di lokasi penggambaran drama bersiri 26 episod Detak Cinta Stetoskop. Dia memberitahu selepas selesai penggambaran itu dia mahu meneliti terlebih dahulu setiap tawaran selanjutnya.
.
“Lepas ini ada beberapa tawaran drama lain yang menyusul cuma masih pada peringkat perbincangan. Kalau boleh saya mahu menemani Amyra seminggu sebelum penghujung kehamilan dan seminggu selepas dia melahirkan. Sebagai suami sudah tentulah saya mahu lalui dan hargai momen indah ini bersama isteri.
.
“Kalau pihak produksi yang menawarkan tawaran lakonan kepada saya dan bersetuju untuk beri kelonggaran tempoh waktu tersebut, saya akan terima. Jika sebaliknya lebih baik saya tolak dengan cara baik sebab risau akan memberi masalah kepada kru produksi,” tegasnya.
.
#AmarBaharin #AmyraRosli
#MommyDaddyToBe
#DetakCintaStetoskop
.

ISTERI JADI KEUTAMAAN (Part Akhir)
@amarbaharin @aamyrarosli
.
Keutamaan sekarang adalah isteri tersayang n baby.. Drama lain selepas habis shooting #DetakCintaStetoskop ?? InsyaAllah tetap ada.. Urmmm....dengar jelah apa kata #AmarBaharin ni😊👌✌
.
Apapun kita doakan yg baik-baik untuk #MommyDaddyToBe ni.. InsyaAllah,
#SemogaAllahPermudahkanSegalaUrusan hingga selamat kelahiran baby nanti

Amin Ya Rabbal Alamin
#AmyramarJunior
#AmyraRosli #Amyramar
.
Video penuh di Astro Awani @ Youtube
.

ISTERI JADI KEUTAMAAN (Part 2)
@amarbaharin @aamyrarosli
.
Baby boy atau baby girl?? Haa, jawab Daddy jangan tak jawab 😊😁
#MommyDaddyToBe

InsyaAllah,
#SemogaAllahPermudahkanSegalaUrusan hingga selamat
kelahiran baby nanti
Amin Ya Rabbal Alamin

#AmyramarJunior #Amyramar
#AmarBaharin #AmyraRosli
.
Video penuh di Youtube Astro Awani 👌
.
.

ISTERI JADI KEUTAMAAN (Part 1)
@amarbaharin @aamyrarosli
.
Alhamdulillah..
.
Sweeetnya lahai. Inilah pengorbanan bakal Daddy utk org tersayang..💓 Lebih banyak masa diluangkan utk isteri tercinta #AmyraRosli
#MommyDaddyToBe

InsyaAllah,
#SemogaAllahPermudahkanSegalaUrusan hingga selamat
kelahiran baby nanti
Amin Ya Rabbal Alamin

#AmyramarJunior
#AmarBaharin #Amyramar
.
Video dari Astro Awani @ Youtube
.
.

CINTA DI LANGIT CARDIFF
.
Aduhaiii kenapa akak rasa sweet sangat dialog masa scene ni erk? Jap jap, ni Tasha dgn Ashraf ke, #Amyramar ni?? Akak confuse lah sebab.. bersemut sangatlah aaihh 😀💕
#CintaDiLangitCardiff
@amarbaharin @aamyrarosli
.
#AmarBaharin #AmyraRosli
.
SAVE THE DATE👇
.
📺 Bersiaran Setiap Selasa, Rabu & Khamis
8.35 Malam @ TV2

Ulangtayang
Setiap Isnin & Selasa
2 Petang @ TV2
.

CINTA DI LANGIT CARDIFF
Episod 9
.
Nampaknya Ashraf pun dah tahu siapa Imran kan..bekas tunang Tasha tu.. Kena tahulah kan sebab katanya nak lebih mengenali kan😊
#CintaDiLangitCardiff
@amarbaharin @aamyrarosli
.
#AmarBaharin #AmyraRosli
#Amyramar
.
SAVE THE DATE👇
.
📺 Bersiaran Setiap Selasa, Rabu & Khamis
8.35 Malam @ TV2

Ulangtayang
Setiap Isnin & Selasa
2 Petang @ TV2
.

CINTA DI LANGIT CARDIFF
Episod 9
.
Alahaii sweetnya Ashraf ni..sudi dengar cerita duka Tasha..
#CintaDiLangitCardiff
@amarbaharin @aamyrarosli
.
#AmarBaharin #AmyraRosli
.
SAVE THE DATE👇
.
📺 Bersiaran Setiap Selasa, Rabu & Khamis
8.35 Malam @ TV2

Ulangtayang
Setiap Isnin & Selasa
2 Petang @ TV2
.

CINTA DI LANGIT CARDIFF
Episod 9
.
Aduhaiii bersemut sangatlah bila tengok Tasha dgn Ashraf ni aiihh.. Buat akak tersenyum sorang-sorang pulak.. cute naw bertukar nombor phone 😊💕
#CintaDiLangitCardiff
@amarbaharin @aamyrarosli
.
#Amyramar #AmarBaharin
#AmyraRosli
.
SAVE THE DATE👇
.
📺 Bersiaran Setiap Selasa, Rabu & Khamis
8.35 Malam @ TV2

Ulangtayang
Setiap Isnin & Selasa
2 Petang @ TV2
.

CINTA DI LANGIT CARDIFF
Episod 8
.
Terhibur sikit hati gulana Tasha tu bila jumpa Ashraf yg cute lagi baik hati tu kan hehehe.. Dahlah sorang-sorang kat Cardiff tu.. Tapi kan, diorang yg malu-malu kucing sangat, kenapa akak pulak yg tersengih memanjang tengok gelagat diorang ni. Aduyaii bersemut naw aaiihh😘😍
#CintaDiLangitCardiff
@amarbaharin @aamyrarosli
.
#Amyramar #AmarBaharin
#AmyraRosli
.
SAVE THE DATE👇
.
📺 Bersiaran Setiap Selasa, Rabu & Khamis
8.35 Malam @ TV2

Ulangtayang
Setiap Isnin & Selasa
2 Petang @ TV2
.

CINTA DI LANGIT CARDIFF
Episod 8
.
Aduhaii tersentuh jugak hati Tasha dgn keperibadian Ashraf ni kan..tak pernah lupa solat..sedangkan dia emm.. Eh, hati akak pun tersentuh gak ni 😊
#CintaDiLangitCardiff
@amarbaharin @aamyrarosli
.
#Amyramar #AmarBaharin
#AmyraRosli
.
SAVE THE DATE👇
.
📺 Bersiaran Setiap Selasa, Rabu & Khamis
8.35 Malam @ TV2

Ulangtayang
Setiap Isnin & Selasa
2 Petang @ TV2
.

Most Popular Instagram Hashtags